piątek, 7 sierpnia 2015
To było wiosną. Pamiętam, bo drzewa dopiero pokrywały się zielonymi liśćmi. Asia siedziała samotnie pod wielkim dębem i czytała książkę. Był piękny, ciepły, słoneczny dzień. Dziewczyna tak zagłębiła się w lekturze, że nie zauważyła podchodzącej do Niej grupki nastolatków. W tym momencie warto nadmienić, że Asia nie była zbyt lubianą osobą. Jej jedynymi przyjaciółmi były książki, które czytała nałogowo. W nadchodzącej grupce znalazły się trzy dziewczyny (Kaśka, Ala i Ada) i dwóch chłopaków (Kamil i Paweł). Byli to najpopularniejsi ludzie w szkole. Paweł podbiegł do Asi i wylał na Nią butelkę wody. Dziewczyna nie zareagowała, gdyż była przyzwyczajona do drwin kolegów. Pięcioro przyjaciół zaśmiało się i usiadło koło Niej.
- Gdzie znalazłaś te łachy? W śmietniku?
- Cóż za perfekcyjny makijaż! Ale ... ej! Przecież do Halloween jeszcze daleko!
- Co tak czytasz? Może jakieś poradniki urodowe albo modowe ? Czytaj z większym zrozumieniem, bo coś nie pomagają!
Takie teksty Asia słyszała codziennie. Kiedyś miała na nie wywalone, ale z wiekiem coraz bardziej zaczynały boleć. 'Ej chodźcie! Jeszcze ktoś pomyśli, że coś nas z Nią łączy!' Kiedy Popularni odeszli dziewczyna zalała się łzami. Nie potrafiła już znieść tych wiecznych kpin i poniżania. Zapłakana ruszyła w stronę szkoły. Idąc nie patrzyła przed siebie, wpadła na kogoś i upuściła książki. Spojrzała w górę i zobaczyła przystojnego, nieznajomego młodzieńca.
- Cześć. Jestem tu nowy. Michał. Miło mi, że na mnie wpadłaś" - powiedział i czarująco się uśmiechnął. Był wysoki, miał niebieskie oczy i krótkie blond włosy. Nosił obcisłą koszulkę i wąskie spodnie, które podkreślały jego umięśnione ciało. Michał schylił się, pozbierał książki i podał je Asi.
- Mogłabyś oprowadzić mnie po szkole?
- Ja-ja-jasne ... - wyjąkała Aśka.
- Okay. To chodźmy ... Jak Ty w ogóle masz na imię?
- Joan ... Asia. Po prostu Asia.
- Miło mi Cię poznać Asiu.
- Mi Ciebie też.
Od tamtej pory Asia i Michał byli nierozłączni. Zostali najlepszymi przyjaciółmi. Siadali razem na lekcjach, spędzali razem przerwy i czas wolny. Asia była zachwycona i szczęśliwa. Jej szczęście sięgnęło zenitu, gdy Michał zaprosił ją do siebie na kolację i zapytał, czy chciałaby zostać jego dziewczyną. Aśka zgodziła się bez chwili wahania. Teraz chodzili za ręce, całowali się i przytulali. A to wszystko na oczach Popularnych i reszty szkoły. Asia czuła, że skończyły się Jej cierpienia i może w końcu być szczęśliwa. Po dwóch miesiącach Michał zaprosił Ją do siebie na noc. To była najlepsza noc w życiu Asi do czasu, gdy nie ujrzała w szkole plakatów ze swoimi nagimi zdjęciami. Pozrywała je, ale okazało się, że są one również zamieszczone w internecie. Zrozpaczona dziewczyna pobiegła szukać Michała, żeby to wyjaśnić, ale gdy zobaczyła, że siedzi on z Popularnymi i śmieje się wskazując na Nią palcem, natychmiast wybiegła ze szkoły. Zrozpaczona dziewczyna błąkała się po mieście nie wiedząc co z sobą zrobić. Nie mogła wrócić do szkoły. Nie mogła pokazywać się ludziom. W końcu podjęła decyzję. Ruszyła w stronę 'Mostu samobójców'. Nazwa mówiła sama za siebie. Pod mostem w wodzie leżały ostre skały. Raj dla osób nie radzących sobie z problemami i obierających najprostszą drogę do ich rozwiązania. Asia podeszła do barierki i przeszła na druga stronę. Spojrzała w dół. 'Teraz wystarczy tylko skoczyć'- pomyślała. Jeszcze przez moment się wahała, ale po chwili zamknęła oczy i runęła w dół. Jej ciało znaleziono wieczorem, tego samego dnia. Cała rodzina pozostawała w żałobie. Wszyscy obwiniali się za śmierć dziewczyny. Wszyscy oprócz prawdziwych winowajców. Wszyscy oprócz Popularnych i Michała.
CZYTASZ
Samobójcy
Historia CortaCzy popełnienie samobójstwa to głupota? Otóż nie... Doprowadzenie człowieka do takiego stanu, że chce popełnić samobójstwo jest głupotą.