זה לא היה ארוך כפי שחשש שזה יהיה. בנוסף, הוא לא חשב שציפורים יכולות להזדקן – קל וחומר אלים. "מששמעת הכל," רע סיכם, "הבחירה בידך, תום עדן: האם תרצה-"
"אני בפנים!" ענה בהתלהבות נרגשת. רע רצה להשחיל מילה, אך תום התפרץ שוב ושאל, "מתי מתחילים? איפה שאר האלים? אני מת לפגוש אותם!"
"לאט-לאט..."
"לאט?! הרגע גיליתי שאני אל! זה אדיר! מכל הילדים בישראל – בעולם – אני!"
רע נשען אחורה. "אתה מסכן את חייך. אמנם כנגד בני תמותה תהייה חזק במיוחד, תום, אבל האויבים שלך הם אלים. הם יכולים להרוג אותך. זה מסוכן מאוד."
חיוכו נמוג. "אני... מבין. גם אם לא אלחם באלים האחרים בעצמי – אני אשמח לעזור!"
רע הנהן. "כרצונך. אנא הישאר עמי קצת. בקרוב האלים האחרים יצטרפו אלינו."
"מה?!" חיוכו של תום חזר. "באמת? עכשיו?"
רע קם והרים את ידיו. תום שם לב שזיו בוהק הגיח מאחוריו. משהסתובב, הבחין בבחור ובחורה עולים בחשיכה הנצחית כשעל פניהם ארשת רדומה. כשנחתו סוף-סוף על הספינה, רע התיישב ולקח נשימה עמוקה. "תום עדן, הכר: חצי-האל אריאל מרון, ולילי גרין, גלגולה של האלה דמטר."
"דמטר... זאת האחת עם אש האח, נכון?"
רע צמצם את מבטו. "אני באמת לא יודע אם אתה מתבדח או לא."
לאחר שאורם שכח, נדמה שהמשיכו שיחה שנקטעה באמצע. "מעולם לא חשבתי שעורכי דין יכולים להתגלם בצורה של ילדות בנות חמש-עשרה," החל להגיד הבחור, ככל הנראה אריאל, "הילדה הזו פשוט לא אמתית."
"אתה ממהר לשפוט," הוסיפה הבחורה, כנראה לילי. "היא פשוט אדם קר, זה הכל. ייקח לה זמן להבין."
"היא מסוג האנשים שכשמישהו מכוון לה אקדח לפרצוף, היא תכריח אותו לירות בה כדי להוכיח שהאקדח יורה."
"אני מבין שכבר פגשתם את אתנה," העיר רע.
שניהם התיישבו על-ידו. אריאל התבונן בתום. "מי זה הציון ברוך הזה?"
לקחו לתום כמה רגעים כדי להבין שהתכוונו אליו. "אה! אה... אה... היי!"
"כן..." לילי שפשפה את עורפה. "אז זה הבחור השלישי שמצאת? לפחות משימת הגיוס שלך הלכה יותר טוב משלנו."
"תכירו את תום עדן," הסביר רע, "גלגולו של האל בלדר."
"מי?" שאל אריאל.
"האל הנורדי של האור והאהבה!" תום דקלם בגאווה.
אריאל חשף את שיניו בדאגה ואמר, "אז אנחנו אמורים להילחם בשיניתו עם שני אלים חקלאיים וציון ברוך של האהבה?"
רע נאנח. "אין לנו זמן רב," טרח לציין. "בקרוב הלילה ירד. לא הייתי ממליץ לכם להישאר איתי כאן על הסירה. זה לא רעיון טוב – ברגע שאָפּפּּ יגיע יהיה כאן קרב דיי גדול."
YOU ARE READING
אלי מטרד
Fantasyבמשך אלפי שנים, אלי מטרד רבצו בתרדמת חשוכה. אלי מטרד לא מתים. הם ממתינים. כשרָע, אל השמש המצרי, חש בנוכחותם לאחר אלפי שנים, הוא יודע שצאצאיו ישובו בקרוב. אך כל עוד הם לא כאן, עליו לגייס כוח עתודה. עליו לגייס אלים ואלות מרחבי ישראל, ולתת להם להגן על...