פרק 17: החילוץ של דיאנה חלק 2

10 2 3
                                    

אז איך לילי תסביר את מה שקרה?

הכל קרה כל-כך מהר! לא, זה לא טוב. היא פעלה, לא חשבה! לא, גם זה גרוע. אבל ממש. הכלב קפץ אז היא הלכה אחריו! מה זה, כתיבה לחובבנים?

זה לא משנה. הילדה הקטנה מהצלצול קפצה על אריאל - כן, במשפחות אומנות מרשים לראות סרטי אימה, תתגברו על זה - והיא פשוט מצאה את עצמה בין שניהם. הנה. אבל מה שקרה אחריי... כלל לא היה פשוט להסביר. או שכן. תלוי את מי שואלים.

"דאוס-אקס-מכינה..." מלמל אריאל.

ריח פרחים עמד באוויר, מגרש את הריקבון המבאיש אל הפינות החשוכות מהן בקע. היא הרגישה שמלבושיה הפכו קלים יותר... לפחות באזור העליון, וכבדים יותר בתחתון. "שמלה?..." תהתה.

"אחלה קעקוע!" תום עדן חש צורך להעיר.

"דֶמֶטֶר!" הילדה הקטנה והשטנית התפקעה בצחקוק לגלגני.

היא שמה לב שחגורתה הייתה עשויה מענפים דקיקים וגמישים, שהחזיקו את תלבושתה החדשה במקומה. אך שיערה... "משהו קרה לשיער שלי?" שאלה, ממששת אותו בזהירות. הוא לא הרגיש כמו שיער.

"הרגע הצלת אותי מדקירה," אריאל הזכיר, "ומה שמדאיג אותך זה השיער שלך?"

לילי הנהנה בחרדה נמרצת. "טוב," המשיך להגיד, "בכנות, גם אני הייתי דואג. הוא נראה כמו קש."

"מה?!" חשה את שרירי פניה מתכווצים.

"יותר כמו חיטה," הוסיף תום. "כן, בהחלט יותר כמו חיטה."

"זה לא הופך את זה ליותר טוב, 'אנרג'ייזר'!"

"דיבס על השם! כל הזכויות אליי!" אריאל הזדרז לנצח במכרז.

"אני חושבת ששכחתם שעומדת מולכם אלה קלטית עתיקה ועצבנית," הזכירה להם הילדה הקטנה והשטנית. הם אפילו לא שמו לב - בזמן שניהלו את השיח הקטן והמיותר, היא הספיקה להתרחק ולהביא סכין נוספת.

"סְקָתָך," הוסיפה דיאנה. "ברגע שאמצא את הקשת שלי, אני אוכל לפרק ליצור הזה ת'צורה."

"האלה סקתך בשבילך!" צחקקה והסתערה שוב על דיאנה.

אלת הציד זינקה הצידה, אך זאת הייתה הטעיה - היא בעצם תקפה את תום!

"זוז!" אריאל זעק ובתנועה חדה גרם לחלק מהקרשים של רצפת העץ להתעופף אל עבר סקתך. היא שיספה אותם לשתיים ביעילות, מה שאילץ אותה לוותר על תום. לאחר שנחתה במסדרון הצר שמוביל ליציאה, היא סובבה את סכיניה בידיה וצחקקה. דלת הכניסה נסגרה, והמסדרון הפך לחשוך וצר. "אתם בבית שלי, טיפשים," חרקה את להביה הממזריים על הקירות הישנים. "כאן אני המלכה. כאן אני שולטת בחייכם."

לילי עדיין ניסתה להתמודד עם כל מה שקורה. היא אלה עכשיו? למה, עד עכשיו היא לא הייתה? איך זה עובד בדיוק?

אלי מטרדWhere stories live. Discover now