עברו שבועיים. המטוס עדיין לא תוקן בתקופה הזאת , ואני הייתי די מרוצה מזה. מוזר, נכון?
לוק הביא את הזאתי שהוא יוצא איתה לבית המלון, ועשה לנו פגישה איתה. אני יודעת שאני די אמורה לשנוא אותה, אבל היא ממש נחמדה. יש לה שיער חום וחלק ועיניים ירוקות, היו לה גומות כאלה חמודות והיא הייתה נראית כמו בחורה.. לעומתי.היא סטודנטית באוניברסיטה, לומדת להיות עורכת דין. קוראים לה ג'ניפר, והיא יהודייה כמוני.
אין לנו כל כך תחומי עניין משותפים. היא טיפוס של קניות ,קניון, בילויים אבל גם רצינית בלימודים, ואילו אני אוהבת פלייסטיישן, ספורט, מוזיקה ואוכל.
אני, ליאן וג'ניפר הספקנו לבלות ביחד פעמיים, כמובן לקניון כי הן הרוב. אני בדרכ הלכתי איתן בלית ברירה, כי אם לא, יוצא שאני לבד משועממת בבית.
גם שלושתינו היינו מלא עם הבנים. אני לא אשקר לכם, זה די מעצבן לראות את ג'ניפר ולוק מתמזמזים כל שניה, אבל אני מנסה להתגבר על הכל. לעבור הלאה.
אני וג'וש התראינו מספר פעמים. הוא טיפוס ממד נחמד, ממש כמוני; הוא מצחיק, אוהב לשחק ולהינות ומעדיף לשבת בבית, לאכול ולעשות מרתון פלייסטיישן, מאשר ללכת לקניות ולהשתעמם.
המטוס שלנו תוקן, ואנחנו הולכים לטוס לבריטניה ולפגוש את וואן דיירקשן. אני וג'וש הולכים להיפרד לתקופה קצרה, וזה די מבאס. ממש התחברנו בתקופה הזאת.
ליאן תצטרף אלינו לבריטניה, אבל כנראה שתישאר שם ולא תצטרף למסע ההופעות. גם ג'ניפר תצטרף אלינו לבריטניה, אך רק לשבוע, כי לאחר מכן תצטרך להמשיך ללמוד.
"רוצה שנעשה משהו היום?" ג'וש שאל אותי. והנהנתי. ממש רציתי לבלות איתו היום, לפני שאצטרך לטוב וכנראה שלא לראות אותו יותר. עזבנו את הפלייסטיישן והתחלנו ללכת לכיוון מסעדה כלשהי. צלמי הפפרצי לא עזבו אותנו, וכך גם עשו כל התקופה. כל מיני רכילויות שיקריות עפו באוויר, כמו שאני ולוק יצאנו, שברתי לו את הלב אז הוא הלך לג'ניפר, וכדי להראות לו שאני גם ממשיכה הלאה, הלכתי לג'וש.
יש גם כאלה שאומרים שלוק בגד בי עם ג'ניפר, וג'וש היה זה שעזר לי להתמודד עם שיברון הלב. גם יש כאלה שטוענים שג'וש וג'ניפר הם סתם, ושבעצם אנחנו "יוצאים" איתם כסיפור מסווה, ואני ולוק ביחד. הכי מצחיק זה שבכל אחד מהסיפורים האלה, אני וג'וש ביחד, ואני ולוק ביחד.
לאט לאט, הבנתי שאולי ג'וש זה הבחור שאני צריכה להיות איתו. הוא כל כך מצחיק ונחמד, תומך, עוזר לי, והכי חשוב זה שכשאני איתו אני בכלל לא חושבת על לוק.
"אני ממש אתגעגע." הוא אמר לי, כשהמלצרית הביאה לנו שני משולשי פיצה.
"גם אני אליך.." עניתי לו, נוגסת ביס גדול מהפיצה עם זיתים שביקשתי.
"את יודעת, אף פעם לא הרגשתי ככה למישהי.." הוא סיפר לי בישירות.
"איך??" שאלתי אותו.
"אני ממש מחבב אותך." הוא הסביר לי.
"גם אני אותך." הייתי כנה איתו.
"את רוצה ש.. ננסה? למרות המרחק?" הוא שאל, ולקח לי די זמן לחשוב. כלומר, האהבה מאכזבת. זה התחיל עם מאט, המשיך לדין ונגמר בלוק. בכל שלושת האהבות שהיו לי בחיים, אני זאת שהתאכזבתי. ומצד שני,.אני צריכה להמשיך הלאה. ג'וש נראה כמו בחור הגון ונחמד, אני לא חושבת שהוא יגרום לי להתאכזב בפעם הרביעית. ואני יודעת שאנחנו מכירים רק שבועיים, אבל זה הרגיש לי כל כך נכון ו... אמיתי.
"אני רוצה." עניתי לבסוף, בחיוך. סיימתי את הפיצה שלי, הוא סיים את שלו, ויצאנו לבחוץ.
"אז מה אנחנו...?" הוא שאל אותי.
"אני חושבת שקודם אתה צריך להזמין אותי לדייט.." אמרתי כשנכנסנו למכונית שלו. הוא הטניע את המכונית, והביט בי.
"את רוצה לצאת איתי לדייט?" הוא שאל, והנהנתי.
"לאן נלך עכשיו?" הוא שאל אותי.
"לבית המלון." עניתי, והוא התחיל לנסוע לשם. אני
כל
כך
.מ.א.ו.ש.ר.ת.
YOU ARE READING
Change your life - 5sos fanfic
Fanfictionהסיפור שלי התחיל בכלל לפני שלוש שנים. הייתי סתם עוד תלמידת כיתה י' רגילה, עם עבר מטורף. בעצם, לא הייתי כל כך רגילה. הייתי מקובלת, וזאת הייתה השנה הכי טובה בחיים שלי. אך פתאום, כל מה שיכל להשתבש, השתבש, ומצאתי את עצמי שבורה ומפורקת, מנסה לשנות את חיי...