„... Upřímně být s někým v udržovaném přátelském vztahu, není vždy jednoduché. Vztek, neshody, hádky... Všechno jsme vyvolali, avšak vždy se dalo dát vše do pořádku. Jeden z důvodů, proč náš vztah přetrvával, byla ta přátelská láska, kterou jsme k sobě cítili. Zpočátku jsem o tobě ani nepřemýšlel, tak jak smýšlím teď. Nedokázal jsem si představit tebe a mě ve více, než přátelském vztahu. Ale nakonec jsem tomu propadl. Opora, důvěra, společný smích. Nějak jsem si začal myslet, že jediné, co k životu potřebuji jsi ty. Snášel jsem to a pokusil se to držet v sobě, ale občas to zkrátka nešlo... Stál jsem v propasti a ty na jejím okraji nade mnou. Nedosáhl jsem na tebe, ale když už se zdálo, že napřahuješ ruku, aby jsi mě vytáhl... Mávl si a odešel. A tak jsem zůstal v té propasti sám... Nedodržel jsi to, co jsi slíbil a to mě ranilo. Čekal jsem dlouho a sám... Když už jsem to chtěl ukončit... Přestat čekat, jsi se objevil. Jako blesk z čistého nebe. Zprvu jsem nedokázal uvěřit, že by jsi se vrátil, ale pak jsem přeci jen uvěřil. Uvěřil jsem člověku, kterého jsem miloval. Den, co den. Hodinu, co hodinu. Minutu, co minutu. Zamilovával jsem se ještě víc. Nebyl jsem ale sám. A to je vše, co bych ti chtěl říct... Miluji tě a nikdy nepřestanu. Neopustím tě, i kdyby jsi byl na druhém konci světa. Budu tu pro tebe až do smrti. Měl jsi, máš a navěky budeš mít to nejlepší ze mě. Miluju tě Jeone Jungkooku!"
Dořekl jsem a utřel mu slzu z tváře.
„Táži se Vás pane Jeon Jeongguk, berete si zde přítomného Taehyung Kim, slibujete, že s ním budete v dobrém i zlém, v nemoci i ve zdraví, v bohatství i v chudobě, dokud vás smrt nerozdělí?"
„Ano"
„Nyní se táži Vás pane Taehyung Kim, berete si zde přítomného Jeon Jeongguk, slibujete, že s ním budete v dobrém i zlém, v nemoci i ve zdraví, v bohatství i v chudobě, dokud vás smrt nerozdělí?"
„Ano"
-----------------------------
A je to tu... Omlouvám se za to, že tak pozdě, ale mám pro to svůj důvod. Taky se omlouvám, za takovéhle ukončení, ale chtěla jsem něco originálního...
Chci poděkovat všem, kteří to dočetli až sem... Všem hrozně moc děkuji!
Můžete začít sledovat můj profil, aby jste zjistili, kdy vyjde má nová kniha...
A věřte, že se brzy potkáme u čtení!
ČTEŠ
You've got the best of Me
FanfictionVKOOK CZ FANFICTION I přes to, že se jejich cesty v dětství rozešly, se znovu setkají... Budou jejich pocity pořád stejné? Co se změnilo? Hlavně proč se něco vůbec měnilo? To všechno se dozvíš... Moje první kniha, která dne 8. července dosáhla 1k v...