Hehehe agak-agak ke mana Izz nak bawak Isya? Ada yang teka Izz nak bawak Isya gi honeymoon ya? Hahaha taklah.. Bukannn.. Rahsia lah. Mana boleh bagitahu😝 tapi kalau nak tahu kenalah baca this part😚
****************
Alhamdulillah sampai pun ke destinasi "rahsia" mereka. Izz merenggangkan badannya setelah penat memandu selama 3 jam lebih. Isya disebelah masih nyenyak tidur. Izz tersenyum. Diambil iphone7 miliknya kemudian...
Clikkk.. Clikk.. Clikk..
Gambar Isya sedang tidur diambil beberapa keping kemudian dijadikan wallpaper handphonenya. Dia update juga di insta milik mereka. Ehh ingat artis je ke boleh ada instagram bersama? Dia pun boleh buat lah. Ni ig diaorang berdua. @IzzSya
(ehem korang jangan search pulak kat ig. Mmg tak wujud ya. Hahahaa)
Izz memilih gambar Isya yang dia ada buat mini love pada gambar itu. Kemudian dia menulis caption untuk si budak kecil ni.
"Alahai si budak kecil ni. Tidur pun masih buat hati abang tergoda. I'll always love you sayang for every seconds in my life.
*Yeay! Alhamdulillah sampai dah ke destinasi kami. Tak sabar nya nak suprisekan my princess ni. Mesti dia suka."
#tilljannah #IzzSya #mylilgirl #hubby&wifey #vacation #suprisePosted.
Tak sampai seminit sudah berduyun-duyun likers yang like that pic and comments. Kalau nak tahu si Izz ni boleh tahan ramai peminat nya. Even dia bukannya artis. Dia cuma bekerja sebagai seorang peguam bela dan model sambilan jika dia mempunyai masa lapang. Izz mempunyai syarikatnya sendiri, IS Holdings. Dikala umurnya yang baru menginjak akhir 20an ini dia hampir memiliki semuanya. Rumah, kondo, kereta, motor, syarikat dan juga isteri yang solehah lagi kan penyejuk hati. Izz berpuas hati dengan kehidupannya.
Izz mengusik hidung Isya. Isya berkerut dahi kemudian menepis tangan yang mengusik hidungnya itu. Izz kembali mengusik dan mencium pipi Isya berulang kali.
"Emmm.. Orang nak tido lah. Janganlah..."
Cupp.. Cupp.. Cupp...
Kali ni bibir Isya pula dicium. Isya membuka mata. Izz tersengih dalam ciumannya. Ditahan kepala Isya apabila Isya mahu menjarakkan mukanya.
"Emm.. Mm.. Ab.. Abanggg.. Empph.. Abangg.. " Isya memukul bahu Izz. Sudahlah dia baru bangun tidur. Izz pula memberikan ciuman padanya. Makin sememehlah muka dia. Izz melepaskan ciuman apabila dilihat Isya tercungap-cungap mengejar ciumannya. Izz tersengih. Mmm sedap. Rasa strawberi. Aumm.
"Eeei abang ni. Sememeh dah muka Isya. Isya dah lah tak ready lagi abang dah terkam Isya. " bebel Isya. Izz ketawa.
"Siapa suruh sayang menggoda sangat"
"Ya Allah. Sayang kan tidur sejak bila pulak sayang goda abang ni."
"Sayang always goda abang dengan cara sayang. Cara sayang yang lembut.. Manis.. Innocent sayang.. Comel sayang.. Semua yang sayang buat semuanya buat abang tergoda tau." Izz mengambil tangan Isya dan dicium belakang tangan Isya. Isya tersenyum malu. Alahai indahnya hidup. Baru bangun tidur je dah dengar ayat manis bergula.
YOU ARE READING
You're Mine! Sweetie (✔)
Roman d'amourCOMPLETED✔✔✔ Izz and Isya. Seorang nakal dan seorang lagi pulak manja. Mula mula kenal kat laman maya je. Tapi tanpa pengetahuan Isya, Izz dah lama merisik Isya dan jadikan Isya sebagai tunang tanpa Isya sedar slpas mendapat keizinan daripd mommy...