SPECIAL PART 💕🎉

25.8K 435 35
                                    

Surprise!!  Yeayyyy hahahaha IzzSya and The Triplets buat comeback 🎉 Ada yang rindu ke ngan IzzSya's Family?  Sorry baru ada kesempatan nak buat special chapter ni.

So, enjoy ya gais😘😘💕💕

Sis buat santai je special chapter kali ni😊 maaf kalau bosan or tak best👉👈

*******************

Triplets memandang wajah kesemua wajah tetamu yang hadir di Majlis Ulang Tahun Kelahiran mereka yang ke-6 tahun di rumah kediaman daddy and mommy.

Semuanya mereka kenal dan rapat. Antaranya...

Ada anak paklong, Firdaus (4 tahun) . Anak pakngah, Wafi (3tahun). Anak Uncle Ben dan Aunty Jia, Hannah (5 tahun). Anak Uncle Que dan Aunty Azie, Zaim dan Zafirah (9 tahun dan 6 tahun). Anak Uncle Aqil dan Aunty Zara, Lukman (5 tahun). Kawan-kawan baik di tadika mereka lagi,  Qalish, Farhan, Adam, Zafrel, Amanda, Wardina, Diana.

Waaaa meriahnya. Ada belon warna warni sekitar ruang tamu. Birthday cake yang dibeli dari kedai Secret Recipe diletakkan di meja makan utama kelihatan sedap benar.

Selain itu, Semua tetamu dikehendaki memakai topeng dan topi yang bling bling yang disediakan kerana those triplets beria suruh daddy beli online. Sebab pengaruh di birthday party kawan mereka dua bulan lepas. Mulanya Izz taknak belikan. But the triplets go hari hari bodek dia.. kiss kiss dia.. Urut tangan.. Bahu.. Kaki.. Dengan si mommy triplets juga memujuk mengendeng pada dia suruh belikan. Sibuk bergesel-gesel pada dia. Buat muka comel kedip kedip mata pada dia. Dia pun belikan lah. Mana taknya semua berpakat lawan dia seorang confirm-confirm lah dia kalah. Plus! Dia meltinggg sangat tengok budak kecil tu pujuk dia. Hahaha itu yang sebenarnya.

Riff, Qarl dan Raisya tersengih-sengih suka apabila mendapat perhatian penuh pada hari tersebut. Terasa diri ini bagai princes dan princess juga terasa bagai dunia ini kami yang punya.

Muahahaha.

Sengal je triplets ni tau. Nasib comel. Dengan Si Riff dan Qarl memakai sut putih, bowtie merah. Manakala si cantik manis Raisya pula mengenakan dress putih juga beserta shawl merah bunga bunga putih. Nampak kena sangat dengan wajah Raisya yang putih gebu kemerahan itu. Mata mereka beralih pada mommy daddy yang sibuk berbual dengan those uncles and aunties.

"Abang Riff, look at mommy. Wow, im fell in love with mommy so much" puji Qarl dengan muka angau dia pada mommy. Riff tersengih. Adik kembarnya yang seorang ini memang mengagumi mommy sangat sangat. Selalu cakap fall in love dengan mommy.

"Qarl, angau sangatlah kau ni. I knew lah mommy so beautiful and gorgeous today. Im fell in love with mommy too... " ujar Rifki pula. Kali ni dia pula dengan muka angaunya sekali pakej kedua belah tangan pegang pipi. Muka dreamy gila pandang mommy.

"Hey big bro...mana boleh tengok mommy lama lama. Im jealous okay.. " bahu abang kembarnya ditolak perlahan. Rifki tergelak. Raiqarl juga sama. Selalu lah mereka berebut.

Raisya pula sudah memuncung. Abang abangnya ini kalau dah talking about mommy, I always dilupakan.

Hurm sedih. Huhuhuhuu..

Daddy je selalu approach dia. Thats why, i love daddy so much. Abis mommy tak sayang? Sayang.. But selalu rasa insecure dengan mommy because mommy is the most beautiful angle for me. Huhuhu.

"Hey lil girl.. Dah dah lah tu tenung daddy. Daddy only loves mommy awrigh.. " Riff dan Raiqarl mengusik Raisya yang sedang tersengih-sengih pandang daddy. Raisya terus muncung kembali.

You're Mine! Sweetie (✔)Where stories live. Discover now