~SHİN 30

308 19 15
                                    

Multimedia<Wonho>
Keyifli Okumalar





"Daha önce karnınıza darbe almış mıydınız?"doktorun dediği şeyle aklıma Lay'ın beni dövdüğü gün geldi.Gözlerim dolmaya başlarken beni Kihyun kurtardı."Evet.Birkaç gün önce düşmüştü.Bir sorun mu var?"


"Bebek çok küçük olduğundan fazla zarar görmüş.Geç kaldınız.Bebeği doğuramayabilirsiniz."dediğinde geç gelmek derken neyden bahsettiğini anlamadım ama üstelemedim.


Ne olursa olsun o bir candı ve ona birşey olmasını istemiyordum.
"Sonuçlar buyrun."doktorun uzattığı kağıdı aldığımda hayatım karardı.Ben Wonho'ya ne cevap verecek yüzüne nasıl bakacaktım?



%99 bebek Wonho'dan değildi.Kihyun kağıdı elimden aldı ve beni tutarak odadan çıkardı.Arabaya bindiğimizde Kihyun sıkıca bana sarıldı."Ne yapacağım?Wonho'ya ne diyeceğim?"



Telefonuma gelen mesajla yerimden sıçradım.Mesajı açtım ve Kihyun ile birlikte okudum.

-O bebeği doğurmayacaksın Haneul.-
                                          ~Zhang Lay
-Kürtaj ile aldır onu-
                   ~Zhang Lay
-Benim çocuğum olması umrumda değil.Onu doğurursan seni de bebeği de öldürürüm.-
                                   ~Zhang Lay


"Şerefsiz!Kendi bebeği bile umrunda değil!"Kihyun sinirle etrafına baktı.Lay tarafından takip ediliyordum.Her anımı izliyordu."Bebeği doğurursam ikimizde öldürecek Kihyun."dedim.
"Bilmiyorum Haneul bilmiyorum."





Wonho ve çocuklar koltukta oturup birşeyler izliyorlardı.Wonho beni görünce koşarak yanıma geldi.Elimdeki kağıdı aldı ve açtı.Gözünden bir damla yaş kağıdın üstüne düştüğünde kağıdı buruşturdu ve fırlattı."O bebek doğmayacak!"





"Yürü hastaneye gidiyoruz.Aldıracağız onu."dedi ve beni kolumdan sürükledi.Araya Kihyun ve Jooheon girdi."Saçmalama Wonho!"
dedi Jooheon.Wonho inatla"Sevgilimin karnında  o o***** çocuğunun veledi var."


Wonho'ya bir tane tokat attım."Karnımda bir canlı var!Herşeyden önce o bir bebek!Bizim gibi yaşamaya hakkı var onun!"dediğimde Wonho sinirle suratıma baktı.Tek kelime etmeden yukarı gidip odasına çıktı.





"Napıyor-"ağzımı bantla bağlayıp beni kucağına aldı Wonho."Doktora gideceğiz."dedi.Tanrım!Gecenin bu saatinde beni zorla doktora götürüyordu.O bebeği aldıracaktı lanet olsun!Bütün çocuklar uyuyordu bana kim yardım edecek Tanrım!




"Biz bu bebeği aldırmak istiyoruz."
dediğinde araya girdim."Hayır.Zorla aldırıyor ben doğurmak istiyorum doktor hanım."dedim ağlamaklı sesimle.Doktor ayağa kalktı ve ellerimi tuttu."Beyfendi böyle yapamazsınız lütfen dışarı çıkın!"


Güvenlikler Wonho'yu dışarı çıkardıklarında odada doktorla baş başa kaldım."Bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum Haneul Hanım.Ama siz o bebeği doğuramazsınız."dediğinde ellerimi çektim."Neden?!"diye bağırdım.



"Bebeğiniz her türlü ölecek üzgünüm."demesi ve kilitli konuşması hiçbirşey anlamama sebep oluyordu."Kızsal bölgeniz çok zarar görmüş ve o bebeği ordan çıkarmamız imkansız.Bebek boğularak ölebilir.Sanırım Wonho Bey haklı kürtaj yapmak zorundayız."

PRİSONER  -Wonho&Lay-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin