פרק 62

788 50 6
                                    

"מה לעזאזל אתה עושה פה?" שאלתי את אשטון כשגיליתי שזה הוא שיושב לי על המיטה.

"אנחנו יוצאים לאכול בחוץ , באתי לקרוא לך." הוא אמר. הוא היה נראה די ביישן ובקושי שהביט בפניי, שהיה די נחמד לדעתי. אשטון באמת לא היה מהאנשים החרמנים האלה ולא בחן את גופי, שכרגע היה מכוסה רק במגבת.

"אני אשמח!! אני רק.. אתלבש. " צחקקתי.

הוצאתי בגדים מהמזוודה, ונכנסתי בחזרה לחדר המקלחת.

התלבשתי תוך שניות, ויצאתי לבחוץ.

"את באה?" אשטון שאל, והנהנתי.

-----

"..זה היה כל כך מצחיק!!" אשטון סיים את סיפורו, וכולנו פצחנו בצחוק רועש במיוחד.

"רק לך זה יכול לקרות, אש." אמרתי לו  בחיוך.

הערב היה ממש נחמד. אכלנו כמו שמנים, צחקנו (כמו תמיד) ודיברנו על מסע ההופעות. הערב לא חשבתי בכלל על דן, על ג'וש, על החיים המסובכים שלי או על חיי האהבה שלי. הערב חשבתי רק על עצמי, על הלהקה ועל העתיד שלנו.

קמנו ממקומותינו, משאירים כמובן טיפ מכובד למלצרית הנחמדה שעזרה לנו, ונסענו לכיוון בית המלון.

"מה השעה?" שאלתי.

"רבע לעשר." מייקל אמר לי לאחר שבדק, והרמתי גבה.

"איך הזמן עובר מהר.." אמרתי, מחייכת חצי חיוך.

הגענו לבית המלון, וכל אחד התפצל לחדר שלו. פתחתי את חדרי, ופתחתי את האור בעצב. שקט פה בלי ליאן. היא הלכה לבקר חברה שגרה באיזור, ותישאר לישון אצלה.

מתתי מעייפות. צחצחתי את שיניי ופשוט הפלתי את עצמי על המיטה, אפילו לא החלפתי בגדים.

נשמע תקתוק בדלת. רטנתי בכעס ופתחתי אותה.

"היי סיי, אפשר טובה?" ראיתי את קאלום מולי.

"בטח" אמרתי בחיוך . הוא נכנס לחדר והתיישב על המיטה.

"ליאן מדברת עליי?" הוא שאל אותי. או, אני מבינה על מה העניין.

Change your life - 5sos fanficWhere stories live. Discover now