התעוררתי בבוקר, כשג'ניפר וליאן כבר לא היו בחדר. ישנתי עוד ארבע שעות, כלומר שש שעות בסכה.
הדבר שהכי רציתי עכשיו היה לאכול משהו, אך כשניסיתי להתרומם, כאב הראש חזר. פעם ראשונה שזה קורה לי, וזה כואב. פתאום הדלת נפתחה, ונכנסו ג'ניפר וליאן.
"איך את?" ליאן שאלה.
"הראש כואב, אבל עד הערב זה יעבור." אמרתי בחיוך.
..
הערת הכותבת; יש פה מלא מעברי זמן די מעצבנים, ומלא קטעים במועדון לאורך כל הסיפור, והסיבה היא שפשוט ככה הולך הסיפור. ברגע שזה מתחיל לעצבן, פשוט תגידו, ואני אראה אם אפשר להפחית את זה. בהמשך תבינו את הסיבה העיקרית שבגללה הסיפור הולך ככה.
"דןן!" קפצתי עליו בחיבוק, ואז גם חיבקתי את ג'ף וטום. ג'ניפר וליאן הצטרפו אלינו. כרגע מיי עבדה, אך אמרה לנו שברמנית אחרת תחליף אותה בקרוב.
ביקשנו משקאות אלכוהולים, ושתינו את התכולה בבת אחת כמו תמיד. אחרי שני סיבובים כאלה, עברנו לרחבת הריקודים ורקדנו עוד. הכרנו עוד שני אחים,תאומים; דיוויד, שהיה בלונדיני עם עיניים ירוקות, וליסה, שהייתה ג'ינג'ית עם עיניים ירוקות.
דיברנו גם איתם, רקדנו גם איתם , החלפנו מספרי טלפון והחלטנו להזמין גם אותם כשנצא למועדונים ומסיבות.
עשינו עוד כמה סיבובי משקאות, וישבנו לשחק עוד אחד ממשחקי המועדון המטומטמים.
שתיתי יותר ויותר, נהניתי יותר ויותר, והכי חשוב...
חייכתי.
"רוצים שוב לשטח עם הדשא?" דן שאל, אך לא יכולתי להסתכן יותר. הייתי שתוייה לגמרי, שתיתי יותר מידי.
"פעם הבאה?" שאלתי בחיוך, והנהן בהסכמה.
"אני חושבת שנשאר זמן לעוד כמה סיבובים של כדורגל שולחן." אחד האנשים במועדון אמר, ואני חייכתי. הלכתי לשחק, כמובן שניצחתי 7-0, הייתי בלתי מנוצחת במשחק הזה. כבר הייתי שיכורה לגמרי, שתיתי לפחות 20 כוסות כל הערב, והרגשתי שאני מסתחררת לגמרי.
..
פקחתי את עיניי. גיליתי שאני בחדר שלי, אבל לקח לי זמן לגלות כי הראייה שלי התשתשה מעט בהתחלה.
"חשבתי שלשתות זה לא הקטע שלך." שמעתי קול מוכר ומעצבן אומר, וכשהבטתי לצידי הימני ראיתי את לוק.
"מה אתה עושה פה בכלל, חתיכת... קקי מהלך??" שאלתי ברוב טמטומי, מניחה את ידי על ראשי.פתאום הרגשתי את השתייה מאתמול עולה בגרוני, ורצתי לשירותים. התחלתי להקיא, ודי הופתעתי כשראיתי את לוק בא מאחוריי, אוחז ביד אחת במצחי ובידו האחרת בגבי, לוחש לי שהכל בסדר. שנאתי להקיא.
סיימתי להקיא, והלכתי לכיוון הכיור. כשלוק מאחורי, שטפתי את פניי ועל הדרך גם צחצחתי את שיניי. עדיין הייתי לבושה בשמלת המיני מאתמול, שיערי עדיין היה פזור..
"את חייבת להפסיק לשתות." הוא אמר, מוביל אותי אל מחוץ לשירותים.
"למה אכפת לך בכלל?" שאלתי, נשכבת על המיטה ועוצמת את עיניי. הראש כאב לי כמו שבחיים לא כאב לי.
YOU ARE READING
Change your life - 5sos fanfic
Fanfictionהסיפור שלי התחיל בכלל לפני שלוש שנים. הייתי סתם עוד תלמידת כיתה י' רגילה, עם עבר מטורף. בעצם, לא הייתי כל כך רגילה. הייתי מקובלת, וזאת הייתה השנה הכי טובה בחיים שלי. אך פתאום, כל מה שיכל להשתבש, השתבש, ומצאתי את עצמי שבורה ומפורקת, מנסה לשנות את חיי...