פרק 28: מלחמה אבודה

11 2 2
                                    

בפעם הראשונה מאז שמצא את הגלגולים, רע ראה את כולם מאוחדים סביבו באותו הזמן. הוא פחד שהיום עוד לא יבוא. דיאנה, הקשתית בעלת שיער הפנינה; זואי, גבירה בגוף נערה; אריאל חצי-האל האדמוני; לילי, שורשיה כה עמוקים; ותום, אולי הטהור מכולם. כוח העתודה התקבץ סביבו, חלקם עומדים וחלקם יושבים.

הוא הסכית במתינות, בעוד הילדים סקרו עבורו ברפרוף את כל מה שקרה. תזמונם מושלם: רק לפני דקות אחדות הספיק להדוף את הנחש התהומי אָפֶּפּ. החדשות אודות סת' לא מצאו חן בעיניו, אם כי נערך אליהן בהתאם. למעשה, זה הרגע לו רע התכונן עוד מהיום הראשון בו פגש בכל אחת ואחד מהם. "איפה אפאצ'י?" תום שאל.

"אתה מתכוון לאָפֶּפּ?" זואי שאלה ונדה בראשה.

אל השמש ניסה להעלות חיוך, על אף תשישותו. "הוא יחזור. אל תדאגו, אתם לא הולכים להישאר כאן לזמן רב. אני שמח לראות שכולכם חזרתם שלמים ובריאים."

"תגדיר בריאים," אריאל מלמל עד שקיבל את מרפקה של לילי לצלעותיו.

"אני מבין. סת' יצא מקברו. היה לכם מזל. בוודאי יש לכם שאלות רבות-"

"תהייה בטוח!" דיאנה התפרצה בזעם. "אחריי שלמדתי לבטוח בך, אנחנו מגלים שאתה מסתיר עוד סודות מאתנו!"

"סודות?" מה כבר וואדג'ת סיפרה להם? ממש כמו בימים עברו. "מה שילדיי עשו זה עניינם-"

"הו אני בטוחה! אני מתחילה להבין למה הם שמו אותך בסירת בית-האבות הזאת!" אלת הציד התפרצה.

"דיאנה!" לילי נזפה בה.

"זה בסדר," רע אמר ואותת עבורה לחזור למקומה. "מה למדתם?"

"שאנחנו הרעים בסיפור הזה?" דיאנה המשיכה. "אמרת לי משהו כשנפגשנו בפעם הראשונה: 'הפגנתם בורות לפני שנים'. הפסדנו לאיזו מפלצת גדולה, ואז אילצנו את הילדים שלך לעזור לנו?"

"טִיפוֹן," זואי הדגישה. כולם הנהנו.

הפעם רע באמת חייך, ואז פרץ בצחוק. רק אחריי שחזר לפקוח את עיניו, שם לב שכולם נעצו בו מבטים שנעים בין בלבול להלם. "אוי, היסטוריה ישנה..." הוא נשען אחורה על כסאו. "כן, זה נכון. וואדג'ת התלוננה על זה?"

"היא אמרה שהיא כמעט מתה," דיאנה השיבה בזעזוע. "אתה חושב שזה מצחיק?"

"היא קצת דרמתית, בטח שמתם לב," הוא עדיין חייך. "לרגע באמת דאגתי. כן. גָאיָה פעם כעסה על הצאצאים שלה-"

"אנחנו מכירים את החלק הזה של הסיפור," זואי התמרמרה בקול.

"סיפרו לי על המקרה בדיעבד. בני הורוס לא אהב את זה בכלל. הם הביסו את טיפון, זה היה קרב קשה. ילדיי רגילים לעבוד קשה, בשבילם זה היה עוד קרב. בשבילכם הלחימה בטיפון הפכה לאתגר מפחיד. בכל מקרה, הורוס לא אהב את זה. הוא נזף בזאוס ובמשפחתו, ומאז מערכת היחסים בין האולימפיים לצאצאיי דיי התערערה."

אלי מטרדWhere stories live. Discover now