פרק 83

621 44 5
                                    

---

אזהרה; הפרק נכתב כשהייתי כחולה ביותר מסיבה לא מובנת כלשהי

לא יודעת למה עשיתי אזהרה, אתן כל כך תאהבו את הפרק הזה.

---

היינו בחזרות להופעה, כמה שעות אחרי שהיינו בים. הייתי ממש באנרגיות, והייתי לגמרי מרוכזת.

כל אחד שר את החלק שלו, וכולנו נותנים את הכל , למרות שאלו רק החזרות. המשכנו לשיר הבא, אחריו לשיר הבא,וכך המשכנו עד שסיימנו את כל השירים.

"חזרה טובה!!" אחד המפיקים אמר, ואנחנו ירדנו מהבמה. וואן דיירקשן עלו לחזרות שלהם.

"אני מת מרעב!" אשטון אמר, מניח את ידיו על בטנו.

"בואו נאכל משהו בבית." אמרתי להם. תוך חמש דק כבר יצאנו לבחוץ, נוסעים חזרה הביתה.

הכנו במהירות סלט וחביתה, ואכלנו ברעבתנות.

אשטון הלך לדניאל, מייקל הלך לישון וקאלום חזר לראות את החזרה של וואן דיירקשן.

שוב אני ולוק לבד.

"ממש אוהבים להשאיר אותנו לבד" לוק חייך.

"בוא ננצל את זה" חייכתי אליו. הלכתי לכיוון החדר שלי, לוק אחריי.

נשכבתי על המיטה. "אני מתה מעייפות!"

"גם אני" הוא נשכב לידי. פתחנו את הטלוויזיה על אמטיוי, מזמזמים את השירים שאנחנו מכירים, מעבירים את השירים שאנחנו לא אוהבים ומתחרפנים כשיש שירים שאנחנו ממש אוהבים

"תראה לוק! אני בטלוויזיה" גיחכתי, מצביעה על הטלוויזיה, בדיוק כשהתחיל השיר שלספ.

"והוא ממש דומה לי " הוא הצביע על עצמו.

"הוא יותר חתיך." גיחכתי.

"את יפה בכל מצב" הוא חייך אליי, ואני חייכתי אליו בחזרה

"אנחנו רק ידידים, אתה צריך להפסיק להיות חמוד" הסמקתי

"אז אנחנו... ידידים מיוחדים." הוא הודיע בחיוך, והצמיד את שפתיו לשפתיי ברוגע. עוד נשיקה, ואנחנו רק ידידים. נכון..?

"למה אנחנו מתנשקים?" ניתקתי לשניה את הנשיקה, אך הוא הצמיד אותי אליו ונישק אותי שוב

"סתם ככה." הוא ענה בחיוך, העיניים של שנינו עצומות, והוא נישק אותי שוב. יכולתי להרגיש את חיוכו למרות שעיניי היו עצומות.

"אז אנחנו באמת ידידים מיוחדים." עצרתי את הנשיקה, והבטתי לכיוון הטלוויזיה, בזמן שלוק עבר לנשק את צווארי. חייכתי חיוך קטן.

הוא המשיך לנשק את צווארי, עולה לאט לאט חזרה לכיוון שפתיי וגורם לי לשכב על המיטה כשאני מחייכת בין הנשיקות.

הכל היה נראה לי... מוזר.

ואז הדלת נפתחה .

Change your life - 5sos fanficWhere stories live. Discover now