Po cestě k Jiminovi domů jsem přemýšlel jen nad jedním a to nad Jungkookiem. Myslím, že jsem se do něj beznadějně zamiloval. Úplně mi z hlavy vypadl můj "útěk" a odpoledne s Baekhyunem. Doprdele! Baekhyun... Jak mu to jen vysvětlím. Že kluk, kvůli kterému jsem chtěl utéct z domu si mě ráno ošukal? Asi úplně ne... Ale z mého úchvatného myšlení mě probudil Jimin. „Nazdar Tae, co tady děláš?" pozdravil mě s udiveným výrazem.
Stáli jsme uprostřed chodníku a nikdo nebyl kolem. Jako kdyby tady chcípl pes. „Čau, zrovna jsem tě hledal, ale proč tak zaraženě?" zeptal jsem se. „No ty víš... je mi to líto Tae..." odpověděl sklesle a pohled věnoval zemi. Co je mu sakra líto, vůbec nevím o co jde...? „Co ti je líto? O čem to mluvíš, to snad někdo umřel?" zděsil jsem se. To je divný, vždyť se nic nestalo, teda aspoň v to doufám... Zvedl hlavu a vraždil mě pohledem, což se tak často nestává. Zrovna Jiminie? „Nedělej blbýho Taehyungu!" Co se to tady sakra děje? WTF?„Ale Jimine, já fakt o ničem nevím..." zvážněl jsem a povolil mimické svaly na obličeji. On zvedl hlavu a koukal na mě jako na ducha a jen nechápavě natáčel hlavu do strany.
„Tae tobě to Jungkook neřekl? Myslel jsem, že budeš první, který to bude vědět..." vypadám na to, že bych to věděl, já myslím, že ne. Už jsem cítil jak mi tou nechápavostí a vztekem, co vyvolávala rupne žilka na čele. „Tak co je sakra Jimine?" co se stalo s mým Jungkookem. „Myslím, že bude lepší, když si půjdeme někam sednout. Půjdeme na chvíli ke mně?" Ach, ta zvědavost a strach o něj mi nedá pokoj. „Aha oukej"
Mlčky jsme tedy došli k Jiminovi, což byl opravdu jen kousek. Naštěstí, nemusel jsem dlouho čekat na onu "novinku". Nikdo u něj nebyl doma, což není nezvyk. Jimin nemá sourozence a jeho rodiče věčně pracují. Všude bylo neskutečně krásně uklizeno, jako vždy. Po schodech jsme vyšli do Jiminova pokoje. Pokoj byl ledově modré barvy s jednou bílou zdí. Působilo to ledově, ale krásně. Rukou mi pobídl, abych si k němu přisedl na postel. „Tak co je s Jungkookem?" zeptal jsem se a přisedl si. „No víš, dnes ráno se Jungkook odstěhoval i s jeho matkou. Jeho rodiče se prý rozvádí. No a jeho otec se taky stěhuje jinam. Asi před hodinou odjel, přišel mi to říct. Mrzí mě to Tae, tobě vážně nic neřekl?"
ČTEŠ
You've got the best of Me
FanfictionVKOOK CZ FANFICTION I přes to, že se jejich cesty v dětství rozešly, se znovu setkají... Budou jejich pocity pořád stejné? Co se změnilo? Hlavně proč se něco vůbec měnilo? To všechno se dozvíš... Moje první kniha, která dne 8. července dosáhla 1k v...