„M-miluju tě Taehyungu!" nejdřív zašeptal, ale dokonce na mě i zakřičel a rozbrečel se. Já jen seděl a skoro ani nedýchal. V ten moment jsem si řekl jestli je tohle vůbec reálný svět... „Já, no Kookie... Neplač" pohladil jsem ho po zádech a kouknul se mu do ubrečených očí. „Já tě taky miluju" šeptl jsem mu do ucha. Bože co to ze mě zase vypadlo... Přestal brečet a naprosto oddaně se na mě podíval. Má nádherný oči. „Ty mě taky miluješ?" „Samozřejmě... Už nějakou dobu..." odpověděl jsem a okamžitě dal hlavu dolů.
Ucítil jsem na své tváři prsty a okamžitě se celý narovnal. Snažil jsem se mu nedívat do očí... Kdybych to udělal tak se asi rozbrečím. Periferním viděním jsem viděl, jak si otřel slzy a vstával z postele. Okamžitě jsem dal hlavu na druhou stranu. „Tae, koukni se na mě!" najednou zněl nějak agresivně. Raději jsem se podíval, stál přede mnou a sjížděl si mě pohledem. „Co tak koukáš?" trapně jsem se zasmál a chtěl dát hlavu zase pryč od něj.
Chytl mě, tentokrát o dost pevněji, za tvář a sedl si na mě. „Co to děláš Jungkookie?!" jestli takhle bude pokračovat tak to tam dole někdo moc dlouho nevydrží... Koukal jsem mu do očí a pak mi došlo, co se bude dít... „Moc mluvíš Tae~" no dovol, takhle se mnou zametat nebudeš ty malej zmetku. (Aaa promiň Kookie ╥﹏╥ )
Myslím, že se ve mně probudila velice toužebná síla. Sundal jsem ho ze sebe a jemně ho odhodil do postele. „Aspoň nás tady zamknu ať nikdo neruší ~" hluboce jsem se mu zahleděl do očí a opřel se o dveře. „Zní to jako by jsi mě chtěl znásilnit Tae~" kurva kolik nám je... My jsme fakt strašný prasata. „Vážně to tak jen zní?~"
Tohle jednání se mi fakt líbí. Jenže je tu takový problém... „Jungkooku... Už jsi někdy měl. No ty víš, co..?" kam se vytratila má nadržená nálada... „Myslíš sex? Tak ne? Poprvý to chci s tebou~" Sakra on je tak kurevsky pěknej.
Došel jsem k posteli a sedl si na něj. „To už jsem tě vzrušil Jungkooku?~ To by mě zajímalo, co budeš dělat za chvíli?" sehl jsem se k němu a jemně ho políbil. „Řekl bych, že se budu prohybat pod tvými přírazy~" troufale se usmál a já to bral jako šanci vniknout mu jazykem do pusy.
Dokázali jsme se líbat až neuvěřitelně dlouho. Oba už jsme byli zřejmě dost vzrušeni. „Tak už do mě pojď Taehyungu~" vzdychl mi do ucha. A já se opravdu nedokázal udržet.
--------------------------
A já myslím že to si necháme na příště. Aaaaa pojďte do mě! Zabijte mě a ukamenujte. A to nejen za mou velice častou aktivitu, ale jako omluvu berte sex na který jsme všichni čekali.
ČTEŠ
You've got the best of Me
FanfictionVKOOK CZ FANFICTION I přes to, že se jejich cesty v dětství rozešly, se znovu setkají... Budou jejich pocity pořád stejné? Co se změnilo? Hlavně proč se něco vůbec měnilo? To všechno se dozvíš... Moje první kniha, která dne 8. července dosáhla 1k v...