Bab 21 : Nakal ya!

36.5K 456 50
                                    

Harini baru masuk hari kedua Izz berada di London. Semalam puas dia bervideo call dengan si budak kecil tu. Beria budak kecil tu merengek minta dia balik. Alahai bini kecil aku ni. Dia pikir London ke Malaysia ambil masa setengah jam agaknya. Hahahaa

Pagi tadi sempat dia mengusik isterinya itu dengan memberi gambar half naked dia pada Isya.

Punya lah menjerit budak kecil tu bila dapat gambar tu. Terus diajak Izz membuat video call. Izz pun melayan je kerenah budak kecil tu. Faham yang isteri dia tu rindu kat dia.

Semasa bervideo call, macam biasalah ayat kartun plus nakal plus innocent budak kecil tu.

"Eeeii such a pervet! "

"Abang, tak senonoh bagi gambar bogel kat sayang! "

"Abang nampak macam kartun Goku tu. Badan abg ketak ketak. Hehehee"

"Mmmm, sayang rindu nak makan cube coklat tu. Hehehee" tangan Isya menunjuk pada six pax Izz.

"Abang... Rindu! "

"Abang, nanti balik sayang nak emm emm tau. Ehehe"

"Huuarr rindulah. Lama nya hubby duk kat sana. Sayang lama tak peluk peluk abang. I miss you so much "

"Abang nampak hot! Sado sangat! Aummmm. Miahahaa"

Dan macam macam lagi lah si Isya ni komen itu ini pada tubuh badan Izz. Izz hanya tergelak melayan kerenah si budak kecil tu berceloteh itu ini.

Korang nak tengok tak gambar Izz?

Haa jap jap, sis tunjukkan ya. Hahahaha

Haaaa amacam? Bergetar tak tengok? HAHAHAHA

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Haaaa amacam? Bergetar tak tengok? HAHAHAHA

Izz tersenyum sendirian apabila terkenangkan si budak kecil tu. Kesian bini dia. Tak biasa berjauhan lama-lama tup tup dia kena pergi outstation di luar negara pula tu. Manalah budak kecik tu tak meroyan hari-hari minta dia balik. Hahahahaa.

Di Malaysia, Isya hari-hari duk pakai kemeja terakhir yang Izz pakai sebelum pergi outstation haritu. Kemaja Izz sebelum mereka emm emmm. Hehehe.

Gambar Izz half naked itu dipandang lama.

"Rinduuu" bisik Isya sendirian. Teringinnya nak gigit coklat bar kat perut suaminya itu. Hahaha.  Nampak mcm sedap je.

"Nanti abang balik, nak mintaklah kat abang. Hehee nak gigit coklat bar kat perut abang tu. Nampak sedap je bila tengok lama-lama." ujar Isya sambil tersengih nakal.

Eh, nak usik abang lah. Tadi abang usik aku en. Meh sini kita usik abang sikit.

Bisik kata hati Isya. Isya cepat-cepat berlalu naik ke bilik lalu membuka bathrobe merahnya kemudian duduk di atas katil.

Clikkkk..

Okey cun lah kut ni.

Gambar tadi terus di send pada suaminya.

You're Mine! Sweetie (✔)Where stories live. Discover now