Вгледах се в силуета на няколко стъпки от мен и най-накрая го познах. Момичето беше вампира прерязал гърлото ми. Изръмжах и се затичах към нея. Тя се обърна с гръб към мен и се сви, чакайки удара ми. Усещах страха й. Спрях на една стъпка от нея и я погледнах, накланяйки глава на страни. Тя се обърна към мен, присвила ръце към главата си. Джъстин се приближи към нас.
-Какво става?-попита я той и хвана ръката й.
-Трябва ми помощ..-измърмори тя.
Отворих широко очи. Веднага ми мина през ума, че може това да е капан.
-За какво ти е помоща ни?-попитах строго. Тя ме погледна със съжаление.
-Прокудиха ме. Идват за вас...-каза тя и погледна останалата част от глутницата ни.
Кейлъб пристъпи напред със увиснала уста.
-Защо идват за нас и защо идваш да ни предупредиш? -попита Кейлъб.
-Казах им, че тя е мъртва.-момичето посочи мен и продължи да говори.- Прокудиха ме, защото съм била твърде милостива към нея. Кодекса ни е да довършим започнатото, а аз не го направих. Наказанието е или смърт, или прокуждане. Мен ме прокудиха. Съжалявам за стореното.-каза тя и погледна към мен.
-Няма проблем..-казах, но все още не вярвах на думите й.-Хайде ела.-подканих я и тръгнахме.
Вървях към лагерния огън и всички седнахме на пейките около него. Включително и вампирското момиче. Започнах разговора:
-Е, как се казваш?
-Макейла.-отвърна тя.-Но приятелите ми....тоест бившите ми приятели ме наричат Кейла.
Поогледах я малко. Беше много красива. Зелените й очи сияеха срещу светлината от огъня. Кестенявата й коса се рееше във въздуха от подухващия вятър. Чувах биещото й сърце, което биеше прекалено силно. Взираше се между дърветата, чакайки приятелите й вампири да излязат и да ни нападнат. Вярвах й. Биещото й сърце ме накара да усетя, че тя казва истината.
Гледна точка Джъстин:
Момичето ме накара да се замисля какъв изрод щях да съм аз ако бях потрошил Марк до смърт и за какъв щяха да ме мислят хората от племето като разбират за това. Може би щяха да ме гледат по друг начин и да се страхуват от мен...не знам какво щях да правя ако бях разочаровал мама или Сара....
YOU ARE READING
The Bad Boy
WerewolfСара е едно обикновено момиче. Без родители, тя и брат й се справят сами с живота, който им е отреден. Всичко е наред, докато Сара не среща грубия и богат Джъстин, който може да притежава всяко едно момиче, което си пожелае. Но въпреки лошия му хара...