Thanks for 13k+ viewers! 💕😍 Sis sayang korang sangat tau. Huhuhu terharu sangat! *kesat hingus* hahahaha eeeii tak senonoh lah sis ni. Okk abaikan.
Nahh hadiah dari sis... have fun and enjoy it.
*************
Gelak Izz terhenti apabila melihat Isya sedang merenung marah dan geram dengan bibir cebik nya di atas katil mereka. Izz tersenyum didalam hati. Alahai budak kecil ni, tengh marah pon comel. Nak je aku kunyah-kunyah pipi marshmallow pink kemerahan budak kecil ni.
"Sayangggg... " panggil Izz meleret-leret. Suara digedikkan. Dia menghampiri Isya di atas katil.
Isya menjeling Izz. Dipeluk tubuhnya. Muka dipalingkan ke kanan. Majok! Tadi time aku kena usik taknak pulak backup isteri dia yang comel ni kan. Aku dah majok baru lah nak pujuk.
Haih bersyukurlah Isya. Untung kau. Kau majok Izz ada je pujuk. Author ni kalau majok? Pujuk diri sendiri lah gamaknya... Huhuhuu sedih tau. Oopsss sorry tercelah pulak. Kikikiki
"Amboi.. Menjeling pulak sayang abang ni." gurau Izz cuba menceriakan suasana tegang isterinya itu. Namun Isya tetap mencebik.
"Jeling-jeling.. kau menjeling..
Senyumanmu menggoda..
Lama-lama.. dalam diam
Aku jatuh cinta.." lagu Ramlah Ram versi suara husky yang lembut sedap, merdu yang dinyanyikan oleh Izz mengundang senyum dibibir Isya.Izz tersengih lalu menutup muka. Malu! Lagu dangdut bhaii aku nyanyi. Hahahaha for the first time. Takpelah untuk isteri terchenta punya pasal. Apa pon boleh. Siapa tak sayang bini oii...
"Eeeii abang ni... "rengek Isya lalu menerjah, naik atas badan Izz kemudian memeluk Izz yang duduk disebelahnya. Mukanya digesel-geselkan di dada Izz.
Hailah bini aku ni, macam kucing parsi dah. Manja, gebu, fluffy. Uffffff hangattt sangat bila melekat dengannya seperti ini.
"Marah abang hmm? " tanya Izz lembut. Rambut Isya dibelai manja. Kedudukan Isya diatas badannya dibetulkan.
Isya menggeleng tetapi masih belom menggangkat wajahnya lagi. Dia masih menggesel mencium menggigit manja badan suaminya yang masih berbaju. Hehehe. Biarlah nak manja ngan suami sendiri je.
"Habistu? Merajuk ngan abang? "
Kali ni Isya menggangguk. Izz tersenyum sikit lalu mencium dahi Isya.
"Kenapa merajuk ngan abang? Sebab abang tak backup sayang depan angah tadi? "
"Mmmm... " Isya menggugum dari bawah.
"Alololooo siannya isteri abang ni. So, nak abang pujuk macam mana ni? "
"Nak ais-krimmm..."panjang meleret suaranya. Badannya makin menggesel di atas badan Izz. Sampaikan dia mulai rasai ketengangan junior Izz. Alamak junior dah bangon. Hehehehe. Sorry takde niat nak bangunkan awak.
"Emmphh sayangg... " desah Izz manja. Aduhaii bini aku ni. Menggoda betullah. Aku nak bagi budak kecil ni rehat harini sebab semalam aku dah belasah dia kuat sangat. Ni dah terjaga boboi dia ni kang aku sambung balik aktiviti manis tu kang.
"Hehehehe abang kenapa? " tanya Isya nakal.
"Aahhh.. Stop sayanggg... "
"Whyyy... " bisik Isya perlahan di telinga Izz. Dijilat manja telinga Izz. Badannya makin cepat membuat dry humping atas junior suaminya.
"Ohhh Sayang.. Abang nak pujuk sayang ni. Abang bukan nak buat that one. Sayang kan tengah sakit. Emmmphh.. "
"Hehehe sorry hubby. Awrigh jom abang" Isya dah hehe nakal sambil mengenyitkan matanya. Dia bangon dari menindih Izz.
"Nakalnya wife abang ni. Geram tau. Tak padan ngan kecik suka goda orang. " kata Izz geram lalu mencuit hidung mancung kecil milik Isya. Pipi Isya dicium berkali kali. Melepaskan geram.
"Sayang? "
"Ya? "
"Merajuk lagi? "
"Tak dah. Sebab dah manja manja ngan abang tadi. Heheheee" kata Isya malu malu.
"Cutenya wife abang malu-malu. Tak jadilah nak beli aiskrim. Sayang makan aiskrim kat bilik je lah ngan abang. " kata Izz nakal. Isya berkerut. Tak faham.
"Kat sini? Dalam bilik ni mana ada aiskrim abang. Kena beli dululah baru boleh makan dalam bilik. Jomlah abang" polos Isya berkata. Izz tepuk dahi. Lupa pulak bini dia ni innocent. Lurus. Mana lah nak faham ayat double meaning dia tu.
"Hehehee...abang punya aiskrim abang kan adaaaa" Izz mengangkat-angkat keningnya nakal. Dia masih lagi baring di atas katil. Dilihat isya yang sedang sibuk melilit shawl dusty purple di atas kepala. Alhamdulillah aku ada isteri yang sangat menjaga auratnya. Terima kasih ya Allah.
"Sejak bila pulak abang ada aiskrim ni? Isya tak nampak abang bawak masok aiskrim pun masok bilik tadi? " lagi sekali Izz menepuk dahi. Dia tergelak kecil. Aduhai bini kecil aku ni. Sucinya otak mu sayang. Hahahaha.
"Ni... Ni lah aiskrim abang" Izz menepuk perlahan junior nya. Ni kalau tak faham lagi aku tak tau lah bini aku ni innocent dia tahap mana. Hehehe.
Merah muka Isya. Tak senonoh punya suami. Eeeii kotor otak aku yang suci ni.
"Nak? "
"Ap.. Apaa?? "
"Aiskrim abanglah.. Hehehee"
"Takk.. Taknakkkk. Eeeii abang gatal. Dah lah abang. Jomlahhh" rengek Isya lalu menarik tangan Izz.
"Kiss abang dulu"pinta Izz mengade.
"Ermm malulah.. " Isya menunduk.
"Kalau tak no aiskrim coklat. Aiskrim abang je abang bagi. "
"Eeeii ugut orang je tau. Menyampah.... Mmm... " tak sempat nak abiskan ayat bibir Isya ditutup oleh bibir Izz. Isya yang tak bersedia membulat mata melihat Izz. Kemudian lama lama dia menutup mata menikmati rasa yang diberikan suaminya. Ermmm manis.
"Awrigh done. Jom sayang" pimpin Izz selepas 5 minit bercium. Hehehee sorry sayang, I can't recist your kissable lips lah. Manis. Rasa strawberry. Aumm. Hahahaha.
Isya hanya mengikut langkah suaminya. Malu. Taknak cakap dah. Nanti kena kiss lagi.
Izz hanya tersengih. Dipeluk Isya dari tepi. Kebetulan ketika buka pintu bilik, angah juga tengah buka pintu bilik. Isya menjeling angah. Izz tersengih kemenangan.
"Bro aku keluar jap. Bawak Isya jalan jalan makan aiskrim. "
"Nak ikott.. "kata angah.
"Tak boleh" kata Izz dan Isya serentak. Sebuk je angah ni nak kacau daun.
"Alaaa bolehlah."
"Arhh takde.. Orang nak dating kau sebuk pulak. Bye. Nnt bagitahu mommy eh kalau mommy tanya. " Izz menepuk bahu Angah. Kemudian terus berlalu bersama Isya.
Angah dah ermm menyesal pulak aku tak kahwin smpai sekarang. Kalau tak boleh sweet sweet ngan bini. Hahahahaa.
#Yeayyy.. Isya dah terpujuk. Tapi terpujuk ngan Izz je. Ngan angah still nak majok lagi. Werkk. Sape suh buat adik.
#amboi Isya sempat lagi kau ya? Tengah majok pon still menggoda cik somi eh. Jealous sis tau.
#Love u guys. Thanks for reading my story. Keep voting ngan comment my story. Support me always tau.
# btw, muahhh ciked 😘hehehe
YOU ARE READING
You're Mine! Sweetie (✔)
RomanceCOMPLETED✔✔✔ Izz and Isya. Seorang nakal dan seorang lagi pulak manja. Mula mula kenal kat laman maya je. Tapi tanpa pengetahuan Isya, Izz dah lama merisik Isya dan jadikan Isya sebagai tunang tanpa Isya sedar slpas mendapat keizinan daripd mommy...