Capitolul 2

350 13 4
                                    

"Am terminat de filmat şi sunt liber. Vrei să mergem undeva?" spune Ethan şi mă întind în pat.

"Cum ar fi?"

"Am putea merge la karaoke."

"Ethan, tu urăşti să cânți."

"Dar tu iubeşti asta. Aşa că mă voi supune."

"Dacă tu vrei..." încep să râd. Mă uit fix în tavan şi mă întreb cum de am fost atât de norocoasă ca eu să fiu iubita lui.

"Vin şi te iau în zece minute."

"Pa! Te iubesc!"

"Şi eu."

Zâmbesc şi pot să simt că şi el o făcea.

Îi închid şi mă ridic. Deschid dulapul şi caut o ținută. Trebuie să mă schimb şi să îmi rearanjez părul în zece minute.

Scot repede perechea de jeansi lungi negri rupti în genunchi, un maieu crop top alb simplu şi o cămaşă din denim. Mă îmbrac cu viteza fulgerului şi mă dau cu deodorant şi parfum.

Îmi las machiajul de astăzi şi îmi schimb doar rujul. Îl aplic pe cel vişiniu, fără să îmi mai conturez buzele.

Părul mi-l desfac din coada de cal şi îl pieptăn. Mai am doar trei minute. Nu-mi ajung să fac un messy bun.

Îmi iau telefonul şi banii. Îi pun separat în buzunarele de la spate.

Mă grăbesc să cobor şi să mă încalț. Din moment în moment poate apărea Ethan.

"Unde mergi?" şi am uitat că trebuie să fac linişte.

"Să arunc gunoiul."

"Îmbrăcată aşa? Nu cred."

Primesc mesaj de la E. A ajuns.

"Îți povestesc după."

"Mama a zis să nu pleci nicăieri pentru că lucrează până târziu, iar tata e plecat în delegație."

"Cindy, te rog. Acoperă-mă." îşi întinde mâna. Ştiu ce vrea. "Încă nu mi-am scos banii de pe card." o mint şi sper să scap.

"Cu cine mergi?"

"Ethan. E o întâlnire."

"Atunci mă iei şi pe mine."

"În caz că nu ai auzit, e o întâlnire. Iar el mă aşteaptă acum."

"Stai să o sun pe mama şi să îi zic."

"Nu! Ugh, bine! Dar dacă mă faci de râs jur că te strâng de gât."

"Ok. Sunt gata."

"Apropo, nu face nicio poză ori video, şi nici nu posta nicăieri unde mergem, ok? Şi nici nu poți spune nimănui."

"De ce?"

"Vreau să fie o noapte liniştită."

Ne încălțăm şi ieşim în grabă. Deschid uşa din față a maşinii şi îl văd pe Grayson.

"Uhm... Scuze că a durat atât de mult. Ethan, Grayson, ea e Cindy, sora mea mai mică enervantă, Cindy, ei sunt-"

"Ethan Dolan. Grayson Dolan. Născuți în New Jersey. Şaptesprezece ani. Pot să fac o poză cu tine?" zâmbeşte ca un îngeraş ce nu e.

"Cindy! Ce ți-am zis înainte să plecăm?" îi atrag atenția. "Scuze, nu vorbea serios."

"Nu, e în regulă. Dacă vrei facem când ajungem." soră-mea enervantă îmi scoate limba, iar eu îmi dau ochii peste cap.

It's Complicated // Dolan TwinsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum