הבטחתי להם שאני אחשוב על זה, כי מצד אחד אני ממש התחברתי אליהם והם מגניבים ומצחיקים וכיף לי להיות בחברתם, אבל מצד שני כנראה שייקח לי מלא זמן להשיג את הכסף לטיסה ולדירה, ואני לא רוצה להעיק עליהם סתם.
יום עבר. אני התעוררתי בבוקר, מגלה ארבעה פתקים על השולחן. פתחתי את אחד הפתקים.
'לוק, קאל מייק וסיי, הלכתי לאכול בחוץ עם חברים, אני אחזור מאוחר יותר, אשטון.'
פתחתי את הפתק השני, שהיה לידו.
'לוק, קאל וסיי, נייל התקשר לשאול אם בא לנו להסתובב קצת בחוץ, אבל בגלל שישנתם ואשטון הלך, אני התנדבתי ללכת במקומכם ;) אני אחזור מאוחר יותר, מייקל.'
פתחתי את הפתק השלישי. 'לוק וסיי, אני מצטרף לאשטון. נדבר , קאל.'
ואז, פתחתי את הרביעי.. 'סיי , בוקר טוב (: תשלחי לי הודעה כשאת מתעוררת, היה לי ממש משעמם אז יצאתי לעשות סיבוב. לוק'
הפתקים גרמו לי לחייך מעט, במיוחד כשהבנתי שאני לבד בבית. שלחתי לכל אחד מהבנים הודעה שהתעוררתי ושיהנו, ונכנסתי לחדר שלי/לחדר של לוק.
לקחתי את הגיטרה שלי, שהנחתי שם אתמול, והתחלתי לנגן לעצמי. שרתי שיר שהיה תקוע לי מלא זמן בראש, שיר של נירוונה שממש אהבתי, רק בגרסה האקוסטית שלו. יצא לי דווקא די יפה. יש לי שמיעה מוזיקלית, כך שאוכל לנגן שיר משמיעה בלבד בלי בעיה, באיזו גרסה שאני יכולה. אהבתי את היכולת הזאתי, במיוחד כי היא גם אפשרה לי לנגן על כמעט כל כלי שארצה במהירות.
שרתי וניגנתי את 'SMELLS LIKE TEEN SPIRIT', ידעתי את כל השיר בע"פ אך העדפתי לדלג על הבתים ולשיר רק את הפזמון. סיימתי את הפזמון, ושמעתי מחיאות כפיים מאחורה. הסתובבתי בבהלה וראיתי את לוק מחייך.
"אני אוהב את השיר הזה." הוא אמר לי.
"זה השיר האהוב עליי שלהם." אמרתי לו, והוא גיחך.
"כן, גם שלי." ענה לי.
"את יודעת? את צריכה לעשות משהו עם הקול שלך." הוא אמר לי, ואני הבטתי בו. הוא חושב שאני שרה יפה? זה נחמד. "את שרה ממש יפה, אני במקומם הייתי מנסה ללכת לאודישנים או לתחרויות.. מבטיח לך שאת תצליחי." הוא אמר לי.
"למה אתה כל כך חושב?" שאלתי אותו. טוב, לא הזיק לי לקבל קצת יותר מחמאות. אולי זה מה שיצליח לעזור לי עם הביטחון העצמי הנמוך שלי.
"אם הייתי יכול, הייתי מצרף אותך ללהקה שלנו .. אני חושב שהקול שלך ממש יוסיף לנו." הוא אמר לי, ואני הנחתי את הגיטרה בצד.
"אני לא חושבת שאני טובה מספיק." אמרתי לו, הכי בכנות שיש.
"את מעולה." הוא אמר לי. "אני מבטיח לך שאת מעולה, את תצליחי בגדול.."
"בכל מקרה, אמרתי, מנסה להחליף נושא. "אתה יכול לעזור לי במשהו?" שאלתי אותו, מחייכת, מובילה אותו לחדר של קאלום ולוקחת את המחשב שלו, שקאלום הסכים לי להשתמש בו.
"אני מחפשת לעבוד במשהו יותר רציני, לשיר ברחוב זה כיף, אבל אני ממש צריכה להשיג כסף. אני לא רוצה לחזור לגור ברחוב." אמרתי, מתחילה לחפש עבודות במחשב.
"אז את לא תהיי איתנו במסע ההופעות?" הוא שאל אותי, והנדיתי ראשי.
"אני לא רוצה להעיק." אמרתי לו.
"את אף פעם לא מעיקה." הוא אמר לי. הבטתי בו, מחייכת, אך הוא הביט במחשב ואפילו לא שם לב.
"אני מוותרת." אמרתי, עוזבת את המחשב לאחר כמה דקות. "אני לא טובה פה בכלום, אני לא טובה בכלום חוץ מבמוזיקה.." נאנחתי.
"יודעת מה?" הוא שאל, ומבטינו נפגשו. "חכי כאן."
..
'..והחדשות שכולם חיכו להן, להקת 'פייבסוס' יצטרפו ללהקת 'וואן דיירקשן ' גם במסע ההופעות החדש שלהם, עם חידוש קטנטן; סולנית חדשה ללהקה בשם סיינה פריס. מרוצים? אני בטוח שכן. עוד מידע יתגלה מאוחר יותר..' אני והבנים ישבנו בספה, כל המזוודות מסביבינו.
"הולך להיות כיף, מבטיח לך." קאלום אמר לי.
"אני לא מאמין שהסכמת.." לוק אמר לי. עבר שבוע מאז שאמרתי "כן " לבנים, ואחרי כמה שיחות עם המנהלים והמפיקים, הוחלט שאני סולנית בנוסף ללוק. לא הפסקתי להודות ללוק על כך שניסה ולא וויתר, והכי חשוב, הגשים לי את החלום.
YOU ARE READING
Change your life - 5sos fanfic
Fanfictionהסיפור שלי התחיל בכלל לפני שלוש שנים. הייתי סתם עוד תלמידת כיתה י' רגילה, עם עבר מטורף. בעצם, לא הייתי כל כך רגילה. הייתי מקובלת, וזאת הייתה השנה הכי טובה בחיים שלי. אך פתאום, כל מה שיכל להשתבש, השתבש, ומצאתי את עצמי שבורה ומפורקת, מנסה לשנות את חיי...