פרק 47

921 51 2
                                    

(פרק ארוך שאני בטוחה שתהנו מהאורך שלו. זה פרק שיגרום למלא דברים שישנו את מהלך הסיפור לגמרי.)

פקחתי את עיניי. סידרתי מעט את שיערי ואת שמלתי, ויצאתי מהשירותים. הלכתי לכיוון החדר שלי.

בדיוק יצא מדירתו לוק, ונאנחתי בשקט. ממש אין לי כוח אליו.

"איפה ישנת?" הוא שאל אותי.

"כאילו שבאמת אכפת לך." עקפתי אותו, והוא אחז בידי. שחררתי אותה בחזקה, מסתובבת לכיוונו.

"אכפת לי ממך, ואת יודעת את זה." הוא אמר לי.

"אם היה לך אכפת ממני,.היית מציע גם לי להישאר." אמרתי בקרירות. "ישנתי בשירותים." הסתובבתי, והלכתי לכיוון החדר שלי. תקתקתי בדלת, בדיוק כשליאן פתחה אותה.נכנסתי לבפנים, עצבנית, והשארתי שם את לוק בדיוק באותו המקום.

"יש לי הנגאובר מטורף." ליאן הודיעה לי, מניחה את ידה על ראשה בכאב.

"רוצה ללכת למסיבה היום?" שאלתי, והיא הרימה גבה.

"כמה שתית אתמול?" היא גיחכה. "סיי, את מרגישה טוב? חשבתי שהצעת שנלך למסיבה היום.."

"הכרתי אתמול מישהי נחמדה בשם מיי, שהציעה שנלך למסיבה." הסברתי את עצמי. היום החלטתי שאני שותה, נהנית, זורמת, ומצידי אשתה עשרים כוסות כדי לעשות את זה.

"אני באה." אמרה בלי לחשוב פעמיים, וגיחכה.

..

"תשתחררי קצת!" השלוש אמרו לי, ונאנחתי. ביקשתי עוד כוס מהברמנית, ושתיתי את הכל בבת אחת. הרגשתי איך אני משתכרת לאט לאט, התחלתי להרגיש סחרחורות אך עם זאת.. הרגשתי שעכשיו אני זורמת. פתאום התחלתי לפעול בלי לחשוב, ולא היה לי אכפת. אהבתי את התחושה הזו.

ביקשתי מהברמנית עוד שתייה, הפעם עם אלכוהול חזק יותר, ושתיתי הכל. הרגשתי את הצריבות בגרוני, הרגשתי...

מאושרת. פתאום הדבקתי חיוך על פניי, והרגשתי את עצמי חיה.

"אתן באות לרקוד??" שאלתי, ורצנו לכיוון הרחבה. התחלנו לרקוד כמו מטומטמות, ולא היה לנו אכפת. היה כיף, היה משחרר, היה נהדר.

בנים התקרבו, בנות התקרבו, רקדנו כולנו ביחד והיה כיף. בחור ברונטי עם עיניים חומות וחיוך מושלם התקרב אלינו, והתחיל גם הוא לרקוד. התקדמתי לכיוונו, מתחילה לרקוד איתו. לאט לאט הריקוד איתו נהפך ליותר קרוב, והוא החזיק בגבי והצמיד אותי אליו. אני החזקתי בידיו, והסתובבתי כך שגבי היה צמוד לבטנו. וחייכתי, מביטה בו. בחיים שלי לא נהניתי כך.

..

"זה היה משחק מוזר, אבל מהנה." הודיתי כשיצאנו מהמסיבה.

"זה כדורגל שולחן. אם הכנסת גול, את צריכה לשתות כוס עם משקה אלכוהולי, והשני צריך להוריד פריט לבוש." מיי הסבירה לי.

"בגלל זה את יצאת שיכורה, והם התפשטו להם במהירות." ג'ניפר הסבירה לי, ואני גיחכתי.

"אני חייבת להודות שהיה כיף." אמרתי, מסתכלת על השעה. כבר שלוש לפנות בוקר.

"היי בנות, היה כיף." ראינו שלושה גברים, שהכרנו מהשהות הקצרה שלנו במסיבה, וגיחכנו.

"טום, ג'ף ודן! היה ממש כיף איתכם!!" צחקקתי. הייתי שיכורה לגמרי, אני חושבת ששתיתי עשר כוסות רק מהמשחק המטומטם של הכדורגל שולחן.

"רוצות להסתובב קצת?" דן הציע. דן היה הברונטי שרקדנו יחד בפנים.

"מה אתם מציעים?" שאלתי, מביטה בבנות ואז בו.

" להסתובב קצת בדשא שם" אמר, מצביע על אזור מלא בדשא. צחקקנו והסכמנו.

היינו שם, הולכים, צוחקים ומסתלבטים. הרגשתי מסוממת, האמת, אך גם הרגשתי טוב. היה רגע כזה שהיינו נורא עייפים, ובמקום להתפזר בבתים, פשוט נשכבנו על הדשא וצחקקנו עד שנרדמנו. לא הייתה לי בעיה כלשהי, הרי אני רווקה. לי ולג'וש הייתה שיחה על זה, ואנחנו לא מחשיבים את עצמנו ביחד, יוצאים או חברים, לפחות עד שהוא יהיה בטוח במסע ההופעות שלנו. עדיף ככה.

קמתי בבוקר, מתרוממת ממקומי והנחתי את ידי על ראשי בכאב. אז ככה מרגיש הנגאובר, הא?

היחידי שהיה ער היה דן. הוא קם ממקומו.

"אתה הולך?" שאלתי, והוא הנהן.

"לפני זה.." הוא אמר, מביא לי את הטלפון שלו. "תרשמי פה את המספר שלך. אנחנו חייבים להיפגש כולנו שוב."

"אין בעיה." הודעתי בחיוך, שומרת את המספר שלי אצלו. הוא העיר את הבנים, והם התנדנדו הולכים משם.

הערתי את הבנות, והן התעוררו בקושי. ניסיתי לשקר להן שיש אוכל, אך הן לא התלהבו.

"רוצות ללכת לקניון?" שאלתי, והן פקחו את עיניהן. הייתה לי הרגשה שזה מה שיעיר אותן, בחורות טיפוסיות.

קמנו ממקומנו. השעה הייתה חמש לפנות בוקר, כלומר ישנו רק שעתיים, וטוב שכך. אני חייבת למהר לפני שהפפראצי יקלטו אותי וירשמו על זה משהו.

"הבנים בחיים לא יסיעו אותנו." ג'ניפר אמרה, דואגת.

"המכונית שלי פה, אני אסע לאט כדי שלא יהיו בעיות." מיי הציעה, וזאת הייתה ההצעה הכי טובה עד עכשיו, אז החלטנו להסכים.

תוך חצי שעה הגענו לבית המלון. ההנגאובר לא עבר, ואיתו גם תחושת האכזבה שהרגשתי.  הייתי חייבת לחזור למועדון, לשתות עוד ולהרגיש שוב שאני נהינת. הייתי חייבת להינות, ולעזאזל, המועדון היה המקום היחידי שבאמת נהניתי בו. הגענו לחדר בחמש וחצי, ושניה לפני שנחטתי על המיטה בעייפות, קיבלתי הודעה ממיי שאומרת שהיום נפגש במועדון בו היא עוברת. מיהרתי לסמס לדן את כתובת המועדון, ושניפגש שם כולנו בשעה שמונה בערב.

ג'ניפר ישנה איתנו, כדי שלא תעיר את לוק וגם כדי שלא יתחיל לשאול שאלות.

בקושי הצלחתי להירדם. לא יכולתי להפסיק לחשוב על דן, על טום, על ג'ף, על מיי,על ג'ניפר וליאן, על הלהקה, על המועדון, על האלכוהול, ניסיתי לשחזר דברים שקרו לי אתמול ולחשוב על דברים נהדרים שיקרו לי היום בפגישה שלי עם השאר במועדון.

נרדמתי לאחר כמה שניות, כשגם החלום שלי מלא במחשבות אלה, ומבלי לרצות בכלל, חלמתי שלוק וג'וש הם אלה שרוקדים איתי במועדון היום.

Change your life - 5sos fanficWhere stories live. Discover now