<Multimedia Wonho>
Keyifli OkumalarWonho Kino'nun üstüne gidiyordu.Çocuklar ise onları sakinleştirmeye çalışıyordu.Benim kafam şuan güzeldi.İçkinin yarattığı etkiyle uyku bastırıyordu.
Koltukta oturmuş bizi izleyen Hyungwon'un yanına gittim ve kafamı omzuna koyup gözlerimi kapattım.
Belimde hissettiğim iki el ile gözlerimi açtım.Birisi arkamdan bana sarılıyordu.Yavaşça arkamı döndüm ve bana sarılan kişiye baktım.
Wonho.Bir hışımla yataktan kalktım.Wonho gözlerini açtı ve bana baktı"Uyanmışsın."dedi.
"Ne işin var yatağımda?!"diye bağırdığımda Jooheon'u da uyandırmıştım."Burası Shownu'nun yatağı değil mi?"dedi.
Benimle dalga mı geçiyordu bu aptal?Suratına elimdeki yastığı fırlattım ve odadan çıktım.
Gerçekten nasıl bu kadar yüzsüz olabiliyordu aklım almıyordu.Elimi yüzümü yıkadım ama başımın inanılmaz ağrısı hala geçmemişti.
Beynim inanılmaz derece zonkluyordu.Dün gece neler oldu hala hatırlamıyordum.Sadece tanımadığım bir çocuğu dudağından öpmüştüm.
Tanrı aşkına kimdi o çocuk!Ve neden öpmüştüm onu?Aşağı indim ve kendime kahve yapıp bahçeye gittim.
Bütün odağımı dünkü olaylara verdim.Dün mesajla Wonho'nun yanına gitmiştim ve pisliği bir kızla basmıştım.
Daha sonra ağlayarak bardan çıkmıştım.Tek başıma eve geliyordum ama gerisi yok işte!O çocuk neden bizim evdeydi ve ben onu neden öptüm?
Ah tanrım!Yanımda ağırlık hissedince kafamı oturan kişiye çevirdim.Kihyun.
"Burada napıyorsun bebeğim?"
dedi.Ona dün olanları hatırlamakta zorlandığımı ve hatırlamaya çalıştığımı söyledim."Minhyuk dün senin öptüğün çocuğu kapıdan yolculadı ve telefonuyla bişeyler yaptı.İstersen Minhyuk işe k-"Kihyun'un dediklerinin devamını dinlemeden hızlıca ayağa kalktım.
Minhyuk'un odasına daldım ve onu uyandırmaya çalıştım.Sonunda uyandı ve yatakta oturur hale geldi."Dün gece çocukla kapıda ne konuştun?"diye soru yönelttim.
Daha uykusunu alamamıştı ve aptal gibi gözüküyordu.
"Numarasını aldım."dediğinde gözlerim kocaman açıldı."Telefonun nerde?"dedim.Eliyle masasını gösterdi.Minhyuk'un telefonunu aldım ve son kaydedilenlere girdim.Tanrım!Haneul'u öpen çocuk diye kaydetmiş.
Ah cidden!Telefon numarasını bir kağıda yazıp Minhyuk'un yanağından öpüp odadan çıktım.
Benim çıkmamla Wonho'nun içeri girmesi bir oldu.Beni durdurdu"Elinde ne var?"dedi.Sorusuna cevap vermedim ve kolumu çektim.
"Sana bir soru sordum!"tekrar yinelediğinde döndüm ve"Dün geceki çocuğun numarasını aldım."dedim.Delirmek ona az bile.
Odadan çıktım ve aşağı indim.Jooheon yine benim telefonumda oyun oynuyordu.Telefonumu Jooheon'un elinden aldım ve bahçeye çıktım.
Hızlıca numarayı yazıp çocuğu aradım.Tanrım adını bilmiyordum!-Ne var?-
-Oh,b-ben Haneul.-
-Haneul?O kim?"
-Dün gece seni öpen kız.-
-Ah!Şu kafayı bulan ve sevgilisinden
tonlarca azar yediğim kız.--Evet!Ben dün olanlar hakkında gerçekten özür dilemek istiyorum.-
-Ben olanları çoktan unuttum-
-Sadece senden öğrenmem gereken birşey var.Buluşacak mısın?-
-Pekala.-
Sonunda ikna ettiğimde telefonumu kapattım ve içeri girdim.Çocukların hepsi bana bakıyordu.Wonho ise hızlı adımlarla bana yaklaşıyordu.
Telefonumu elimden aldı"Ne konuştun o çocukla?"dedi.Birşey demedim ve yanından geçip gittim."Yoksa beni aldatıyor musun Haneul?"
Ona döndüm ve aynen şunu söyledim"Üzgünüm Wonho.Ben senin gibi birisi olamadım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRİSONER -Wonho&Lay-
Hayran Kurgu"Brezilya'daki yarım kalan işi tamamlasak mı?"dediğinde bir hışımla ona döndüm. "Senin tek bildiğin şey sevişmek mi Hoseok?Bundan sonra 1 ay sevişmek yok!Bıktım artık." Wonho bardağı taşıran son damlayı da damlattı.Artık dayanamıyordum. Her fırsatta...