На сутринта, когато отворих очи Джъстин го нямаше на леглото до мен. Станах от леглото и потърках сънено очи. Навлякох дрехите си и излязох и отидох в банята. Сресах косата си и измих зъбите си. Катрин ми беше купила всичко нужно за тук. Излязох отвън и забелязах, че няма никой. Пристъпих още няколко крачки напред. Изведнъж някой хвана очите ми и ме придърпа към себе си.
-Джъстин?-попитах.
Той пусна очите ми и ме завъртя с лице към себе си. Беше облякъл супер готини дънки. Отгоре се очертаваше бяла тениска, а върху нея имаше стилна грейка. На лицето му се беше появила широка усмивка.
-Как е момичето ми?-попита.
-Ам добре.-отговорих.
Той хвана ръката ми и тръгна напред.
-Къде тръгна?-попитах, като все още се влачих след него.
-Ще видиш.-каза той и продължи напред.
Прекосихме гората и излязохме на пътя. Джъстин вдигна ръка и направи звнак на едно такси, за да спре. Токсито спря и Джъстин отвори вратата за задната седалка. Седнах вътре и сложих раницата си за училище в краката си. Погледнах часовника си. Имах 1 час и 30 минути за училище. Джъстин влезе в таксито и седна на предната седалка. Приближи се към шофьора и прошепна нещо в ухото му, което дори аз не успях да чуя. Таксито потегли. След около 5 минути таксито спря пред най-големия мол в града. Слязох от таксито, а Джъстин плати на шофьора. Той слезе и се приближи към мен.
-Хайде!-каза.
-Какво правиш?-попитах.
-Хайде! Все още нищо не си видяла.
Той хвана ръката ми и ме поведе към входа на огромния мол. Влязохме вътре и влязохме още в първия магазин който видяхме. Огледах магазина. Изведнъж очите ми се спряха на синя рокля, която стигаше почти до коленете. Пристъпих напред и я огледах хубаво. Изведнъж усетих топъл дъх във врата ми.
-Харесва ли ти?-чух гласа на Джъстин. Кимнах. Той я хвана и ми я подаде.-Веднага отивай в пробната!
-Моля?-попитах.
-Хайде!
Взех роклята от ръцете му и тръгнах към пробната. Влязох вътре и съблякох дрехите си. Свалих роклята от закачалката и я облякох. Закопчах ципа и се огледах в огледалото. Обърнах се и дръпнах завесата. Джъстин стоеше отвън и когато разбра, че съм готова се обърна към мен.
-Уау! Красива си!
-Благодаря!-сведох глава и се изчервих. Той се усмихна.
-Хайде, взимаме я!
-Какво? Не можем! Твърде скъпа е.
-Казах, че я взимаме.
Отново дръпнах завесата и се преоблякох. След като излязох от пробната Джъстин взе роклята от ръцете ми. Отиде на касата и остави няколко стотачки. Момичето сгъна роклята, а след това я сложи в чантичка. Джъстин се усмихна и тръгнахме.
........................
След като обиколихме мола излязохме с около 10 чанти с дрехи, които бяха подарък за мен и 1 с подарък за Ерик. Този път тръгнахме пеша към училище. Не след дълго стигнахме. Оставих всички чанти в шкафчето ми.(Едвам ги побрах вътре) Джъстин хвана ръката ми и продължихме по коридора. Всички погледи бяха вперени в нас, но на нито един от двама ни не му пукаше.
............................................
Здравейте хора!
Надявам се главата да ви хареса.
Гласувайте и коментирайте!
Вече имам почти 1000 прочитания и искам да ви благодаря много!
Обичам ви и пак ви благодаря!❤
Това на снимката е роклята на Сара.
YOU ARE READING
The Bad Boy
WerewolfСара е едно обикновено момиче. Без родители, тя и брат й се справят сами с живота, който им е отреден. Всичко е наред, докато Сара не среща грубия и богат Джъстин, който може да притежава всяко едно момиче, което си пожелае. Но въпреки лошия му хара...