כולם התנשפו ברטט; דיאנה שמה לב שהגלגול של דמטר במיוחד.
הם במקום בטוח עכשיו. קשה לשכוח את הספינה הסולארית של רע. הוא ישב שם – ראש ציפור והכל – משולב ידיים ומתוח. לו למקור שלו היו תווי פנים, דיאנה הייתה בטוחה שזה היה משהו שנע בין דאגה לרווחה.
"לילי," החל הנער הג'ינג'י להגיד, "את מדהימה. זה היה מדהים."
דיאנה שמה לב שדמטר רעדה במיוחד, בדומה לדרך בה היא עצמה רעדה כשדמו חנק אותה. "את בסדר?" שאלה, תולה את קשתה על גבה והתקרבה. הנערה רכנה קדימה, ודיאנה הבחינה בקעקוע שנראה כמו... מן קרן מוזרה שיוצאים ממנה ירקות ודגן. "אחלה קעקוע," חשה צורך להוסיף.
הנערה קרסה אל הדום קרוב, ולא הפסיקה לחכך את זרועותיה אחת בשנייה. "היא רשע," שפתיה לחשו. "היא פשוט רשע." כולם התבוננו בה בדאגה. "לילי?..." שאל הבחור הג'ינג'י.
"היא הדבר שמתגנב בלילה לצמחים, כמו דבקונים או טרמיטים, ומכרסם אותם עד שהם לא יותר מקליפה חסרת נשמה."
"אני חושב שלילי צריכה קצת זמן לעצמה," נער הגבעות אמר. "אז... מה שלומך?" שאל את דיאנה עם חיוך מטופש על פניו. "דיאנה סהר, נכון? ההורים שלך דאגו לשם מגניב."
"ומי אתם?" שאלה חזרה בזמן שכולם התיישבו במעין ח' מול רע.
"אריאל מרון, חצי-אל של גאיה."
"תום עדן, הגלגול של בלדר."
לילי לא ענתה. "לילי גרין, הגלגול של דמטר," הזדרז אריאל להוסיף.
היא הנהנה. "ואותך אני מכירה," היא התבוננה על רע. "ואני מצטערת. על הכל."
אל השמש הנהן. "את רק דאגת לבן-שמן. אני לא כועס, במיוחד עתה כשאת רואה את הדברים כמוני."
"כמו כולנו," אריאל מיהר להוסיף.
לילי אט-אט השתנתה חזרה. כולם בחנו את מקום הדקירה – ולא היה שם דבר! כאילו סקתך לא דקרה אותה בבטנה! כשחשבה על כך, היא כל-כך מיהרה להסתתר שאפילו לא חשבה על הסכין. "מישהו שם לב מה קרה לסכין אחריי שסקתך תקפה אותה?" דיאנה שאלה.
תום הנהן נמרצות. "אני דיי בטוח שסקתך עדיין החזיקה אותו גם אחריי."
"מה קרה שם בדיוק?" רע שאל בין בלבול לדאגה. "דמטר נפצעה?"
"האלה הזו ממטרד, הם קוראים לה סקתך, דקרה את לילי בבטן!"
רע נד בראשו. "זה לא עובד כך. במצב אלוהי... הדברים עובדים אחרת." הוא בחן את כל הצוות מחדש בעיניו העגולות והנוצצות. משהו בו נראה עייף יותר מקודם. "אתם תצטרכו להתאמן לפני שתוכלו לאתגר את מטרד. אתם צריכים ללמוד את היסודות. ואמרתם סקתך? קלטית?"
"אני לא שמעתי עליה," תום נד בראשו.
"היא הייתה הלוחמת שהכשירה את קוּ כוֹלִין, לפני שקוללה בעצמה לרדוף את גופותיהן של נערות וילדות צעירות."
YOU ARE READING
אלי מטרד
Fantasíaבמשך אלפי שנים, אלי מטרד רבצו בתרדמת חשוכה. אלי מטרד לא מתים. הם ממתינים. כשרָע, אל השמש המצרי, חש בנוכחותם לאחר אלפי שנים, הוא יודע שצאצאיו ישובו בקרוב. אך כל עוד הם לא כאן, עליו לגייס כוח עתודה. עליו לגייס אלים ואלות מרחבי ישראל, ולתת להם להגן על...