Тръгнах към къщи. Когато стигнах отпред отворих вратата и влязох. Първото нещо, което забелязах бе изсъхналата кръв на Ерик. На пода имаше огромно засъхнало петно от кръв. Не знаех колко време го бяха измъчвали, но това с дървения кол беше прекалено.
Пристъпих напред и затворих вратата след себе си.-Ерик?-извиках.
-Слушам.-отговори.
Не казах нищо повече. Само проверявах дали е тук. Седнах на дивана, но точно когато седнах телефона ми извибрира. Извадих го от джоба си и го отключих. На малкото екранче видях че имам съобщение. Натиснах иконката и започнах да чета:
Сара, ако още не си се досетила, аз съм майка ти. Искам да се срещнем веднага!
Беше изпратила адреса. Станах от дивана и предупредих Ерик, че излизам. Беше доста далеч от вкъщи, така, че си извиках такси. Нямах особено желание да се срещна с жената, която ни е изоставила. Мястото на адреса беше луксозен ресторант. Името на ресторанта беше "Per se". Храната там беше скъпа и затова с Ерик не си позволявахме да ходим да ядем там. Влязох вътре и се огледах. Вътре беше претъпкано. Всички хора на масите бяха по двойки или голяма компания затова аз се оглеждах за жена, която седи сама. Не след дълго оглеждане я видях. Беше с червеникава коса. Очите й не се виждаха от толкова далече. Дрехите й бяха страхотни. Приближих се към нея.
-Извинете...вие трябва да сте...-тя ме погледна и скочи от мястото си. Докато се усетя бях в прегръдките й.
-Сара...-отдръпнах се от нея и седнах на празния стол.
Сервитьорът дойде и ни подаде менютата. Тя хвана едното и започна да го разглежда. Аз дори не докоснах моето. Тя ме погледна и с поглед посочи менюто.
-Тук съм, за да говорим, а не да ядем!-скастрих я. Тя вдигна поглед и ме погледна учудено.
-Добре! Какво искаш да знаеш?
-Искам да знам защо ни изостави. Защо ни остави цял живот да живеем в мръсотия и през седмица да ходим при приемни семейства?
-Сара аз...
-Не искам да ме съжаляваш! Искам истината!-казах.
-Добре! Когато ви родих баща ви ни изостави.-извъртях очи.-Нямахме пари за прехрана. Една нощ, когато отивах до магазина се случи нещо.-погледнах я подозрително.-Беше късно и по улиците нямаше никой. Трябваше да купя храна, защото беше на свършване. Докато вървях нещо изскочи отзад и ме захапа за ръката. Идпищях и побягнах обратно. Бях превързала добре раните си, но след 1 ден те просто изчезнаха. Сякаш никога не ги е имало. Започнах да изпитвам глад и непрестанна нужда да ви разскъсам на парченца. След още 1 ден вече не издържах. Бях изплашена, че мога да ви направя нещо и ви оставих в дом, но скоро разбрах, че и ти си се трансформирала. Намерих номера ти и бързах да ти се обадя. Сега стоиш пред мен...след толкова години...пораснала...красива.
Очите ми се напълниха със сълзи. В този момент сервитьорът отново приближи и прие поръчката.
-Явно не знаеш какъв проблем имам аз...-казах.
-Разбрах всичко за теб и за брат ти. Знам за проблема който имаш с трансформацията и знам лек.-в този момент очите ми се изпълниха с надежда и се усмихнах.
...............................
Бързах, за да отида в лагера при Джъстин. Направих грешка и познайте кой ми помогна да разбера каква глупачка съм...да точно така..."майка ми". Всъщност не беше чак толкова лоша. По пътя размишлявах и най-накрая стигнах. Когато прекрачих границата на лагера го видях. Стоеше край огъня сам, самичък и гледаше пламъците. Приближих се и когато усети присъствието ми ме погледна.
-Джъстин аз...-той се хвърли към мен и ме стисна.
-Знаеш ли колко се притесних?
-Съжалявам! Аз...аз не исках да казвам това. Бях изплашена и объркана.
-Сара...
-Не, замълчи искам да ти се извиня. Обичам те Джъстин! Обичам те повече от всичко.
Той се приближи целуна ме, а след това ме хвана. Вдигна ме във въздуха и ме понесе към къщата.
-Хей, ами Катрин?-въздъхнах.
-Няма я тази вечер.
Той влезе в къщата, а след това и в спалнята, където ме постави на леглото и премахна дрехите ми. Аз също премахнах неговите.......
.............................
Здравейте хора!
Бързах да напиша новата глава и се надявам да ви хареса.
Гласувайте и коментирайте!❤
YOU ARE READING
The Bad Boy
WerewolfСара е едно обикновено момиче. Без родители, тя и брат й се справят сами с живота, който им е отреден. Всичко е наред, докато Сара не среща грубия и богат Джъстин, който може да притежава всяко едно момиче, което си пожелае. Но въпреки лошия му хара...