Глава 2-Отново на училище

1.4K 111 0
                                    

Първия ден в училище след ваканцията. Не бях виждала приятелите ми от доста време, защото всички бяха на почивки... ами аз не бях. С Ерик нямахме пари да се изхранваме, а пък камо ли да
ходим на почивка. Мързела ме бе връхлетял. Не исках да стана от леглото, но знаех, че трябва. Преборих мързела си и станах да се оправя. Слънцето изгря. Беше прекрасна гледка. Насладих се на
гледката и тръгнах.
-Ерик...хайде! Готов ли си? Ще закъснеем още в първия ден!
-Идвам... само минутка.
Извъртях леко очи и си поех дълбоко въздух. Започнах да броя бавно.
-59...60! Минутата изтече! Хайде идвай!-извиках.
-Добре де идвам.
Той излезе от стаята и аз се залях от смях. Беше облечен със черен костюм и с бяла папионка.
-Ти да не си полудял?!? Да знаеш като стигнем пред училище аз ще вляза малко преди теб, ясно?-още се смеех.
-Да, да...добре.
Имах късмет, че бяхме в различни класове.
Тръгнахме към автобусната спирка. Автобуса дойде и се качихме вътре. Всички започнаха да гледат Ерик и да се смеят..включително и аз.
Стигнахме пред училище и слязохме от автобуса. Беше пълно с хора. Нови ученици и нови учители.
Влязох малко преди Ерик. Точно, както се бяхме разбрали.
Разпределиха ни по стаите и седнахме на чиновете. Седнах до най- добрата ми приятелка, Оливия.
-Мястото свободно ли е, мадам?- попитах със дрезгав глас.
Тя се обърна, стана и ме прегърна. Стискаше доста силничко.
-Хей. Как прекара лятото?
-Тъкмо влязох и ти вече започна с въпросите.
-Ама разбира се. Трябва да знам всичко. От началото до края.
-Дълга история. Ще ти разкажа по-късно. Кажи как мина при теб.
-Беше направо супер. Запознах се с едно момче...
-Ауу..момче. Разкажи всичко! Сладък ли е? Умен ли е?
-Да и да! Стра....
Учителя влезе и прекъсна целия ни разговор. Ахх..колко го мразех този. Вратата се отвори широко и в стаята влезе момче.Имаше кестенява коса, кафеви очи и кристална усмивка. Беше облечен
с бяла тениска, а над нея беше облякъл черно кожено яке. Беше обул супер готини дънки и черно-бели кецове.
-Още в първия ден закъсня!-започна да се оплаква учителя. Сядай!
Той се обърна към класа и се усмихна. Всички момичета ахнаха, дори и Оливия. Но погледът му беше точно в едно момиче и това бях аз...

The Bad BoyWhere stories live. Discover now