HAPPY NEW YEARS GUYS! 🎉
Esok nak sekolah dah kan?
Hahaha😂 Selamat bersekolah for those yang bersekolah esok.Hmwork pastikan siap tau jangan duk baca wttpd je sampai lupa hmwrk tu😂.
Okay last chapter😊
Selamat membaca semua.******************
3 tahun berlalu,
Izz memeluk Isya dari belakang. Isya memegang tangan Izz yang melingkar di pinggangnya. Matanya terpejam apabila bibir Izz mula singgah di lehernya, tengkuk nya. Tangan Izz mula gatal. Makin naik mendekati 'atas' Isya. Isya menahan tangan Izz.
"Abang.. Sayang nak masak ni. Janganlah kacau" muka Isya dah merah menahan malu.
Izz ketawa kecil. Alahai mommy triplets ni. Dah ada triplets pun masih malu malu lagi.
"Biarlah. Abang rindulah kat sayang.. " Izz kembali menggomol leher Isya.
"Abang, triplets siapa jagaa? Emmm..abang.. Emm dah lah. Tak makan kita nanti.. " Isya menolak Izz tapi Izz makin kuat pula memeluk Isya yang sedang memotong sayur itu.
"Triplets semua abang dah tidurkan. Hehee, takpelah abang makan sayang je lah. Mmmm sayang lagi sedap tau.. Aummm" nada miang Izz sudah keluar. Isya mencubit lengan Izz.
"Eeei gatalnya. Abang pergilah tengok triplets tu. Nanti diorang meragam nanti lagi susah sayang nak masak."
"Auchh, makin ganas sayang abang ni sejak jadi mommy ya? Hahaha okay lah abang pergi depan. Tapi... " ayatnya dibiarkan bergantung. Keningnya dinaikkan pada Isya, kepalanya berada di atas bahu Isya memandang Isya dari tepi.
"Tapi apa..? " Isya memandang Izz di tepinya dannn..
Cupppp.
Mata Isya membulat.
Izz tersenyum dalam diam.
Bibir Isya dan bibir Izz melekat tanpa sengaja.
Tapi bagi Izz, dia memang sengaja dekatkan muka pada Isya sebab dia tahu mesti Isya akan pandang dia nanti. Hahahaha nakal kau eh Izz. Kat dapur pun sempat.
Izz terus menahan muka Isya apabila Isya mahu menarik semula mukanya. Dia mendalamkan lagi ciuman mereka. Apabila Isya menolak dia berkali kali barulah dia melepaskan ciuman kemudian terus berlari keluar dari dapur sambil tergelak.
Sempat dia mengusik si mommy triplets itu..
"Sayang, thanks for the dessert. Your lips so sweet like strawberry. I lovin it. Hahahaha"
Isya yang masih mencari nafas terus mengejar Izz yang sedang keluar dari dapur mahu melarikan diri darinya. Suka sangat mengusik encik suami kita ni. Nak balas dendam jap.
Isya terus panjat Izz dari belakang. Izz tergelak. Isya pun sama. Isya terus menggigit telinga Izz. Geram!
"Auchhh sayang, ganasnya. Main gigit-gigit orang pulak ya. Nak jadi vampire ke apa ni..." Izz membaringkan Isya di atas sofa. Izz menindih Isya. Isya menahan dada Izz. Isya tersengih manja.
"Siapa suruh abang usik sayang. Werkk padan muka kena gigit." lidahnya dijelirkan pada Izz. Izz apa lagi, teruslah menggomol Isya. Geram ngan budak kecil ni. Bising ruang tamu dengan jeritan, gelak tawa suami isteri itu.
Sampaikan the triplets menangis serentak disebabkan kebisingan yang dibuat oleh mommy daddy mereka.
"Huuarrr abanggg! Tengok triplets dah nangis. " Isya cepat-cepat menolak Izz ketepi dari terus menindih tubuhnya. Terus turun dari sofa mendapatkan those triplets yang menangis apabila tidurnya diganggu oleh mommy daddy.
YOU ARE READING
You're Mine! Sweetie (✔)
RomanceCOMPLETED✔✔✔ Izz and Isya. Seorang nakal dan seorang lagi pulak manja. Mula mula kenal kat laman maya je. Tapi tanpa pengetahuan Isya, Izz dah lama merisik Isya dan jadikan Isya sebagai tunang tanpa Isya sedar slpas mendapat keizinan daripd mommy...