"או, סיינה אני חושבת ששכחתי פה.." זה היה קולה של ג'ניפר, שנעצר כשראתה שאנחנו מתנשקים. ניתקתי את הנשיקה במהירות, מביטה בה בחרטה על שלא עצרתי את הנשיקה לפני שהיא הגיעה. פאק.
"ג'ני..." התחלתי לומר, אך היא לקחה את הג'קט שלה, שכנראה זה מה ששכחה, ויצאה מהחדר בסערה. הבטתי בלוק, במבט שאומר שנדבר על זה אחר כך, והוא הנהן בהסכמה. אני יצאתי מהחדר, הולכת לכיוון החדר של לוק ולשעבר גם של ג'ניפר. פתחתי את הדלת, רואה שם את ג'ניפר אורזת.
"ג'ניפר,זה באמת לא מה שאת חושבת." אמרתי במהירות, יושבת לידה ועוזרת לה לקפל בגדים.
"זה בסדר.." היא נאנחה, מחייכת טיפה. הרמתי גבה.
"אני פאקינג התנשקתי עם מי שהיה החבר שלך עד לפני כמה שעות. איך את יכולה להיות בסדר?" שאלתי בבלבול.
"כי אני לא הייתי הכי כנה איתך מההתחלה.." הסבירה לי
"אני ולוק לא באמת יצאנו. כלומר יצאנו, ניסינו, כל אחד והסיבות שלו." הסבירה לי.
"אני רציתי להתגבר על האקסית שלי." נאנחה.
"א..אקסית..?" שאלתי, והיא הנהנה.
"מוזר, הא?" שאלה, והנהנתי. בכנות, זה די מוזר בשבילי. אף פעם לא דיברתי או נפגשתי עם לסבית, וכנראה שהייתי צמודה לאחת כזאת במשך חודש בערך.
"ומה עם לוק..? " די עניין אותי לדעת. ידעתי איכשהו שזה קשור אליי, הרי הוא רומז לי כל שניה, והנשיקה הזאת... קיוויתי שזה לא קשור אליי, או שקיוויתי שכן..? אין לי מושג. אני סופר מבולבלת עכשיו.
"הוא פאקינג אוהב אותך, ואת יודעת את זה." פאק , זה קשור אליי.
"הוא היה צריך לנסות להתגבר."
"להתגבר על מה? הוא יודע שזה ממש מסובך, וחוץ מזה, זה הוא ששבר לי את הלב."
"אני לא מבינה למה אתם חייבים לסבך את כל הדברים." ג'ניפר אמרה, די מתעלמת מהשאלה שלי.
"אם את אוהבת אותו, והוא אוהב אותך, זה מה שחשוב."
"ואם אני לא אוהבת אותו??" שאלתי, מנסה להתחכם. בדרכיי המיוחדות ניסיתי לעקוף את דברייה וכמו תמיד, להיראות צודקת. שנאתי את התכונה הזו בי, אך הייתי מתחכמת מידי בכדי להשתנות.
"ברצינות, אם לא היית אוהבת אותו, לא הייתי תופסת אתכם מתנשקים." היא גיחכה מעט. איך, איך היא יכולה לגחך??!
"זה מסובך." נאנחתי.
"אז תסבירי למה." ג'ניפר שילבה את ידייה, מרימה גבה.
"אני מאוהבת במישהו אחר." עניתי בפשטות.
"זה מה שאת חושבת," היא הסבירה לי.
"את חושבת שאת אוהבת את הבן אדם הזה, אבל בנינו, גם כשאתם משתדלים שלא להראות את זה, אתם פשוט מאוהבים. אני מופתעת שלא אנסתם אחד את השניה עד עכשיו . את אוהבת אותו, לא משנה כמה תכחישי את זה." היא סגרה את המזוודה, שהייתה מוכנה ומסודרת לטיסה.
"תחשבי על זה." ביקשה ממני, נפרדה ממני ויצאה מהחדר, מתכננת לצאת לדרך כמה שיותר מוקדם.
YOU ARE READING
Change your life - 5sos fanfic
Fanficהסיפור שלי התחיל בכלל לפני שלוש שנים. הייתי סתם עוד תלמידת כיתה י' רגילה, עם עבר מטורף. בעצם, לא הייתי כל כך רגילה. הייתי מקובלת, וזאת הייתה השנה הכי טובה בחיים שלי. אך פתאום, כל מה שיכל להשתבש, השתבש, ומצאתי את עצמי שבורה ומפורקת, מנסה לשנות את חיי...