~ Piętnasta kartka z pamiętnika ~

412 53 0
                                    

środa, 10 sierpnia 2016

Kojarzysz dziewczynę z domu obok? No ta wiecznie uśmiechnięta. Ta, która rzadko wychodzi z domu. Jest bogata. Może uczy się w domu i uważa się za lepszą od innych. Czemu tak na mnie patrzysz ? Przecież sam tak myślisz. Uważasz, że jest pustą lalunią z bogatymi rodzicami, która gardzi innymi. Ale Ty nic nie wiesz. Bo w sumie skąd ? Nie znasz Jej. Więc czemu oceniasz? Dlaczego z góry ją odrzucasz. Jeśli chcesz, to opowiem Ci o Niej trochę. Okay. Posłuchaj mnie przez chwilę. To nie zajmie długo. Obiecuję. Tak jest bogata. Tak uczy się w domu. Ale nie gardzi ludźmi. Ona po prostu im nie ufa. Boi się ich. Rozumiesz? Oczywiście, że nie. Nigdy nie zrozumiesz. Nie dasz rady. Musiałbyś znaleźć się w Jej głowie. Tyle, że zgubiłbyś się szybko w tej plątaninie myśli. Pozwól, że zabiorę Cię na krótką wycieczkę po Jej umyśle. Po prawo mijamy Nieodwzajemnione Miłości, po lewo Ból po stracie bliskich. Tu rozmawiają siostry Depresja, Zazdrość i Rozczarowanie. Po torach przed nami przejeżdża pociąg wiozący ostatnie resztki Nadziei. Przykryte są grubymi płótnami wykonanymi z włókien Zdrady. Nie wygląda to zbyt idealnie, prawda? Dziewczyna została skrzywdzona przez wszystkie osoby, którym ufała. Najbliżsi Ją zabili. Tak, dobrze usłyszałeś. Ona w środku już nie żyje. Od dawna jest martwa. Chłopak, którego kochała zdradzał Ją z Jej własną przyjaciółką. Rodzice kupują Jej miłość. Widzisz żyletkę w Jej dłoni. Za chwilę skończą się Jej męki. Nie biegnij do Niej. Nie zdążysz. To koniec.

SamobójcyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz