Bab 18 : Eh Kau?!

24.9K 463 54
                                    

Mmmm tertanya-tanya tak siapa lelaki dalam chapter yang lepas tu?

Entahlah. Siapa dia eh? Nak tahu?  Jom baca berjemaah.

***************

"Ehh jom masok jom. Uihh, lama tak jumpa kau ni. Jom kita sembang-sembang. " Izz memeluk bahu lelaki itu.

"Kau apa khabar sekarang? " tanya lelaki itu.

"Eh.. Aku sihat je. Alhamdulillah. Lagi-lagi aku dah ada bini ni. Makin terjaga sikitlah hidup aku ni haa. Hehehee"

"Laaa tak guna betul kau ni. Tak ajak pun! Bila kahwin?! Lama dah ke? " lelaki tersebut menumbuk bahu Izz. Izz tergelak.

"Alaa, aku panggil orang terdekat je. Aku bukan nak buat wedding of the year pun. Mmm nak dekat sebulan dah aku kahwin. Tapi still rasa pengantin baru lagi tau. Hahahaa" Izz merendah diri. Lelaki itu tersenyum.

Benarlah.

Tak semua yang berdarjat berpangkat seperti Izz ini suka menonjol-nonjolkan kemewahan kepada orang kebanyakkan. Hanya merendah diri saja. Tengoklah, dulu dia panggil Izz ni ada panggilan 'Tengku' tau kat depan panggilan namanya. Sekarang mana ada. Sebab Izz tak suka. Dia taknak orang tahu dia ni ada darah diraja.

Kemudian mereka bersembang dan saling bertukar cerita itu ini. Ye lah lama tak jumpa. Bila dah jumpa ni rancak lah mereka berbual.

"Sekejap ya. Kau duduk dulu. Jangan pergi mana mana tau. " kata Izz meminta izin sambil memberikan amaran. Lelaki itu tersenyum mengangguk.

Izz masuk ke dalam biliknya. Mahu memberitahu kehadiran si tetamu.

"Sayanggg.. " Izz memeluk Isya dari belakang. Isya yang sedang menyikat rambut di hadapan cermin makeup hanya tersenyum nipis.

Izz mencium-cium leher Isya. Wanginya! Bini siapa lah ni. Sayang dia. Izz memeluk Isya erat.  Digerakkan badannya kiri kanan sambil memeluk Isya.

"Abang?"

"Mmm..? "gumam Izz. Dia masih membenamkan wajahnya pada leher.. Tengkuk.. Kadang-kadang di pipi Isya. Rindu pada bau strawberi budak kecil ni.

"Kenapa abang masuk bilik ni? " tanya Isya. Dia meletakkan sikat di atas meja kemudian berpaling menghadap Izz. Tangannya melingkar di leher suaminya. Izz pula masih memeluk pinggang Isya. Cuma Izz makin merapatkan badannya dengan Isya. Isya tersenyum manja.

"Entah.. Abang lupa dah. Oh god! Sayangg... I feel like I want you right now. Urmm.. I miss u so badly" Izz pantas menyambar bibir manis lembut milik Isya. Isya tersengih dalam ciuman mereka. Dia menggigit manja bibir Izz. Izz melepaskan ciuman. Isya hehe dan menepuk perlahan pipi Izz. Dia taknak lebih lebih. Sebab dia tahu tadi ada orang datang. Rasanya suami dia ni masuk ke dalam bilik mesti nak suruh dia pakai tudung keluar nanti sebab ada tetamu di luar.

"Abang.. Sayang rasa ada orang tadi datang rumah. Siapa? " tanya Isya. Dia mengusap pipi Izz. Izz merenung Isya.

"Sayang.. You know what? "

"What? "

"You so beautiful baby! Auuuww, I love you baby girl." Izz membuat suara gedik lalu kembali menggomol muka Isya. Dia kiss di pipi.. Di hidung.. Di dahi.. Di bibir.. Dan hampir keseluruhan muka Isya mendapat ciuman Izz. Hahahaha parah Izz ni bila dah kemaruk sangat dengan bini dia ni. Betul-betul die hard fan si Isya ni. Hahahaa.

You're Mine! Sweetie (✔)Where stories live. Discover now