סיימתי את השיר, הקהל מחא כפיים והניח שקלים בודדים בתוך תיק הגיטרה שלי. ספרתי שוב את הכסף. היו לי רק חמישים ואחת דולרים, אבל לפחות השתפרתי מאתמול. בסכ"ה יש לי.. 238 דולרים. עוד קצת, ממש קצת...
"היי, לוק, נכון?" שאלתי, כשראיתי את הנער הבלונדיני מאתמול שוב בשדה התעופה.
"כן, צדקת." הוא אמר, מחייך. "את מסתדרת?" הוא שאל, והנהנתי.
"היי סיי," קאלום פתאום הופיע משום מקום. "כמה כסף הרווחת עד עכשיו?" הוא אל אותי בהתעניינות, מביט בכסף שביד שלי, שניה לפני ששפכתי אותו בחזרה לתיק הגיטרה שלי.
"51.." אמרתי, נאנחת. "אבל יש לי בסכ"ה 238, זה שיפור."
"את בטוחה שאת לא רוצה לגור אצלנו קצת?" קאלום שאל אותי, "את יושבת פה, ישנה פה, אין לי מושג אפילו איך את אוכלת, אם בכלל.." הוא אמר לי.
"טוב, אז כן יש קצת בעיות, אבל.."
"אני בסך הכל מנסה לעזור לך, סיי.." הוא אמר לי. "אולי לא ראיתי אותך שש שנים, אבל את עדיין חשובה לי, את בת דודה שלי."
"טוב, אולי אתה צודק.." אמרתי, באמת לא יודעת מה לעשות.. זה לא שלא הייתי צריכה עזרה, אני ממש הייתי צריכה עזרה. אני פאקינג יותר משבוע פה, בקושי ישנה כי אני שומרת על הדברים שלי, אוכלת בתקציב של עשרה שקלים בכל יום, ואני כבר מתחילה להסריח.
"תקשיב, קאלום, באמת נחמד שאתה מנסה לעזור לי, אבל אני די מסתדרת פה.." אמרתי לו, והוא נאנח. "אבל אני כן צריכה משהו אחד, אם אתה יכול כמובן." הוספתי, והוא הרים גבה.
"מה?" שאל אותי, נראה די מרוצה שביקשתי עזרה.
"אני חייבת להתקלח." אמרתי לו, והוא צחקק מעט.
"את רוצה להתקלח אצלנו?" שאל, והנהנתי. עכשיו כשאני חושבת על זה, זה באמת די מביך שעכשיו שני בנים יודעים שאני מסריחה לגמרי כי לא התקלחתי שבוע.
"אנחנו גרים די קרוב לפה, אז.." לוק התחיל לומר, מביט בקאלום ואז בי. "אם את רוצה נוכל לשים את הדברים שלך אצלנו, כדי שלא יקחו לך ."
"אין בעיה." אמרתי, ותוך כמה דקות, התחלנו להעמיס לתוך המכונית של קאלום את הציוד שלי. ותוך באמת דקות אחדות, הגענו לדירה שלהם. דירה די קטנה, אבל הם אמרו לי שהיא זמנית.
תקתקתי בדלת, כי היא הייתה נעולה.
"דקה!!" שמעתי קול של בחור צעיר אומר. הדלת נפתחה, ומולי נעמד בחור, בגילי פחות או יותר.
"מי את?" הוא שאל, מביט במזוודות שהיו לי ביד, בדיוק כשלוק עלה במדרגות לכיוון הדירה.
"סיינה," לוק הציג אותי בפניו. "היא בת דודה של קאלום."
"למה היא פה?" הבחור שאל, הולך צעד אחורה ונותן לנו להיכנס.
"היא הומלסית." פתאוחם קאלום נכנס ואמר.
YOU ARE READING
Change your life - 5sos fanfic
Fanfictionהסיפור שלי התחיל בכלל לפני שלוש שנים. הייתי סתם עוד תלמידת כיתה י' רגילה, עם עבר מטורף. בעצם, לא הייתי כל כך רגילה. הייתי מקובלת, וזאת הייתה השנה הכי טובה בחיים שלי. אך פתאום, כל מה שיכל להשתבש, השתבש, ומצאתי את עצמי שבורה ומפורקת, מנסה לשנות את חיי...