Au trecut câteva zile de când m-am văzut ultima dată cu Grayson. Am încercat să îl evit după ce s-a întâmplat în seara aia. Nici nu am mai vorbit cu el. Îmi este dor de el, dar încerc să îl evit ca să scap de sentimente. Dar parcă s-au intensificat.
E complet greșit! Eu sunt cu Ethan. Nu ar trebui să am sentimente pentru geamănul său. Ce e în neregulă cu mine?
"Ai chef să facem ceva azi? Sau doar o să stăm în casă?"
Claire își închide telefonul și se uită la mine.
"Nu știu."
"Poate îmi faci cunoștință cu Ethan și Grayson."
"Uhm..."
"Corect. Atunci măcar cu Ethan. Trebuie să îi mulțumesc că mi-a reparat verișoara."
Îmi dau ochii peste cap și râd puțin.
"O să încerc să văd dacă are timp."
"Mersi."
Îl apelez pe prietenul meu și aștept. Claire se uită fix la mine.
"Bună, Ali!" are vocea răgușită și joasă. Pare că abia s-a trezit.
"Dormeai?" îl întreb chicotind.
"M-am trezit acum câteva minute, dar mi-a fost prea lene să mă ridic. Tu ce faci?"
"Mă plictiseam. Ești liber mai târziu?"
"Ce e azi?"
"Duminică."
"Va trebui să filmez cu Grayson videoul pentru marți. Dar sunt liber până la trei."
"Atunci venim noi la depozit și plecăm când trebuie să filmați."
"Bine. Ne vedem acolo în jumătate de oră."
"Pa!"
"Pa!"
Închid telefonul și o anunț pe Claire. Ethan știe că e la mine. Ba chiar și el m-a întrebat când îi fac cunoștință cu ea.
"Cu ce ar trebui să mă îmbrac?"
"Lasă-mă să văd ce ai."
Se uită în dulapul meu. Îl analizează de mai multe ori, până să aleagă ținuta 'perfectă'. Sau cel puțin asta zice ea că e.
(Asta e ținuta, mai puțin pălăria.)
Mă schimb și aplic parfum. Se îmbracă și Claire cu o pereche de pantaloni scurți albi și un crop top mov cu mânecile lungi. Se dă și ea cu parfum. Chemăm un Uber, apoi ne aranjăm părul. Eu îl las desfăcut, iar ea îl prinde într-un coc la nimereală.
CITEȘTI
It's Complicated // Dolan Twins
FanfictionAlissa Windsor este iubita lui Ethan Dolan de șase luni. Lucrurile par să fie minunate, până când geamănul acestuia se bagă în relația lor, sentimentele pentru adolescentă crescând pe zi ce trece.