Кейлъб се обърна с гръб към нас и отиде зад къщите. Там имаше огромна палатка в която държаха оръжия за по-слабите и карти на гората, които бяха направили ръчно. Джъстин вдигна Ерик на ръце и го понесе към къщата си. Безшумно отвори вратата и го постави на дивана. Кейла беше с нас, а Кимбърли, Брук, Марк и Арън бяха с Кейлъб. Погледнах към Кейла.
-Какво имаше в предвид Ерик когато каза, че ти можеш да му помогнеш?-запитах.
Тя само ми кимна и се приближи към Ерик, който вече беше изгубил много кръв. Наколеничи на земята срещу него и повдигна ръката си към усните си. Аз се приближих и извадих кола от корема му.Дългите й вампирски зъби се показаха и тя прехапа вените на китката си. От ръката й се стече кръв. Тя протегна ръката си към Ерик.
-Пий!-каза тя и Ерик хвана ръката й като я приближи до устата си.
Той започна да пие и след това Кейла отдръпна ръката си. Тя ме погледна и кимна. Вдигнах бялата му тениска която вече беше станала червена и погледнах към мястото където беше прободната рана. Тя наистина беше изчезнала. Просто я нямаше.
-Добре ли си?-попитах го едва стоейки на краката си. Той само кимна и се усмихна.
-Нека го оставим да си почине.-каза Джъстин.
-Ами ние...къде ще спим?
-В къщата на Кейлъб. Тази вечер ще е зает с планове за утре. Ще ни позволи да останем там.
-Ами Кимбърли?
-Тя винаги е с него, дори и когато не му се иска.
Кимнах и тръгнахме към къщата на Кейлъб. Неговата къща беше по-различна от на Джъстин. В първата стая имаше малка стъклена масичка, диван (както във всички други къщи наоколо може би), огромни шкафове, съдомиална и малко телевизорче. Както и в другите къщи имаше само 3 стаи. Имаше спалня, кухня и баня. Беше топло и уютно. Закачих якето си на закачалката до вратата и се обърнах към Джъстин и Кейла.
-Кейла, ти върви в спалнята, а ние със Сара ще спим на дивана.
-Не!-каза Кейла.-Вие сте двама човека. Вие ще спите в спалнята, а аз на дивана. И не приемам "НЕ" за отговор.
-Ама...-измрънка Джъстин.
-И без "ама"-каза Кейла и седна на дивана.
-Ха.-засмях се аз.-виждаш ли сега колко е гадно?-ухилих се и тръгнах към спалнята.
Хвърлих се на леглото както бях с дрехите и се завих. Джъстин влезе в стаята и легна до мен. Целуна ме по челото и се обърна с гръб към мен. Взех част от чаршафа и я метнах върху него. Приближих се до него и го прегърнах. Бях уморена и бързо заспах.
YOU ARE READING
The Bad Boy
WerewolfСара е едно обикновено момиче. Без родители, тя и брат й се справят сами с живота, който им е отреден. Всичко е наред, докато Сара не среща грубия и богат Джъстин, който може да притежава всяко едно момиче, което си пожелае. Но въпреки лошия му хара...