"מטומטם!!" אמרתי, אוחזת ברגלו ומפילה אותו לבפנים. גיחכתי.
דווקא היה די כיף בבריכה, די מרענן.. למרות שלא הפסקתי להסתכל על לוק וג'ניפר מתמזמזים להם במים, עדיין היה כיף. מלחמת מים עם הבנים, ריבים מטומטמים עם ליאן...
הכל היה רגיל. בסופו של דבר כבר נמאסו עליי המים, אז יצאתי ולקחתי מגבת.
"איפה החבאת את הגוף הזה?" ג'ניפר שאלה אותי.
"מתחת לבגדים שלי..?" עניתי בשאלה, והיא גיחכה.
"את מושלמת וזה מתחיל להיות לא פייר." היא אמרה בחיוך.
"אני? את בטוחה שאת לא מתבלבלת??" שאלתי אותה, והיא הנהנה.
"ג'וש הוא בחור עם מזל." היא אמרה לי, והלכה עם שתי מגבות, אחת בשבילה ואחת בשביל לוק כמובן.
אני התכסיתי במגבת, והתיישבתי בחזרה על הכיסא ליד זאיין.
הוא בדיוק סיים שיחת טלפון.
"עם מי דיברת?" שאלתי אותו.
"חברה שלי.." הוא ענה לי. "קוראים לה אופל."
"היא יודעת לשחות?" שאלתי, ושנינו גיחכנו.
"כן, אני חושב שכן." הוא ענה לי.
"כמה זמן אתם חברים?" התעניינתי.
"חמש שנים." הוא ענה לי.
"איזה חמודים!!" אמרתי במתיקות.
"היא הייתה החברה היחידה שלי עד עכשיו.." סיפר לי.
"אתה צריך להכיר לי אותה בהזדמנות." אמרתי, קמה מכיסאי, ולוקחת את הבגדים. "ביי!" אמרתי, בדיוק כשליאן וג'ניפר משכו אותי.
"מה אתן רוצות שנעשה היום?" ליאן שאלה.
"אני בעד מועדון!" ג'ניפר אמרה, ואני נאנחתי, מגלגלת את עיניי.
.
"מה נלבש?" ליאן חשבה בקול, כששתינו נכנסנו לחדר שלנו.
"קניתי לך את השמלה המושלמת." ליאן אמרה, מביטה בי. תוך דקות אחדות שבהן היא חיטטה לי במזוודה, היא הוציאה שמלה.
"אני לא אוהבת אותה." שילבתי את ידיי.
"ואני לא שאלתי. את לובשת אותה." היא החליטה, וזרקה עליי את השמחה, שהיתה בצבע ורוד בולט.
היא הביאה לי גם נעלי עקב שחורות, ללבוש בנוסף. בלית ברירה, נכנסתי לשירותים והתלבשתי.
"את מושלמת." היא הודיעה כשיצאתי.
"עכשיו אני אתלבש, ואז נלך לחדר של לוק וג'ניפר, ניקח את ג'ניפר ונצא." היא אמרה, ונכנסה לשירותים.
לקחתי את הטלפון שלי, רואה שיש לי הודעה מג'וש
'כנראה שעוד שבועיים אני אצטרף למסע ההופעות שלכם, אבל זה עוד לא בטוח. אוהב! '
.
"יוצאים?" שאלתי, כשליאן יצאה לאחר חצי שעה שהחליפה בגדים.
"עדיין לא." היא אמרה, מושכת אותי ומושיבה אותי על המיטה. היא לקחה מחליק, והתחילה להחליק את שיערי.
"עכשיו את מושלמת." הודיעה. היא לקחה את ידי, והביאה לי תיק/ארנק בצבע שחור.
"עכשיו בואי לג'ניפר." היא אמרה .
יצאנו מהחדר, והלכנו לכיוון החדר של ג'ניפר. תקתקתי, מסדרת מעט את שמלתי, והדלת נפתחה.
לוק עמד שם.
YOU ARE READING
Change your life - 5sos fanfic
Fanfictionהסיפור שלי התחיל בכלל לפני שלוש שנים. הייתי סתם עוד תלמידת כיתה י' רגילה, עם עבר מטורף. בעצם, לא הייתי כל כך רגילה. הייתי מקובלת, וזאת הייתה השנה הכי טובה בחיים שלי. אך פתאום, כל מה שיכל להשתבש, השתבש, ומצאתי את עצמי שבורה ומפורקת, מנסה לשנות את חיי...