Multimedia<Lay>
Keyifli Okumalar"Gerçekten Haneul oradan ayrıldım."Wonho tekrar spora gidiyordu ama bu sefer o yere gitmesini istemiyordum.Wonho'da kendine yeni bir spor klübü bulmuştu."Ordada böyle kızlar var mı?"
"Olsa bile hiçbiri umrumda değil anladın mı?"dedi ve beni dudağımdan öptü."Ah siz varya!"diye bir tepki geldi çocuklardan."Noldu Wonnie kıskandın mı?"dedim Hyungwon'a.
"Ah!Hemde nasıl!"dedi."Hadi geç kalıyoruz çıkalım."dedi Kihyun alel acele.Kihyun ile aram biraz daha düzelmişti.Wonho'yu öptüm ve"Kihyun!"diye bağırdım.
Bana döndüğünde ona el salladım ve öpücük yolladım.Gülümsedi ve bana el salladı.Çocuklar hep birlikte spora gitmişlerdi.Yani haftada bir kez hep birlikte spora gidiyorlardı.Kas lazım kas.
Ben yine evde tek kalmıştım.
Jungkook'u mu arasam ne.Telefonumu almak için odama çıktığımda yatağımda birisi arkası dönük bir şekilde uzanıyordu.Yanıma gittim."Kimsiniz?"Yatağımdaki kişi bana döndüğünde gözlerime inanamadım.Bütün vücudum korkuyla dolup taşarken birden koşma isteği geldi.Lay benden önce davranıp kolumdan tuttu ve yatağa yatırdı.Ellerimi başlığa bağladı ve şortumu bir çırpıda çıkardı.
Tişörtümü tenezzül etmeden yırttı ve kalan parçayla ağzımı bağladı.
Ayaklarımın üzerinde oturuyor ellerim ve ağzım bağlı.Ne yapacağımı bilmiyorum.Ne bağırabiliyorum ne tekmeliyebiliyorum.Öylece bana yaptıklarını izliyordum."Benden kaçamayacağını öğrenemedin Haneul!""Ama bugün bi iş bitecek.Yaptıklarına pişman olacaksın."dedi ve göğüslerimi dişlemeye başladı.Canım o kadar acıyordu ki deli gibi ağlıyordum.
"Ağlama Haneul.Daha yeni başlıyoruz."diyip kalan işine devam etti.Pantolonunu çıkartmadan fermuarı açtı ve erkekliğini gözümün önüne serdi.Kilodumu sıyırdığında kafamı iki yana salladım."Noldu?İstemiyor musun?"dedi.Kafamı evet anlamında salladım.Biliyordum beni dinlemeyecekti ama yapacak birşeyim yoktu."Üzgünüm bebeğim."
İçime girdiğinde boğazım yırtılana kadar bağırdım.Sert gelgitleri kızlığımı patlatacak kadar acıyordu.Acının verdiği etkiyle daha fazla ağlamaya başladım.Çenemden tuttu."Eğer kaçmasaydın bunları yaşamayacaktın aptal!"
Yarım saat sonra işini bitirdikten sonra beni kilodum ve sütyenimle bıraktı.Pantolonunun fermuarını çekti ve ayağa kalktı."Rujların nerde senin?"dedi ve odada göz gezdirdi.Makyaj masamı gördüğünde sevindiğine dair bir ses çıkardı.
"Buldum!"Kırmızı rujumu aldı ve göğüslerimin arasına birşeyler yaptı.Bu sefer karnıma geldi ve iğrenç şeyler yazdı.
'Onu becerdim.Harika dakikalar yaşadık.Bizi yalnız bıraktığınız için teşekkürler.Tekrar geleceğim. -Lay'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRİSONER -Wonho&Lay-
Fanfiction"Brezilya'daki yarım kalan işi tamamlasak mı?"dediğinde bir hışımla ona döndüm. "Senin tek bildiğin şey sevişmek mi Hoseok?Bundan sonra 1 ay sevişmek yok!Bıktım artık." Wonho bardağı taşıran son damlayı da damlattı.Artık dayanamıyordum. Her fırsatta...