~SHİN 48

273 20 4
                                    

Multimedia<Wonho>
Keyifli Okumalar

🌸 2K olduk bebeklerim.Bu kitapta beni yalnız bırakmayıp her zaman yanımda olduğunuz için teşekkür ederim benim canım okuyucularım.Hepinizi çok seviyorum.🌸


İnanamayacaksınız ama hala Wonho ile aynı yatakta yatıyordum.Çocuklar ayrıldığımızı bir türlü kabul etmiyorlardı.Gerçi ayrılmış mıydık o bile belli değildi.İçimde bir yerlerde hala Wonho'ya karşı birşeyler hissettiğime emindim ama nedense buna inanmak istemiyordum.Odaya girdim ve elbisemi çıkardım.Zaten zayıf biriydim şimdi iyice zayıflıştım.Sanki içime bir çubuk sokulmuş gibiydim.
Boyun uzun olduğu için kilom boyuma dağılıyordu.Bu yüzden kilom çok belli oluyordu.


Wonho aniden odaya girince beni iç çamaşırlarımla görmesini istemediğim için yatağa girdim.Belindeki havluyu çıkardı ve çekmeceden baksır alıp giydi.Bir tane de eşofman giyip ıslak saçlarını havluyla kuruladı.Aynanın yansımasından ona bakıyordum.Onu yavaşça süzmeye başladığımda gözlerim karın kaslarına gidince güzelce yutkundum.O kaslara dokunmak istiyordum!


Yatağa yatmadan ışığı kapattı ve yanıma yattı.Benim varlığımdan haberi yoktu sanırım.Sankince yataktan çıktım.Çıkmamla gece lambasının açılması bir oldu.Wonho yatakta oturur hale geldi ve pis gülüşleriyle bedenime bakmaya başladı."Aç hayvan gibi ne bakıyorsun?"dediğimde cevap vermedi.Kıyafetlerimi alıp banyoya girdim.Ardımdan Wonho girince bağıracağım sırada eliyle ağzımı kapattı.


"Sadece küçük bir öpücük istiyorum bebeğim."dedi ve elini yavaşça çekip kalçama doğru indirdi.Kendine çekti ve aramızda hiç mesafe bırakmadı.
Kalçamda olan elleri,boynuma değen dudakları kendimden geçmeme sebep oluyordu.Konuşamıyordum.İki hamlesiyle beni zevke getirmişti.Nefes alış verişimi kontrol etmek için on takla atıyordum resmen.Ondan etkilendiğimi anlamasına neredeyse az kalmıştı!

Kendimi toparlayıp ellerimi göğsüne koydum.Sert vücuduna dokundum ve gözlerimi açtım.Onu ittiğimde birkaç adım geriledi ve bana baktı.Sesimin titrek ve kısık çıkmamasına özen gösterdim."Bana dokunma."dedim.
"Haneul kendini kandırma.Sana dokunmam için delirdiğini biliyorum."demesiyle ona doğru yaklaştım.Ellerimi boynuna doladım ve dudaklarına küçük ama verdiği etki büyük olacak bir öpücük bıraktım.
Wonho gözleri kapalı bir halde olduğu yerde dondu kaldı.


"Söylediklerine dikkat et.Aynısı seninde başına gelebilir."dedim ve üzerimi giyip odaya girdim.Yatağa yattım ve üzerimi örttüm.Wonho yanıma yatıp arkamdan sarıldığında kalkan erkekliğini hissetmemle belimdeki elini ittim.Elini bu sefer şortumdan içeri soktu ve kızlığımı sıkmaya başladı.Sesimin çıkmaması için yastığın ucunu ısırdım."Bu gece benim ol Haneul."dediğinde kafamı iki yana salladım.

"Seni altımda inlerken görmek istiyorum."dedi.Kalbim patlayacak derecede aşırı hızlı atıyordu.Kızlığımda olan elini tuttum."Yalvarırım bı-rak."
diyebildim.Elini geri çekti ve beni kendine çevirdi.Üzerime çıktı ve ellerimi birleştirip tek eliyle tuttu ve kafamın üstüne çıkardı.Göğüslerimi dişlemeye başladığında atında kıvranmaya devam ettim ve inlemelerimi tutamadım.
Şuan ona ait olmayı herşeyden çok istiyordum..


Ellerimi serbest bıraktığında Wonho'nun omzuna sarıldım.Beni belimden tutup çevirdi ve yatağa yattı.Kucağında oturur hale geldim ve dudaklarına yapıştım.Tanrım!Kendimi durdurmak istiyordum.Bunu bilerek yaptığını ve içime girmeden beni ortada bırakacağını biliyordum.
Kalçamı sıktı ve erkekliğine bastırdı.
Dudaklarını bırakıp geriye doğru inledim.Oda yatakta oturur hale geldi ve belime sarılıp kafasını göğsüme soktu.Parmaklarımı saçlarına geçirdiğimde ağzından birkaç cümle çıktı.

"Yapma Haneul.Neredeyse seni becerecektim.Beni delirtiyorsun."

PRİSONER  -Wonho&Lay-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin