Bölüm 18 Part 2 - Sonunda (M)

3K 171 63
                                    




                  
         Merhaba pann üyeleri,bu gecenin bomba haberini sizlere veriyorum. Adımı vermek istemediğimden bana Bayan C diyebilirsiniz. Lu kahvelerinin tanıtım gecesinin yapıldığı Hotel ****'da çalışıyorum. Kim Luhan üç gün öncesinden balayı suitini ayırttı ve türlü türlü hazırlıklar yaptı.

Demin Güvenlik ekibinden bir arkadaşımın yanına giderken kamera kayıtlarını gördüm. Asansörde ve koridorda öpüşüyorlardı ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


Dakika bir gol bir durumu,Luhan ve Sehun otel odasına girmeden önce onlarla ilgili şeyler yayılmaya başlamıştı bile.Ama tabiki de onların haberi yoktu.Onlar başka bir şeyle ilgilenmekle meşgullerdi.

Odanın kapısını kapattıkları gibi Luhan Sehun'u kapının arkasına yasladı.Asansörden indikleri an daha da ateşli öpüşmeye başlamışlardı.Koridorda sırayla birbirlerini duvara yaslıyorlardı. Sertçe.

Neyseki en üst katta sadece bir oda vardı. Onların odası.

Koridorda gürültü yaptıkları için endişelenmelerine gerek kalmamıştı. (gerçi kameralara her şey yansıyordu ve dahası birazdan şampanya getiren oda servisi görevlisi inlemelerini de duyacaktı)

Luhan ellerini Sehun'un pantolonun içine soktu ve kalçalarına parmak ucuyla dokundu. Dudaklarını dudaklarından çektiğinde gür sesiyle kulağına fısıldıyordu.

''Tanrım...şimdi seni mahvedeceğim...''

Sehun kızarmış yanaklarıyla ona bakıyordu.Nefes nefeseydi.Ağzı aralıktı.Hiçbir şey söylemeden tekrar Luhan'ın dudaklarına yapıştı ve odada ilerlemeye başladılar. Sehun göz ucuyla yatak nerede ona da bakmıştı.

Yatağın ahşaptan yapılma çok süslü bir başı vardı ve dört tarafında uzun ince kolları vardı. Yukarıdan pembe, altın işlemeli bir perde iniyordu.

Luhan geri geri yatağa ilerledi ve dönüp Sehun'u yatağa oturttu. İri adam eğilmiş hala çilli çocuğu öpüyordu. İnce,pembe dudakları zar zor bıraktı ve Sehun'un kazağını başından çekti. Pantolonunu ve kemerini açmaya çalışırken odaya metal sesi yayıldı.Hatta kokusu da hafifçe burnuna gelmişti Luhan'ın.

Luhan Sehun'un dar pantolonunu kalçalarından çekti ve Sehun yatağın ayak ucundan yavaşça kalktı. Pantolonunu bacaklarından indirmeye çalışıyor,bir yandan da ayağındakilerden kurtulmaya çalışıyordu.

Luhan toz pembe boxerı tam göz ucuyla görme şansına erişmişti ki Sehun sırtını yatak minderine verdi. Sırtı üstünde,bacaklarını karnına çekerek yatakta yukarı doğru ilerledi. Şimdi başı yastıktaydı. Bacaklarını hafifçe ayırdığında Luhan dudaklarını ısırıyordu.

Takım elbisesinin ceketini çıkardı ve direkt yere attı. Ayakkabılarını hızlıca çıkardı. Gömleğinin düğmelerini sabırsızca açarken Sehun'un hızlıca kalkıp inen karnına bakıyordu.

Sehun da o arada içinden ''Neden gömlek giydi ki?'' diyordu çünkü çıkarması daha da uzun sürüyordu.

Cebinden telefonunu çıkarıp yatağa attı ve pantolonunundan kurtulduğunda yatağa çıktı. Elleri ve dizleri üstünde Sehun'a ilerledi ve üstünde yerini aldı. Büyük eliyle bir yanağını okşadı. Elini boynuna indirdi ve nazikçe boynunu kavradı. Sonra elini sağ göğsüne indirdi. Parmak ucunu değdirdiği an Sehun nefesini bıraktı.Seslice.

Göğsünün ürperişine şahit oldu.

Elini daha da aşağılara indirirken Sehun yavaşça kıvranıyordu. Karnını yatak minderinden kaldırıyor ve geri indiriyordu. Büyük iki el ,küçük boxerın lastiklerini kavradı. Parmak uçlarını boxerın yanlarından içeri soktu ve toz pembe boxerı aşağı çekti.

Scent Of A Man (HANHUN) - 남자의 향기Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin