~SHİN 1

1.1K 48 6
                                    

<Multimedia Haneul>
Keyifli Okumalar Canlarım


Herşey Jooheon'un beni bu eve getirmesi ve onun arkadaşı Wonho ile ilişkimin gerçekleşmesiyle başladı.Tam 2 yıldır 7 erkekle aynı evde yaşıyordum.

İçlerinden bir tanesi yani Jooheon benim 18 yıllık arkadaşımdı.
Hayır kardeşimdi.Diğeri ise sevgilim Wonho'du.Shownu,Kihyun,Hyungwon,Minhyuk ve I.M ile de aram çok iyiydi.

2 yıldır herşey iyi giderken Wonho'nun  hiç beklemediğim tepkileriyle baş başa kalmıştım.Artık ondan korkuyordum.
Bana her an birşey yapabilirdi ve ne zaman ne yağacağını bilmiyordum.

Psikolojinizi alt üst eden bir sevgiliniz oldumu hiç?Yada size zorla sahip olmaya çalışan sevgiliniz?Ben bunları yaşıyordum.Bana istemediğim birçok şeyi yapıyordu Wonho.

Ona olan güvenimi sarsmıştı.Ona olan aşkımı da sarsmıştı.Herşeyin ve psikolojinin sarsıldığı gün bugündü.Herşey bugün başlamıştı.

Çocuklar ile birlikte koltukta oturmuş film seyrediyorduk.Çocuklar dışarı çıkmak istediler.Ben ve Wonho gitmeme taraftarı olduk ama diğer çocuklar gitmek istedi.Onlar gitti ve biz ikimiz birlikte evde kaldık.

Boğazım iyice kurumuştu ve ayağa kalkıp su içmeye gittim.Belimde hissettiğim ve boynuma konulan öpücüklerle Wonho'nun ne istediğini anlamıştım.Benim hep korktuğum şeyi yapmak istiyordu.

Wonho'ya döndüm ve gözlerine baktım.Gözleriyle bu sefer kaçamayacaksın der gibi bakıyordu.
Tam konuşacağım sırada dudaklarıyla sözümü kesti ve beni kucağına aldı.

Onun öpüşüne karşılık veriyordum.
Odamıza geldiğinde beni yatağa bıraktı ve üstündeki tişörtü çıkardı.

Tekrar üzerime gelip benim tişörtümü çıkaracağı sırada onu durdurdum.
Durdu ve bana baktı."Bu sefer kaçamayacağını biliyorsun bebeğim."
dediğinde derin bir nefes aldım.

"Hazır değilim."
dedim.Sinirleniyordu.
Hayır deliriyordu.Gözlerini kapattı ve ayağa kalktı."Sürekli aynı şeyi yaptığının farkındasın değil mi?"
sinirle ellerini saçlarından geçirdi.

Tekrar bana döndü"Ne zaman seninle bu konuya gelsek ya regl olduğunu söylüyorsun ya da hazır olmadığını söylüyorsun."

"Üzgünüm Wonho."diyip ayağa kalktım ve odadan çıkacağım sırada beni omuzlarımdan tutup kendine çevirdi.

İki tarafımdanda inanılmaz derecede sıkıyordu.Gözlerim dolarken Wonho konuştu."O kadar bekledim ki benim olmanı.Artık zamanı geldi."

Beni tekrar kucağına aldı ve yatağa yatırdı.Onu kollarımla itmeye çalışıyordum ama nafile.Hiçbir etkisi olmuyordu."Wonho yalvarırım bırak!"
defalarca kez bağırıyordum ama beni dinlemiyordu bile.

Ellerimi yatağın başlığına bağladı ve boynuma yöneldi.Bağırarak ağlıyordum ve durması için yalvarıyordum.Tişörtümü bir hışımla elleriyle parçaladı ve yere fırlattı.

"Sanki bu tahmin eder gibi takım giymişsin."dediğinde üzerime baktım.Kırmızı iç çamaşır takımımı giymiştim ama bunun bu konuyla alakası yoktu.

Bedenimi delicesine vakumlaması benim daha çok ağlamama ve titrememe sebep oluyordu.

"Artık zamanı geldi."dedi ve eli pantolonuma gitti.Bana baktı kafamı iki yana salladım ve çatallaşmış sesimle lütfen dedim.Beni dinledi mi?Hayır.
Dudağımdan öptü ve pantolonumu çıkartıp onu da fırlattı.

Bacaklarımla ona vurmaya çalıştım.
Bacaklarımın üstüne oturdu ve kendi pantolonunun kemerini çıkardı.
Sessizce yaptıklarını izlerken aşağıdan kapı sesi ve Jooheon'un çocuklar diye bağırmasını duyduğumda bütün gücümle bağırdım.

Wonho umursamadan işine devam ediyordu.Çenemden tutup dudağımdan sertçe öptü.Kendi pantolonunun sadece kemerini çıkarmıştı.Pantolonu hala üstündeydi.

Jooheon'un kapıyı tıklatmasıyla Wonho'nun dudağını ısırdım ve bağırdım."Jooheon yardım et!Yalvarırım!"dedim.

Jooheon kapının kilitli olduğunu fark edince bu sefer kapıda Shownu'nun sesi belirdi."Wonho kapıyı açmazsan kıracağım!"dedi.Wonho umursamadı ve yine çenemden tutup beni dudağımdan öptü.

Dudağımı delicesine ısırıyordu.Kapının kırılma sesi geldiğinde kurtulduğumun farkına varmıştım.


MERHABA DEĞERLİ OKURLARIM.YENİ BİR KİTAPLA SİZİNLE BİRLİKTEYİM.
UMARIM SEVEREK OKURSUNUZ.HEPİNİZE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM.
SİZİ SEVİYORUM❤️

PRİSONER  -Wonho&Lay-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin