Лицето на Оливия почервеня, а краката ми се подкосиха. Погледнах към вратата, сложих кичур от косата си зад ухото си и се заслушах. Беше на няколко крачки от вратата, когато спря, за да говори с Кейлъб.
-Какво...какво става по дяволите?-извика Оливия.
-Шштт! Млъкни!-изсъсках.
Хванах китката й и отворих прозореца в спалнята. Погледнах през него, за да се уверя, че няма никой и излязох.
-Хайде! Побързай!
Оливия се покачи на прозореца и излезе. Вратата на къщата се отвори и Джъстин започна да ме вика. Обърнах се към Лив и я бутнах, за да започне да тича. Тя с изплашено изражение разбра намека ми и тръгна, а аз тичах след нея. Телефонът ми започна да звъни. Вдигнах.
-Къде си по дяволите? До преди малко беше тук.
-Аз..аз отидох до града, за да купя храна..
-Сара, защо ме лъжеш? Има предостатъчно храна.
-Аз...не мога да говоря точно сега!
-Разбирам защо...надушвам приятелката ти. Мислеше, че ще се измъкнете просто ей така?
-Джъстин моля те...тя няма да каже на никого...
-От къде може да си толкова сигурна?
-Аз..не мога.
-Така си и мислех...с Арън тръгваме по следите ви. Стойте там, където сте и може би ще се разберем.
-Може би..?
Той затвори и аз погледнах Оливия, която се беше разтреперила, задъхана и не можеше да помръдне.
-Бягай!
-Сара...не мога повече...
-Как така не можеш? Нали тренираше лека атлетика, когато беше на 12?
-Да, но се отказах на петия ден, защото ме мързеше твърде много.
-Типично за теб...сега трябва да се махаме оттук, но първо...
-Първо какво?-попита.
Наведох се и събрах кал в ръката си. Разтърках я по лицето и дрехите си.
-О мамка му! Кимбърли ще ме убие за това...
-Мамка му кучко! Какво правиш?-извика.
-Знаеш, че мразя, когато ме наричаш така..-изцапах я с кал по лицето и тя изпищя.
-Майната ти! Спри!
-Оливия млъкни...опитвам се да помогна!-извиках.
-Как? Като ме мажеш с кал? Ужасно е! С какво ще помогне това?
-Така ще си набавим време...по-трудно ще ни надушат, като се изцапаме с кал...просто го направи, защото нямаме много време с мръкнало като теб...
-Хей, не съм мрънкало...
-Ето сега виждаш ли за какво ти говоря?
-Изобщо не разбрах за какво ми говориш, но мисля, че ще е по-добре да те послушам..., но само този път...
Тя взе кал в ръцете си, въздъхна и с отвратена физиономия започна да маже дрехите си. Оглеждах гората и се вслушвах и за най-малкия звук.
-Може ли малко по-бързо?
Тя ме погледна присви очи, обърна се и тръгна. Излязохме от гората и тръгнахме по улиците, за да избягаме възможно най-далеч от Джъстин и Арън.
-Спрете!-извика познат мъжки глас. Обърнах се и видях снройната фигура на Арън и русата му коса, вдигната в перчем, стояща пред мен.
-Оу...явно тъпата кал не е помогнала особено...-каза Оливия и въздъхна.
-Никъде няма да ходите!-изсъска Арън.
..........................................
Здравейте хора!
Надявам се главата да ви хареса и ако е така гласувайте.❤
YOU ARE READING
The Bad Boy
WerewolfСара е едно обикновено момиче. Без родители, тя и брат й се справят сами с живота, който им е отреден. Всичко е наред, докато Сара не среща грубия и богат Джъстин, който може да притежава всяко едно момиче, което си пожелае. Но въпреки лошия му хара...