<Multimedia Chuan Zhai>
Keyifli OkumalarUykumu alarak uyanmanın verdiği ve yanımda kimsenin olmamasının mutluluğuyla kollarımı ve bacaklarımı açıp yatağa yayıldım.
Wonho sabah koşmaya gitmişti.Haftasonları hiç üşenmeden sabah kalkıp koşuya gidiyordu.
Mutfakta Kihyun ve Shownu'yu yemek yaparken gördüğümde gittim ve arkalarından sarıldım."Al bakalım şu tabakları."
Shownu elime birkaç tabak tutuşturduğunda 8.tabağa baktım."Bu kim için?"diye sorduğumda burnumu sıktı."Bana Chuan'ın geleceğini bilmiyorum deme."
Dün Cheng bugün Chuan!Galiba bunlar bana kafayı yedirmeye çalışıyorlardı.Tabakları masaya koyduğumda Wonho'nun sesini duydum.
O kadar terlemişti ki her yerinden boncuk boncuk terler akıyordu.Beni gördüğünde üzerime doğru yürümeye başladı.Hayır sarılacak!
Koşarak merdivenleri çıktım ve banyoya girdim.Tam kapıyı kilitleyeceğim sırada ayağıyla durdurdu ve içeri girdi.
Banyo kabinin içine girdim ve kapıları kapattım."Üzgünüm sevgilim."
dediğinde anlamadım.Ama daha sonra açılan suyla dondum ve kendimi dışarı attım.Çıktığımda o iğrenç vücuduyla bana sarıldı."Wonho leş gibi kokuyorsun!"diyip kollarından kurtulmaya çalıştım.Çok güçlüydü!
"Artık sende koktuğuna göre birlikte banyo yapabiliriz."dedi.Ben hayatımda bu kadar fırsatçı bu kadar kurnaz birini görmedim!
"O kadar sevinme.İç çamaşırlarımla yapacağım."dedim ve güldüm.
"Seni soyamayacağımı mı sanıyorsun?"dedikten sonra şortumu indirdi.Şükürler olsun ki Shownu'nun tişörtü götümü kapatıyordu."Ya!Bırak sapık!Yapmicam diyorum!"
ben bağırmaya devam ederken kapıdaki Hyungwon'un sesiyle durduk.Wonho kapıyı açtı ve"Ne var kardeşim?"dedi.Hyungwon arkadaki bana baktı ve güldü."Seksinizi ertelemek zorundasınız.
Misafirimiz var."dediğinde yerdeki şortumu aldım ve Hyungwon'un kafasına attım."Seni varya!"Teker teker banyo yaptık.Sarı eteğim ile siyah büstiyerimi giyip yatakta oturmuş aynadan beni izleyen Wonho'nun kucağına oturdum.
Wonho dudağının kenarını ısırdı ve kalçalarımı sıkıp beni aşağı doğru kendine bastırdı.Dilimle dudağımı yaladım ve Wonho'yu omuzların itip yatağa yatırdım.
Dudaklarını delicesine öpmeye başladığımda elini eteğimden içeri soktu ve kalçamı avuçladı.Dudaklarımı bırakıp boynuma yöneldiğinde üstüne kıvranmaya başladım.
Kapı aniden açılıp içeri koşarak bir adet Changkyun girdi ve bağırmaya başladı."Shownu Hyung!Bunlar hala sevişiyorlar!"
Wonho'nun üstünden kalkmadım ve kucağında beklerken gözlerimi devirdim.Changkyun acaba götümü görmüşmüdür diye düşünmeden edemedim.
"Sizene bizim sevişmelerimzden!"diye bağırdım ve eteğimi düzeltip kapıdan çıktım."Wonho Hyung kırmızı sever."dediğinde Changkyun'a döndüm.Bravo Haneul!Rezil oldun.
Yemeklerimizi bitirmiş öylece otururken Kihyun'un dediği şeyle ona içimden birkaç küfür ettim."Haneul size ayakkabı koleksiyonunu göstersin.Mükemmel zevkleri var."
Kihyun son kısmı söylerken Wonho'ya bakmayı ihmal etmedi."Ayakkabı zevkin gerçekten süper.Sizin doğru kişiler olduğunuzu biliyordum."diyip siyah ayakkabımı yerine koydu."Burası senin odan mı?"dediğinde yerdeki Wonho'nun baksırını gördüğünü anladım.
"Oh,Hayır bizim odamız."dedikten sonra hızlıca baksırı aldım ve dolabın içine attım.Chuan'ın benim kilot çekmecemi kapattığını gördüğümde öksürdüm."Sizin?Ah!Sen ve Wonho."
Shownu Chuan'ı yolculadıktan sonra yanıma geldi ve koltuğa yattı.Güldüm ve bende yanına yattım.Televizyonu açtım ve izlemeye başladım.Sürekli kanal değiştirdiğimde pes ettim ve televizyonu kapattım.
Shownu'nun kollarında uyuya kalmıştım ve üşüyordum.Isınmak için biraz daha Shownu'ya sokuldum.Yere düşmemizle Hyungwon ve Minhyuk'un anırmalarına maruz kaldık.
Gözlerimi ovaladım ve onlara dil çıkarıp odama gittim.Nedende çok fazla uykum vardı.Bütün kıyafetlerimi çıkarıp iç çamaşırlarımla yatağa girdim.
Telefonuma ardı ardına gelen mesajlar resmen beynimi deliyordu.Tamam!Sen kazandın!Lanet telefon.Telefonumu aldım ve gelen mesajlara baktım.
-Turuncu severim.-
~Zhang Lay-Kokun hala aynı.-
~Zhang Lay-Seni özledim Haneul.-
~Zhang Lay-Ben değiştim.Artık eski Lay değilim.-
~Zhang Lay-Herşeye yeniden başlayalım.-
~Zhang Lay-Seni seviyorum.-
~Zhang Lay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRİSONER -Wonho&Lay-
Fanfiction"Brezilya'daki yarım kalan işi tamamlasak mı?"dediğinde bir hışımla ona döndüm. "Senin tek bildiğin şey sevişmek mi Hoseok?Bundan sonra 1 ay sevişmek yok!Bıktım artık." Wonho bardağı taşıran son damlayı da damlattı.Artık dayanamıyordum. Her fırsatta...