Izz membuka kasutnya perlahan-lahan lalu diletakkan di atas rak kasut. Keretanya diparkir di luar rumah kerana tak nak budak kecil ni perasan yang dia sudah pulang. Saje nak buat suprise kat budak kecil ni.Sepatutnya dia punya flight pukul 9 malam kang, tapi disebabkan seminar tu habis terawal pula, tu lah dia dah tercongok petang ni di rumah ni. So, habis je seminar Izz terus berangkat ke airport ambil tiket penerbangan yang paling awal. Tak sabar nak jumpa budak kecil tu!
Izz membuka pintu rumah menggunakan kunci pendua. Dia memberi salam sebelum masuk. Matanya mencari kelibat si budak kecil tu. Tiada. Mungkin kat atas kut.
Mata Izz melilau pula pada sekeliling rumah. Izz tersenyum nakal. Gigihnya budak kecil ni hias rumah.
Ada belon bentuk love disekeliling ruang tamu. Pastu lilin wangi disusun sepanjang jalan menuju ke ruang makan. Di atas meja makan penuh makanan yang lazat.
"Acah macam candle light dinner lah ni. Hahahaha. Aduhai comelnya bini aku ni. Pengaruh novel kuat sangat. Habis semua dia nak ikut macam dalam novel." komen Izz sambil ketawa kecil. Dia meletakkan barang-barangnya di tepi pintu. Dia terus naik atas mencari si budak kecil tu.
Pintu bilik utama dibuka seperlahan mungkin. Tup tup matanya disajikan pemandangan yang indah. Hehehe.
Si budak kecil ni baru lepas mandi rupanya. Tengah berkemban lagi! Rezeki! Hahahahaha.
Isya yang sedang berkemban dengan tuala tidak perasan akan kewujudan mata helang yang memerhatikan dirinya.
"Ermm nak pakai baju mana eh? Ni ke? Ni ke? Ni ke? " Isya mengacukan baju seksi-seksi tersebut ke tubuhnya dihadapan cermin.
Pening kepalanya mahu memilih yang mana satu, Isya merenung ketiga-tiga baju tersebut. Mahu membuat pilihan terakhir. Siap nyanyi ABC lagi sampai Z sebab nak pilih mana satu. Lepastu ulang kembali banyak kali. Adoi Isya..isya.. Kalau macam tu bilanya kau nak pakai baju bersiap untuk Izz ni?
Izz yang melihat tersenyum kecil. Kartun betul bini aku ni. Pilih baju pun nak kira guna ABC. Budak-budak sangat. Izz masuk secara senyap dan seperlahan mungkin.
Sampai di belakang Isya, Izz terus memeluk Isya dari belakang. Digomol terus leher jenjang putih gebu milik isterinya itu. Mmmm wangi! Tangannya pula cepat je naik meramas buah dada milik isterinya. Rindunya kat budak kecil ni.
"Arrrghhh! Perogol! " Isya terus backhand 'orang' yang memeluknya tadi. Kemudian, terus dikilas tangan 'orang' tersebut kebelakang badan. Isya duduk di atas badan 'orang' tu.
"Sayang..awww...auchhh sakit yanggg. Ni abanglah. " Izz menepuk-nepuk lantai bilik. Uihhh ganas betul bini aku ni. Rasa nak patah hidung aku kena backhand ngan dia.
"Ehhh abang!! Ehhh sorry abang. Sayang minta maaf. Sayang ingat perogol bersiri mana lah tadi sebab tu sayang belasah. Hehehehe" tersengih-sengih Isya meminta maaf pada Izz dengan muka innocent tak bersalahnya itu. Dibuat muka comel. Dikerdip-kerdip kan matanya.
"Ganasnya sayang abang ni. Rasa nak patah tau hidung abang ni kena backhand ngan sayang. Sampainya hati sayang. " bebel Izz. Izz memegang hidungnya. Isya terus duduk di atas riba Izz. Terus menggesel muka nya pada dada dan leher Izz.
"Alaaa sorrylah. Siapa suruh abang tak bagi salam. Main terjah je. Memang dapatlah. Sayang kan ada blackbelt. So, sayang gunalah kebolehan sayang tu. Sayang ingat perogol tadi. " balas Isya tak puas hati. Digigit leher Izz. Geram. Nak salahkan kita pulak. Siapa suruh terkejutkan orang. Padan muka. Werkk. Hahahaha.
"Sayanggg.. " panggil Izz perlahan. Isya yang berada atas riba Izz cuma em em je menyahut panggilan Izz. Isya menggesel-geselkan muka nya pada dada Izz. Nak bermanja-manja. Rindu abang.
YOU ARE READING
You're Mine! Sweetie (✔)
RomanceCOMPLETED✔✔✔ Izz and Isya. Seorang nakal dan seorang lagi pulak manja. Mula mula kenal kat laman maya je. Tapi tanpa pengetahuan Isya, Izz dah lama merisik Isya dan jadikan Isya sebagai tunang tanpa Isya sedar slpas mendapat keizinan daripd mommy...