Multimedia<Jungkook>
Keyifli OkumalarDün yaşadığımız inanılmaz dakikalardan sonra zararlı çıkan ben olmuştum.Kalçam inanılmaz ağrıyordu ve bu yüzden yürüyemiyordum!
Banyodan çıktım ve merdivenlerden inmeye çalıştım.Kendimi adeta bir robot gibi hissediyordum.Arkamdan Hyungwon'un gelmesiyle neredeyse düşüyordum."Noona!Neden penguen gibi yürüyorsun?"
"Wonnie!Benimle dalga geçme."dedim ve kolundan durdurdum.Sorarcasına bana baktığında"Beni kucağına alıp aşağı indir."dedim."Ah cidden!"
Hyungwon beni koltuğa bıraktı ve yanıma oturdu.Diğer tarafımda bir ağırlık ve ter kokusu aldığımda kafamı yanıma oturan kişiye çevirdim.Shownu.
"Oh!Bu koku da ne Shownu?"dedim ve burnumu tuttum."Spordan geldim.Ter kokuyorumdur."dedi ve kolunu açıp bana sarıldı.Üzerim iğrenç bir şekilde ter kokmaya başladığında kalkmak için hamle yaptım.
Tanrım!Kalçamın acısından kalkamıyordum ki!"Ah!Shownu bırak beni lütfen bayılmak üzereyim."
dediğimde kıyamadı ve beni bıraktı.Zor hareketlerle ayağa kalktım ve banyoya gittim.Evet tekrar banyo yapmak zorunda kalmıştım!Bornozumu çıkardım ve iç çamaşırlarımı giydim.Wonho kahvaltıdan sonra tekrar uyumuştu.Bu aralar gerçekten çok fazla uyumaya başlamıştı.Spor yaptığından dolayı baya yoruluyordu ve dinlenmesi gerekiyordu.
Üzerimi giymeden yatağa girdim ve Wonho'nun koynuna girdim.Eli belime gittiğinde gözleri kocaman açıldı."Sen çıplak mısın?!"dediğinde güldüm ve kafamı iki yana salladım."İç çamaşırlarımlayım."
"Bir posta daha mı istiyorsun bebeğim?"dediğinde yataktan kalktım."Zaten yürüyemiyorum.Ne postası!"dedim ve kıyafetlerimi alıp giyinmeye gittim.
"Tanrım!Biri kapıyı açacak mı?!"diye sitem ettim ve kalkıp kapıyı açtım.Karşımda gördüğüm kişiyle gözlerime inanamadım.Gözlerim dolmaya başladı ardından güldüm.
Jungkook büyümüştü.O kadar yakışıklı olmuştu ilk başta tanıyamamıştım.
Gözlerinin üstünden tatlıca bana sırıttı ve kollarını iki yana açtı.Bende kollarımı açtım ve boynuna doladım."Kookiem..Sen sen çok büyümüşsün."dedim ve akan gözyaşlarımı sildim."Unnie üşüdüm."dediğinde hızlıca onu içeri aldım.Jooheon merdivenden inerken bize baktı.Sonra gözlerini tekrar ovaladı.
Merdivenden koşarak indi."Jungkookie!"diye bağırarak geldi ve Jungkook'a sarıldı."Hyung!Hyung nefes alamıyorum."dediğinde Jooheon Jungkook'u bıraktı.
Jungkook'un elini tuttum ve salona götürdüm.Wonho oturduğu yerden bir hışımla ayağa kalktı ve beni kolumdan kendine çekti."Hayırdır sen?"
"Oh,eniştem demek sensin."dediğinde Wonho ilk başta anlamamıştı."Ben Jungkook.Jeon Jungkook."dedi ve elini uzattı."Je-on?Haneul'un kardeşi Jungkook?"dedi Wonho şapşal bir şekilde.
"Jungkook ben o eve dönemem bebeğim."dedim ve Jungkook'un saçlarıyla oynamaya devam ettim.Jungkook bacaklarımın üstünden kalktı."Haneul.En azından benim için dönsen?"dediğinde kafamı iki yana salladım.
"Ben burda mutluyum Kook.Hem sende burada bizimle kal.Çünkü ben artık o ailenin kızı değilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRİSONER -Wonho&Lay-
Fiksi Penggemar"Brezilya'daki yarım kalan işi tamamlasak mı?"dediğinde bir hışımla ona döndüm. "Senin tek bildiğin şey sevişmek mi Hoseok?Bundan sonra 1 ay sevişmek yok!Bıktım artık." Wonho bardağı taşıran son damlayı da damlattı.Artık dayanamıyordum. Her fırsatta...