Kapitola 3.

410 39 1
                                    

Hned co jsem zavřel dveře tekly mi po tváři horké slzy. Sjel jsem zády po dveřích a sedl si na zem. "Kookie?!! Co mi to děláš!?" "Bolí mě to hrozně moc mě to bolí" Opakoval jsem tyhle věty dokola asi půl hodiny... "Kooku, miluju tě..." šeptl jsem a zvedl se ze země. Pomalu jsem došel do obýváku a vzal z krabice kapesníků pár kousků. Potřeboval jsem se vysmrkat a otřít všechny slzy. Rozsvítil jsem v kuchyni a v lednici vzal pár vajec s tím, že si udělám smažená vajíčka. Byl jsem úplně mimo a omylem mi tam spadlo pár skořápek, ale to mi bylo jedno. Mezitím co se vejce smažila, tak jsem dal do toustovače dva toustové chleby a nechal je se trochu opéct. Po chvíli bylo hotovo hodil jsem k tomu na talíř dvě kolečka okurky a jednu baby mrkev. 

Bylo asi 5 hodin a zavibroval mi mobil v kapse. Podíval jsem se na display, byla tam zpráva od Mámy: Ahoj, zlatíčko jak se máš? Budeme tu s Kenem déle než jsme čekali. Postarej se o sebe. Tvoje mamka <3. Moc jsem neměl náladu, ale odepsal jsem, že jsem v pohodě a ať si to tam užijí. Šel jsem radši nahoru do svého pokoje, tam jsem nebyl tak sám. Mám tam svoje miláčky, máma nechce aby běhali po celém domě, tak je mám u sebe v pokoji. Mám kočku a psa. Jsou to moji nejlepší přátelé. Pomazlil jsem se s nimi a dal jim najíst. Zapnul jsem laptop, pustil oblíbenou písničku a posadil se na postel... Myslel jsem pořád na to samé, na mojí prdelku, nebo spíš na Jeona Jungkooka... Je mi hrozně špatně a zase je mi do breku... Kook je první člověk do kterého jsem se zamiloval. Ale! Dalo se přeci čekat že je hetero. Zase jsem začal brečet, mé vzlyky se táhly po celém domě. Schoulil jsem se do klubka a objímal přitom plyšáka, kterého mi dal Kook k narozeninám. On je prostě všude, jeho nádherný oči. Miluju je!

...

Bylo už něco okolo 8 hodiny večer a pro mě to byl čas zahrát si Overwatch. Moje nejmilovanější hra, kterou hraji s Kookem... Dneska s ním nechci mít nic společného. Nikdy mi nebylo takhle hrozně. 

Pusinka Jimin send you text! Hele Tae jsi po dnešku v pohodě? Mrzí mě to. Nechceš volat?

Jimin mi napsal zprávu, jenže já jsem hrál a nestihl mu odpovědět, takže jsem mu odepsal asi o půlnoci, že jsem v pohodě a že vím. On je hrozně ustaraný. Myslím, že zítra nepůjdu do školy. Nechci nikoho vidět. Myslím, že napíšu Jiminovi, že jsem nastydl a nejdu do školy. Nechci aby si dělal zbytečně starosti, jen protože je jeho kamarád pitomec a ještě k tomu gay... Asi bych si měl jít lehnout už je docela pozdě. Vypnul jsem laptop a šel se osprchovat. Ve sprše jsem stál asi 15 minut a pak mě přepadaly myšlenky, jak bych se sprchoval spolu s Kookem. Políbil ho, objal a pak začal líbal a kousat do krku. Dobře to stačí! Nesmím se vzrušit, nebo... smím. Když jsem přišel ze sprchy znovu jsem zapnul laptop a našel stránky pro dospělé. Jemně jsem si přejel po svém penisu a pak jsem šel na to. Po celou dobu jsem myslel na Kooka. Já ho prostě nepřestanu milovat.

You've got the best of MeKde žijí příběhy. Začni objevovat