This part will have some cheezy part tau💦⚠⛔ siapa nak skip boleh skip.. Sis tak paksa uolls baca part ehem ehem between Izz and Isya ni😚
*ehem sbnarnya sis happy sangat plus excited sangat sbb ada readers yang comment sis punya story. Auchh terharu sangat tau 😢 yelah sbb sis kan baru je bljar buat story kat wattpad ni huhuu. Thanks awak sbb awak sis semangat tau nak update. Hehehee.
*************
"Abang.. Isya tak larat nak jalan. Dukung boleh? "pinta Isya perlahan. Mata Isya sudah layu dan kuyu. Dia memeluk leher Izz. Mukanya dinyorokkan di dada suaminya.
"Anything for you sweetie" lalu Izz pun mengangkat Isya. Sesekali tangannya memicit perlahan punggung isterinya yang kecil molek ni. Hmmm sedap! I can't wait!
Izz membawa Isya yang bergayut di atas badannya itu masuk ke dalam bilik peraduan mereka yang dihiasi indah. Bilik yang bertemakan putih dan merah apabila ditaburkan kelopak mawar merah bertaburan di atas katil dan juga lantai yang dipenuhi dengan lilin yang beraroma wangian rose itu makin membuatkan perasaan mereka makin berahi.
Izz meletakkan Isya di atas katil. Lalu ditindih Isya yang kecil di bawahnya ini. Muka semakin mendekat pada si budak kecil yang sedang terpejam-pejam matanya merengek malu.
Tiba-tiba Isya menjerit.
"Abangg! "
"Mmm? " Izz mula mencium leher Isya digigit dijilat dan ditiup dalam masa yang sama. Isya merengek lalu menahan muka Izz dari mencium lehernya lagi.
"Isya nak kena tukar baju lah abang. Mommy dah pesan dah suruh Isya pakai seksi-seksi malam ni. Isya kena pakai baju yang Mia hadiahkan untuk Isya. Isya taknak pakai baju tu abang.. Baju tu pelik. Isya malu. Isya nak pakai baju tidur hello kitty yang Isya suka tu. Isya dah cakap dah kat mommy ngan Mia, bila Isya cakap macam tu diorang terus ketuk kepala Isya. Bebel kan Isya sebab Isya nak pakai baju tu. Isya...ermm kejap.. Isya tunjuk baju tu kat abang. Tapi abang bangunlah dulu. Hehehe abang berat macam mana Isya nak bangun sebab ermm abang tengah tindih Isya sekarang ni.. Hehee.. " adu Isya polos sambil tersengih manja. Isya memandang wajah suaminya yang betul-betul berada atas wajahnya. Matanya dikerdip-kerdip tak bersalah.
"Hahahaa comelnya isteri abang ni. Awrigh.. Mana bajunya? Meh biar abang pilih nak sayang pakai yang mana untuk malam ni"
Isya pun bangun setelah Izz memberi laluan kepadanya. Isya berjalan ke tempat persalinan baju dan mengambil baju yang digantung. Satu baju tidur hello kitty satu lagi yang Mia belikan tu. Mukanya panas apabila memegang baju berwarna merah itu. Belum pakai lagi dia sudah terasa malu.
"Ni abang. Cer tengok... " Isya menunjukkan kedua keduanya. Mata Izz membuntang.
'Fuhhh.. Baju tidur merah ni mengancam gila.'
"Wowwww"
"Ermmm abang pilihlah cepat."
"I think i want my baby girl ni to wear the red one. Baju tu aummmm macam sayang. I love it. Hahahaa" gurau Izz sambil membuat muka nakal.
Isya terkebil-kebil. Huuar taknak pakai baju ni. Baju ni kecik. Baju ni jarang. Baju ni pendek. Baju ni seksi. Isya makin malu. Makin merah muka. Makin menunduk.
"Sayang tak jadi tukar baju ke? Ke.. Nak abang yang pakaikan untuk sayang hmm?"
"Ehhh ja.. Jadi abang. Errr Isya tukar kat bilik air sekejap. Abang tunggu eh. " kalut si budak kecil ni berlari masok ke dalam bilik air.
YOU ARE READING
You're Mine! Sweetie (✔)
RomanceCOMPLETED✔✔✔ Izz and Isya. Seorang nakal dan seorang lagi pulak manja. Mula mula kenal kat laman maya je. Tapi tanpa pengetahuan Isya, Izz dah lama merisik Isya dan jadikan Isya sebagai tunang tanpa Isya sedar slpas mendapat keizinan daripd mommy...