Bab 9 : My Lil' Wifey

73.9K 543 17
                                    

Awrigh guys.. this will be the last update before sis pergi berperang ngan kertas exam spm esok. Hahahaha.


*************

Izz memandang bini kecilnya yang masih tidur nyenyak disebelah. Dia menatap wajah si isteri dengan penuh cinta yang mendalam.

Jam disisi dikerling sekilas. Jam 5.20. Erm takpelah masih ada lagi 10 minit before azan subuh. Izz kembali memandang wajah isterinya.

'Haih lah budak kecil ni. Awatlah comey sangat. Abang geram tau tengok sayang tidur. Tenang sangat macam baby rupa sayang bila tidur.'

Izz memainkan jarinya dimuka Isya. Dari dahi turun ke kening turun ke mata, bulu mata, hidung, pipi, dagu dan akhir sekali jarinya bermain di bibir seksi milik isterinya. Rambut yang separuh menutupi wajah isterinya diselitkan dibelakang telinga.

Izz mendekatkan wajah.

Cuppp.. Cupp.. Cup...

Dahi dan bibir Isya dikucup manja. Izz tersengih apabila melihat dahi Isya mula berkerut apabila terasa tidurnya dikacau seseorang.

Izz tersenyum nakal. Dia mengambil rambut Isya yang panjang lalu memegang dengan hujung jari kemudian digesel-geselkan rambut Isya pada muka Isya. Dia tahu Isya geli diusik begitu sebab tangan Isya mula bergerak menepis perlahan sambil menggumam entah apa-apa. Izz tergelak. Alahai cutenya my lil wifey ni. Izz mencium pipi Isya lama lama. Gerammm. Hehehee.

"Hmm apa ni.. Jangan kacau lah." Isya yang masih mamai menolak wajah Izz. Matanya masih tertutup.

"Sayang.. Wake up. Subuh dah ni"

"Mmm mommy... Sekejap lah. 5 minutes more. "

Izz menahan tawa. Hishh bini dia ni. Pagi pagi lagi dah buat dia tersenyum. Manalah aku tak makin sayang kat budak kecil ni. Perangai masih kanak-kanak ribena lagi. Comel sangat.

"Now baby girl. Nanti lambat. Terlepas subuh nanti. "

"Mmmm" Isya menutup muka menggunakan bantal. Mommy ni kejaplah orang penat tau. Bebel Isya dalam hati.

Izz tersenyum nakal.

"Ouhh tutup muka pulak dia ya? Hmm I know what to do. I think this time gonna works" gumam Izz nakal.

Izz memeluk Isya dari tepi lalu tangannya mula menjalar di buah dada Isya. Mmmm so fluffy so soft like marshmallow. Hahahaha.

"Ermmm.. mmm.. Gelilahh.. Eeeii mommyy apa pegang Isya punya 'tu' ni.. " Isya bingkas bangun tetapi masih separuh mamai lagi.

Izz tergelak kuat. Aduh bini aku ni.. Takleh blah lah.. Hahahahaha

Isya mula sedar sepenuhnya apabila melihat lelaki disebelahnya dan dia mula menjerit apabila melihat tubuhnya tiada seurat benang pun dan dia half naked! Sebab dia bangon mengejut tadi punya pasal lah.

"Arrrghh.. Mmmm.. mmm " jeritan Isya mulai tenggelam apabila Izz mencium bibir Isya.

Tak lama selepas itu Izz melepaskan ciuman. Izz tersengih. Isya mencebik.

"Eeeii abang ni. Terkejut Isya. Nasib Isya tak sepak abang sampai jatuh katil tau. Kalau tak naya je. "

"Ehh salah abang pulak. Dia yang tak ingat dia ada suami dah sekarang. Salahkan kita pulak. "

"Werkk biarlah. Dah dah Isya nak mandi. "

Isya menarik comforter membaluti dirinya. Lalu mula bangun tetapi dia terduduk kembali. Sakit. Ngilu kat situ.

"Sayang.. Ehh sayang okey tak ni?  Sayang?? " panik. Izz memegang bahu Isya.

Isya menggeleng. Bibirnya dikemam. Tak tahan. Nak nangis. Sakit kat bawah tu.

"Sayang sakit kat cik bunga ya? "

"Aaah. Sakit bila nak jalan. Macam mana ni abang? "

"Abang minta maaf abang ganas sangat eh sayang malam tadi? Hehehee sian isteri kecil abang ni. Jom abang dukung sayang. Kita mandi sama ye. Today i will treat you like princess. As a gift to you because of our amazing night yesterday. Hehehee" kata Izz gatal. Isya sudah merah muka. Dia memukul manja dada Izz. Maluuu.

"Abang.. Sayang malu lah...dengan abang. Sayang segan. Sayang tak pernah lagi mandi ngan lelaki."

"Then,  i'll be your first sweetiepie. Come.. " Izz mengangkat Isya lalu dibawa ke bilik air. Kemudian mereka berdua pun mandi sambil bergelak ketawa. Selesai mandi mereka solat berjemaah dan mula practice macam mana nak jalan. Hahahaha.

"Abang...sakit. Takleh jalan lah. " Rengek Isya.

"You can do it sayang. Abang ada pimpin sayang ni. "

"Mmm.. Abang lepas ni jangan ganas sangat. Tengok Isya yang sakit tau. "

"Hahahaha awrigh my love. Abang geram sangat ngan sayang sebab tu abang terkam sayang kaw kaw semalam. Plus, siapa suruh goda abang smlm? Nasib lah sayang "

"Eeeii geram tau ngan abang ni. Taknak kawan. "

Muahhhh..

Pipi Isya dikucup manja. Isya kembali tersengih. Sukanya. Abang pujuk guna kiss. Hehehe. Pipi nya terasa membahang.

"Eleh suka lah tu"

"Sukaaaaa" Isya memeluk Izz. Kemudian meminta Izz memimpin dia berjalan. Habis sekitar bilik nya dia mencuba berjalan bagaikan baby baru belajar nak bertatih.

Haaaa tu lah Izz.. Lepas ni sila beringat ya. Tak pasal pasal bini kecil kau tu yang sakit.


*********

#So, how? Sweet kan Izz?  Manis bergula sangat. Boleh diabetes author kalau dengan si Izz ni.

#Best tak bab ni? Kalau best jangan lupa tekan button vote tu tau. Kalau nak comment pon sis alu-alukan sangat.

#Sayang korang sangat. Terima kasih baca story sis yang tak seberapa ni. Hukhukhuk terharu. Tak sangka dapat sambutan juga story sis ni.

#Love uolls ketat-ketat💕 muahhh

You're Mine! Sweetie (✔)Where stories live. Discover now