Kapitola 21.

321 30 0
                                    

„Nejsem si jistý jestli to můžeme dělat, není to, tak nějak brzo?" ty idiote takovou dobu na to čekáš a teď tohle, já jsem fakt nenormální.

„Ne, přijde to tobě brzo?" řekl s upřímností a sebejistotou v hlase až mě to lehce překvapilo. Netušil jsem že umí být takový. Jistým způsobem to bylo docela přitažlivé.

A máš tu kondom Tae?" cože prosím, asi jsem se přeslechl. „Tak teprve jsme na začátku a ty už chceš hledat tohle? Styď se baby boy~"

Opět jsme pokračovali ve vášnivém líbání. Takhle sehráné pohyby vše bylo tak perfektní. I přes to že to bylo jen líbání neskutečně mě to vzrušovalo. Už to chtělo změnu, sundal jsem si tedy triko a odhalil své vypracované břicho. „Tae jsi ještě mnohem krásnější než jsem si myslel~" vztahoval ke mě prsty aby si mohl sáhnout. To já jsem nepovažoval za vhodné, chtěl jsem si ho trochu potrápit.

Chytl jsem ho za ruce a přišpedlil je nad jeho hlavu. „Tae-hyungu~" vzrušeně šeptal mé jméno. Začal jsem tedy jeho krk obsypávat jemnými motýlími polibky. Chvílemi jsem se zastavil a udělal malý cucflek. Dost jsem si to užíval. Na to že jsem se na porno moc nekoukal... Šlo mi to, teda aspoň Jungkookie tak vypadal.

„Bože sundej mi už to triko Tea~!" jak si můj princ přál, tak jsem i udělal. Pustil jsem jeho ruce a přetáhl mu triko přes hlavu a hodil někam do kouta.

Prsty jsem začal jezdit po jeho nahým bříšku a opět ho začal líbat. Nemluvili jsme moc, ale rozhodně věděli, co dělat. Kousl jsem ho lehce do rtu a pak do krku a následně i po celém jeho těle.  Když jsem byl u podbřišku udělal jsem jazykem cestičku až nahoru. (Chudák Jungkook taková zmrzlina) „Už můžu" podíval jsem se mu do očí. Možná chtěl něco říct, ale to už se prolínal v zádech. Má ruka byla dávno v jeho kalhotách.

Když už jsme byli oba jen v boxerkách vydal jsem se najít ochranu. To co jsem hledal jsem našel v nočním stolku, ani nevím že jsem tak připraven...

Pohladil jsem ho přes tvář a dal mu malou pusinku. A tady i skončila moje laskavost a něha. Sundal jsem mu boxerky a surově ho přetočil na břicho. „Takhle se mi to líbí Daddy~"

Ještě jednou to řekni a už si v životě nesedneš!" perverzně jsem se usmál a kousl ho do ucha. „Tak si mě už vem~ Daddy~" Sundal jsem si tedy spodní prádlo i já.

Bude to bolet, to ti říkám předem" varoval jsem ho a usmál se. „Od tebe ne Tae~" tohle dokáže zlepšit náladu. Miluju ho. Je jako droga.

Vnikl jsem do něj na poprvé a tvrdě přirážel. Pokojem se ozývaly vzdychy a to ne jen ty Jungkookovy. Všiml jsem si, že brečel. „V pořádku lásko?" přestal jsem přirážet, opravdu jsem se polekal. Doufám že jsem nic neudělal špatně. „V pořádku pokračuj, jen to zabolelo už je to lepší." usmál se na mě a ukázal jeho zoubky. Byl krásný, on i jeho úsměv.

Pokračoval jsem. Projížděla mnou vlna neskutecného vzrušení. „Už budu Tae~" a myslím že nebudeš jediný! „Miluju tě Jungkooku!"

-----------------------


You've got the best of MeKde žijí příběhy. Začni objevovat