Kapitola 25.

291 26 2
                                    

Pokud chcete mít s písničky správný požitek nasaďte sluchátka a na chvíli zavřete oči!

„Doprdele Jimine, vypadám na to, že bych o něčem věděl?" zakřičel jsem na něj a cítil jak se mi po tváři kutálí horké slzy. Už zase. Zase je to všechno na hovno. Já už si myslel, že bych mohl být zase šťastný, ale proč ne... Proč se se mnou kurva nevyspat a neodjet hned na to někam doprdele. A ještě k tomu mi nic neříct. 

Nemám si hodit mašli rovnou? Lehl jsem si Jiminovi na postel a koukal do stropu. Moje vzlyky najednou utichly, jen jsem tupě koukal do stropu. Nebrečel jsem, jen jsem se díval. Přemýšlel jsem, co teď se mnou bude. Už teď mi chybí a teď mám bez něj existovat, dokud neumřu...?  „Tae, proč jsi mě hledal?" optal se mě Jimin a lehl si ke mně. Nejdříve jsem mlčel, ale pak mi došlo, že mi to k  ničemu nebude. Stejně jsem mu to chtěl říct.

„Víš Jiminie, dnes hodně brzo ráno jsem chtěl utéct z domu... Ale pak mě potkal Namjoon a Seokjin. Ty mě jistým způsobem dotáhli domu, jenže po cestě jsem potkal Kookieho. Byl si očividně zaběhat. Potřeboval mi něco říct, vzal jsem ho teda k sobě. Povídali jsme si a on řekl, že mě miluje. Byl jsem strašně šťastný, protože ho taky miluju. Pak jsme se spolu dvakrát za sebou vyspali. Usnul jsem a když jsem se vzbudil už tam Jungkook nebyl... Tak jsem šel za ním domu, nikdo mi neotevíral, myslel jsem, že jsou třeba na nákupu. Rozhodl jsem že půjdu za tebou... Říct ti, že jsem teď s Jungkookiem ve vztahu, ale ty jsi mi řekl tohle..." vzal jsem to tak nějak zkráceně. Cítil jsem jak mě propaluje pohledem, ale ne špatným, spíš mu mě bylo líto. Proč mi o tom neřekl. „Tae ty můj chudáčku..." pronesl lítostivě a přitáhl si mě do objetí.  V objetí jsme ještě nějakou chvíli zůstali. Bylo mi to příjemné. Jimin mě opatrně začal hladit po vláskách. Bylo znát, že je to můj nejlepší přítel a taky na vždy bude. 

„Tae, co takhle se večer sejít s klukama a někam zajít...? Třeba by se ti udělalo líp..." prolomil Jimin už dloho panující ticho. Nevím jestli chce jít pít, nebo jen tak třeba do kina... Co se týče alkoholu tak by mi to nějak nevadilo, aspoň bych se na chvíli uvolnil... Ale v kině teď dávají 3 díl filmu Labyrint, což mě taky láká...

„A kam chceš jít Jiminie?" zeptal jsem se a otočil jsem k němu hlavu, abych se podíval do jeho očí. Bylo to jiné než s Jungkookiem, pokaždé když jsem se koukl na tu mojí sušenku, díval se jinak než se teď Jimin dívá na mě... Ach bože už zase přemýšlím nad ním, už nemůžu, zkrátka si to musím zakázat a uvažovat jako myslící člověk... 


You've got the best of MeKde žijí příběhy. Začni objevovat