Въртях се в кръг. Не знаех какво да правя. Дишах дълбоко.
-Кейлъб? Чувате ли ме?
Никой не се появяваше. Седнах на земята и погледнах към клоните на дърветата. Чух шум идващ от към храстите. Погледнах натам Кейлъб и още едно момче приближаваха.
-Сара? Какво правиш тук?-попита Кейлъб.
Скочих от земята и се затичах към тях.
-Какво става с Джъстин? Добре ли е?-запитах.
-Добре е.-увери ме той.-В съзнание е. Искаше да те види, но беше твърде опасно.
-Заведи ме при него. Искам да го видя.
-Твърде е опасно Сара. Не можем да се доверим на хората. Дори и на теб. Ще разбереш за скривалището ни и ще ни застрашиш. Не мога да го позволя.
-Моля те Кейлъб! Можеш да ми се довериш. Обещавам, че на никого няма да кажа. Ако не, поне го доведете тук. Трябва да го видя.
-Добре. Ще го доведа.-той погледна към другото момче.-Ти остани с нея. Не и позволявай да ме проследи.-другото момче кимна.
Той се затича и изведнъж изчезна между дърветата. Погледнах момчето, което беше с мен.
-Здравей! Аз съм...-той не ме остави да довърша изречението си.
-Много добре знам коя си. Ако продължаваш да се въртиш около Джъстин и около глутницата ни ще те намеря и ще те убия.
-Ам, добре. Исках да се запознаем, но щом си решил да се правиш на интересен няма да те спирам.-обърнах се с гръб към него.
-Арън.-каза той. Обърнах се към него.
-Какво?
-Арън. Името ми е Арън.
-Хубаво име.-казах.
-Благодаря ти! Твоето също не е зле.-аз се засмях след което и той се отпусна.
Разговаряхме и се смяхме. Излезе доста добро момче. Сестра му също била в глутницата. По едно време видяхме, че другите идват и носят Джъстин на носилка. Веждите ми се повдигнаха и се затичах към тях. Те поставиха носилката на земята и след това отстъпиха назад. Джъстин отвори очи и ме погледна.
-Съжалявам! Съжалявам, че ти причиних това.-казах.
-Не си виновна ти.-каза той и се усмихна.-Нямаше представа какво се случваше. Мислех, че можех да го контролирам поне малко, но се оказа, че съм сгрешил. Не биваше да идвам. И съжалявам за брат ти. Надявам се да е добре.
YOU ARE READING
The Bad Boy
WerewolfСара е едно обикновено момиче. Без родители, тя и брат й се справят сами с живота, който им е отреден. Всичко е наред, докато Сара не среща грубия и богат Джъстин, който може да притежава всяко едно момиче, което си пожелае. Но въпреки лошия му хара...