Седях на прозореца и гледах как Джъстин и другите идват за битка. Катрин седеше далеч от прозореца.
-Дръпни се от прозореца! Ще те видят и ще влязат, за да ни убият.
Отдръпнах се от прозореца и замръзнах на място.
-Какво искат?-попитах.
-Искат да избият племето ни. Те са най-големите ни врагове.
-Имаме ли шанс да победим? Можем ли да оцелеем?-попитах. Ерик продължаваше да спи дълбоко.
-Може би, но Джъстин е ранен. Другите говорят, че Джъстин е по-силен дори и от Кейлъб. Ако Джъстин не може да се бие добре...
-Какво общо има Кейлъб със силата на Джъстин?-попитах.
-Кейлъб е алфата на глутницата. Погледни очите им.
Очите на Кейлъб бяха червени. Само неговите очи блестяха във такъв цвят. Очите на Джъстин и другите две момичета бяха във жълтеникав цвят, а очите на Арън и другото момче Марк бяха сини.
-Защо очите на Джъстин и момичетата са жълти?-попитах.
-Това са очите на бетата. Такива трябва да са очите на върколаците, ухапани от алфа.-обясни ми тя.
-А очите на Арън и Марк? Защо са сини?-продължих разпита.
-Такива са очите на бетата, която е убила човек. Когато убиеш невинен човек, очите ти автоматично стават сини, студени като душата ти.
Убили са невинни хора? Това е пълен ужас. Не мога да повярвам. Арън? Арън е убил човек? Но защо? Каква е била причината? Не, не, не. Ами Марк?
Гледна точка на Джъстин:
Бяха четирима. Две момчета и две момичета. Едното момиче беше русо и имаше сини очи, а другото беше със кафява коса и зелени очи. Бяха облечени със разкъсани дрехи и ниски ботуши. Момчетата бяха със кафеви коси и кафеви очи. Бяха облечени със тъмни скъсани дрехи и бяха боси.
-Джъстин бори се!-викаше Арън зад мен.
Всичко ми беше като в мъгла. Вече не се чувствах добре. Момичето със кафявата коса беше вкарала ръката си в гръдния ми кош. Изтенах от болка и паднах на колене. Погледнах я в очите. Имаше красива и пълна със омраза усмивка.
-Джъстин НЕ!-чух писъка на Сара и паднах на земята.
Гледна точка на Сара:
ESTÁS LEYENDO
The Bad Boy
Hombres LoboСара е едно обикновено момиче. Без родители, тя и брат й се справят сами с живота, който им е отреден. Всичко е наред, докато Сара не среща грубия и богат Джъстин, който може да притежава всяко едно момиче, което си пожелае. Но въпреки лошия му хара...