„A já tě zase chci v sobě..." zašeptal nevinně a znovu mě políbil.
. . .
Posadil jsem si ho na sebe a začali jsme se zuřivě líbat a osahávat. Kapka alkoholu v mé krvi ve mně probudila ještě dychtivější část. Rukou jsem mu zajel pod triko a přejížděl s ní po celém jeho bříšku. Prohluboval jsem to toužebnými polibky a on ochotně spolupracoval.
Když už i on chtěl svou ruku položit na mou holou kůži, chytil jsem jí. „Trochu si pohrajeme, ne?" usmál jsem se laškovně a strhl ho na gauč pod sebe. Ruce jsem mu trochu surověji stiskl nad hlavou. Vypadalo to, že se snaží chovat nevinně, ale stejně jsem věděl, že ho to hrozně vzrušuje. A o to víc ho chci!
„Ach můj bože Taehyungu~ " zavzdychal, když jsem mu políbil, již už nahý podbříšek. „Jak moc to chceš? Popros mě" řekl jsem dominantně a vysvlékl si pomaloučku triko. Podíval jsem se na něj, jako kdybych si prohlížel zboží v obchodě a pak mu sundal i kalhoty. Nevím proč, ale začalo se mi chtít být trochu přísnější. Asi moje nová úchylka...
„Prosím, prosím TaeTaee~" odsedl si ode mě o kousek a zatvářil se neuvěřitelně nevinně. Ruce složil do klína a při tom hlavu pootočil trochu na stranu. Vzal jsem si svého miláčka a hodil si ho přes rameno. „C-co to děláš Taehyungu?" řekl zmateně a chytl se mých zad a trochu do nich zaryl nehty. „Nesu si svého baby boy do postýlky..." plácl jsem ho přes zadek. Abych byl upřímný, najednou nebyl tak hubený a lehký, jak vždycky vypadal... Ale zase tím nechci říct, že by byl nějaká lochneska, nebo tak něco!
Konečně jsem došel do ložnice, položil jsem si svého broučka do postele. Konečně jsem si sundal i kalhoty, když jsem si tak nenápadně prohlédl své břicho zjistil jsem, že moje svaly se už tolik nerýsují, jako předtím. Asi bych měl víc cvičit... „Jungkookie byl jsi dneska hodný?" pohladil jsem mu tvář a pak na ní dal menší facku. Nechtěl jsem mu ublížit, ale prostě ho chci trochu potrestat a pohrát si.
„Zlobil jsem Daddy, potrestej mě! Pořádně~" řekl sebevědomě a přitáhl si mě na postel. „Nejsi nějaký drzý Jungkookie?" řekl jsem laškovně a posadil si ho na sebe. „Nejsem~" sklonil se k mým ústům pro polibek. Zastavil jsem ho centimetr před mým spodním rtem a prohodil naše pozice. „Jaký chce můj baby boy trest?" „Můžeš si se mnou dělat úplně cokoliv chceš" zdůraznil na hlase při slově cokoliv. „Fajn" řekl jsem.
Obrátil jsem si ho zády k sobě, ruce jsem mu držel za zády a začal si dělat krásné cucfleky na jeho záda. Pokaždé, když jsem nějaký udělal sykl trochu bolestí, ale do toho vzdychl. Moje srdce bušilo jako o závod a potil jsem se, ale nebyl jsem jediný...
Hrozně jsem se těšil a byl jsem už dost vzrušený, ale zase jsem byl strašně nervozní. „Už jsem ti vymyslel trestík" řekl jsem okamžitě, co mi můj brilantní nápad probleskl hlavou. „Udělej se teď sám přede mnou!" zpřísnil jsem hlas.
„Ale Tae, to je trapný... Nechci to dělat sám, mezitím co se budeš dívat..." začervenal se ještě víc. „Říkáš teď? Ale Jungkookie, něco jsi řekl, tak to dodrž. Jsem to přeci já, nikomu nic neřeknu. Jsi jenom můj."
„D-dobře, ale já nevím, co mám dělat..." posadil jsem si ho před sebe a pohodlně se usadil. „Tak já ti budu říkat, co máš dělat, ano?" přihnul jsem se k němu a dal mu malou pusinku na čelo. Zase je až moc rozkošný... „Ano Tae"
Přeci jen začal sám, myslím si, že trochu věděl, co má dělat, ale být v jeho situaci tak radši taky nevím. Rukama bloudil po celém svém těle až rukou zajel k lemu spodního prádla, pod kterým byl vidět pouze obrys penisu.
Párkrát po nich přejel a pak si je svlékl. Asi moc mojí pomoc nepotřebuje... Né, že by mi to vadilo. Je hrozně krásný. Párkrát se na mě podíval. Občas výraz řekl, že se stydí, ale poté bylo i vidět, že si to trochu užívá. Myslím, že to brzy nevydržím a ojedu ho...
„Jsi skvělý lásko, zvládneš to i beze mě" pochválil jsem ho a spokojeně si ho prohlížel. On se začervenal a přejel si po své chloubě, přičemž vzdechl mé jméno. Ještě párkrát to udělal a to už jsem to nevydržel. „Jungkookie, už to nemůžu vydržet..." vrhl jsem se po něm. Přitáhl jsem si ho do hlubokého polibku a přitom si ho položil na záda na postel.
„Proč já jsem ten nahý a ty máš ještě spodní prádlo?" zeptal se uraženě a začal ho ze mě svlékat. Trochu jsem mu pomohl, aby to měl rychleji a pak se opět ponořil do slastného polibku. Ruce měl položeny na mých zádech a slastně a zároveň bolestně zarýval své nehty do mé kůže.
„Jsi na to dostatečně připravený Kookie?" usmál jsem se na něj. „Ano Tae, ale prosím... Jen mi slib, že ty neuděláš stejnou chybu jako já..." posmutněl a dal hlavu stranou, mezitím co to říkal jsem mu pokládal pusinky na krk. „Jakou chybu Jungkookie?" zamumlal jsem mezi polibky. Chytl mou hlavu do dlaní a zajistil tím, že se mu budu dívat do očí. „Nikdy mě prosím neopouštěj..." zaleskly se mu očka a začaly se z nich linout potůčky slziček. Setřel jsem mu je a políbil ho. „Nikdy už tě nenechám odejít a přísahám, že tě nikdy neopustím..." uklidnil jsem ho a pohladil.
S úsměvem přikývl, ale přes to stále plakal. „Proč pořád pláčeš, už neplač prosím..." „Neboj Tae, to jsou slzy štěstí..."
--------------------------------
Zdravím, nebojte se, není to konec, jen to rozdělím na 2 části... Bože... To je tak trapný, psát úchylný scénky... Ještě když vám to nejde... Btw. Už to píšu asi 3. den...
ČTEŠ
You've got the best of Me
FanfictionVKOOK CZ FANFICTION I přes to, že se jejich cesty v dětství rozešly, se znovu setkají... Budou jejich pocity pořád stejné? Co se změnilo? Hlavně proč se něco vůbec měnilo? To všechno se dozvíš... Moje první kniha, která dne 8. července dosáhla 1k v...