פרק 27: קבר סת' 7

7 2 2
                                    

זואי עמדה בשולי הדלת המובילה להיכל, ולא הצליחה לאזור אומץ להיכנס. היא שמעה את זעקות הקרב, השאגות ושאר הקולות הרמים. בכל פעם עצמה את עיניה, שאפה אוויר בפיק ברכיים, אך לא הצליחה לעשות צעד אחד. ואז היא שמעה דבר מה מתפצח, ופקחה את עיניה לרווחה. היא הציצה פנימה ככל שיכלה מבלי להיחשף, וראתה דם. הרבה דם.

היא תהתה לאן ארי נעלם; הוא הריי נכנס לפניה. כל מי שהיה שם היו כוח העתודה של רע, כמה טיפוסים מרוחקים מאחור, והאל סֶת' – בשר ודם. הסיפורים תיארו את אכזריותו, אבל זה... 'זאת גופה,' הבינה כשהתבוננה במה שדרך עליו. 'אנצל את ההזדמנות להצטרף אליהם. אחלץ את כוח העתודה,' חשבה וקימצה את כפות ידיה. לו רק הייתה יכולה ליצור הסחה כדי שיוכלו לברוח...

/\/\/\/\/\/\

לילי כבר חוותה הרג בעבר, ממש כמו הפעם. בשני המקרים חשה חסרת אונים, כלי משחק לאלים – תרתי משמע. אריאל חיבק אותה, בעודה חשה את חזה עולה ויורד. עם כל הכוח הזה... מה היא והחבורה שווים? כלום. הם באמת רק כוח עתודה: רק צריכים לספוג את המכות עד שחיל הפרשים יגיע ויציל אותם. 'לפחות אצטרף אליך אבא,' לילי ניסתה לחייך אך שפתיה פשוט התעקמו ביגון.

"התולעת המגודלת הזו חשבה שאבי מעוניין בה," סת' אמר, קולו כאבן החורטת על מדרכה.

"יש לנו עדיין לילה שלם," אמרה האלה עגולת הפנים. "אך לא כדאי שנתמהמה."

"בקושי נלחמתי," הנער הבלונדיני מתח את שריריו. "ציפיתי ליותר."

שי נתן לתאורה להבריק את עורו השזוף. "לא לפני שנטפל בילדים. כח"ד, הנה ההזדמנות שלכם לגאול את בגידתכם הערב. חסלו את כוח העתודה של רע."

אריאל עטף את לילי בזרועותיו. היא חשה את שורשיו משתלבים בשלה. אריאל לא מתכוון לוותר, ואם הוא לא – כך גם היא. היא שמה לב שתום עדיין היה מעולף על-יד הסרקופג, ממש ליד מטרד, ודיאנה הייתה במרחק הגון מהם. ללילי היה רעיון... אך היא קיוותה שהוא לא יכאב יותר מדיי.

"מצטערת חבר'ה," איזבל אמרה ויישרה את חרבה, "אבל נראה שאתם בצד המפסיד." חברי כנען-החדשה עמדו אחד על-יד השנייה. הפעם סקתך והיפני פנו לתקוף אותה ואת אריאל; איזבל והטומבוי פנו אל דיאנה.

"בזבוז זמן," סת' נד בראשו. "אני יכול לחסל אותם בקלות."

"גם אני," שי הסביר. "גם דָמוּ, ואני מאמין שגם אֶרִישְתוּ. הבעיה היא שאם כח"ד לא בצד שלנו, אז נצטרך לחסל אותם."

אל הסופות המצרי נחר חול מאפיו. "כרצונך."

"צאו!" איזבל קראה. לילי נתנה ליפני ולסקתך להסתער. היפני סנוור את שניהם. היא ניצלה את הריכוז של שניהם, והחלה להצמיח שורשים אל עבר דיאנה. ככל הנראה אריאל חש את זה. "מה את עושה?"

אלי מטרדWhere stories live. Discover now